Praatgroep nieuw feature Pakhuizen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Nou ziet er leuk uit.................... maar inderdaad kost wel heel veel sterren:oops: we wachten maar af
    De tijd zal het leren
    S6 all met de nieuwe introductie ;)

blackscorpion64, daisy17858 en Butsmuts vinden dit leuk.
  2. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

ik heb het een paar keer gelezen begin het te snappen maar zal lang duren voor ik zoveel sterren of tg heb

blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. njong13

njong13 Forumbeginner

in principe mooi oplossing zelf kan ik het aanschaffen maar voor heel veel spelers is dit veel te duur
    tot nu toe was baha regenwoud het duurste in de boom 250 sterren daarna spa en alchemist 150 sterren ieder
    nu voor 1 Menagerie 500 en voor een upgrade alleen al 6000 hout >:(

dus ik vind het veel te kostbaar als je wat introduceert moet het voor iedereen zijn en niet voor een select groepje :mad:
    ik voel me bijna schuldig tegenover de jongere en oudere spelers die het minder hebben het raakt steeds meer uit balans

4. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

500 sterren is mij best vors, was de laatste tijd bezig om alle ambachten in % om hoog te halen. Heb ze nu op 20% staan en dat heeft mij best wat sterren gekost. Heb dus geen 500 sterren op voorraad. Als ik ze wel heb, moet ik nog zien of ik dat hier voor uit ga geven.

Lees dat het gereedschap wat gevraagd word best hoog is, maar ik kan het niet terug vinden.

5. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

6000 hout vragen ze
    gelukkig heb ik er 36000 in de schuur. dus hout genoeg

6. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

kunnen we eindelijk de schuur met gereedschap ook eens opruimen ....

7. john-j

john-j Forum-hertog

Hoi
    Ik vind het aantal sterren ook erg hoog.
    Ik had eigenlijk op iets gehoopt zoals in de wolkenrijen of zoiets als de fokhotels waar je dingen op kon plaatsen om zo je velden te ontlasten.
    Want wat ik erg vervelend vind is dat ik bij bijna elk event mij velden weer alles er af moet halen en dat duurt wel erg lang als je minimaal 2 velden met bomen hebt staan.
    en daarna nog op alle velden kwartakkers moet plaatsen en aan het einde van het event weer naar de oude staat.

mvg john-j

8. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Er is al heel lang geroepen om iets te doen met het sterren overschot. En het is niet bedoeld voor geginnende spelers vanaf level 50 zegt dan al genoeg.
    Ik ben er blij mee in ieder geval en ik zie wel hoever i k kom:oops:
    Maar genoeg duur gereedschap in de schuur dat ligt te verstoffen;)

Als alles erg makkelijk is is er geen doel meer
    Dit is gewoon mooi voor de gevorderde spelers en het kan zonder TG dus prima bedacht:p

9. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Vind het ook fors en heb ze ook niet op voorraad. Heb ook de sterren gebruikt om de ambachten in % om hoog te halen. Dus nu eerst weer sparen. En later maar eens kijken of ik de pakhuizen ga aanschaffen.

dutchboy, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  10. Leo.netten

Leo.netten Teller

Vind het erg veel sterren, maar ook het gereedschap is best veel en dan nog de quest moeten doen voor de uitbreiding. Dat kost voor 9.000.000 bd aan fokdieren en voor 225.000 bd aan gereedschap. Ik begrijp wel dat als het goedkoop zou zijn, dat dan de marktwerking heel nadelig beïnvloed word. Ik ga er zeker geen tg aan uitgeven, en ik doe niets met de stallen wacht op de bomen. En level 50 vind ik erg laag ingeschat denk dat het eerder level 90 zou moeten zijn misschien zelfs hoger. Met mijn level zou ik 2 pakhuizen kunnen maken en bij 1 pakhuis de beide upgrades kunnen doen. Denk dat de blijdschap over de pakhuizen bij veel spelers een grote teleurstelling zal worden.

11. mmans

mmans Forum-hertog

ik vind de pakhuizen er mooi uitzien.
    De investering van 500 sterren lijken mij wel de moeite waard, hoewel ik veel dieren al flink op voorraad heb.
    De investering van 299 TG vind ik minder leuk, aangezien ik zonder echt geld speel. En dan houdt het op bij 2 :( Ik zou er graag meer voor sterren kunnen aanschaffen, zelfs als dat 500 sterren zijn. 1 pakhuis lijkt me weinig. Maar goed, het houdt ons bezig :)

dutchboy, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ik heb het nog eens goed doorgelezen maar moet wel heel veel hebben voor 1 pakhuis

Had gedacht we krijgen er zeker 10 :p:p pakhuizen helaas pindakaas ga er heel hard over nadenken wat te doen

Gr Tineke

13. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

ik vindt dit ook een goeie optie voor de gevorderde onder ons ...ook ik heb inmiddels ruim 1600 sterren over...

14. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

als je enkel 1 mengerie koopt met 500 sterren, kan je door het bijbehorende event enkel de zilveren fase doen ,krijg je 4 blauwdrukken,
    kan je de eerste up-grade doen (mits je genoeg gereedschap hebt)
    voor nog een hogere up-grade kan je van fase 3 de gouden en diamant doen,krijg je 10 blauwdrukken
    ook weer mits je genoeg gereedschappen hebt en gewassen bd op voorraad.

hier ruim 3000 sterren over en boom bommetjesvol

15. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Gelukkig mag je ook gewone dieren inleveren, niet alleen fokdieren (hoewel die in sommige gevallen goedkoper zijn, zoals de albinovleermuizen).

Er komen nog 3 soorten pakhuizen aan, dus met sterren kunnen we gelukkig nog meer leuks gaan aanschaffen in de toekomst. Ik koop ook (zelden/) nooit TG, dus het blijft voorlopig bij 1 megastal.

16. jufcisca

jufcisca Gelegenheidsauteur

Vind een pakhuis voor dieren voldoende want je moet ook nog voer genoeg hebben.
    Jammer dat er geen pakhuis komt voor de mammoetbomen

17. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

ik moet er echt maar eens heel lang en hard over na denken of ik mijn zuurverdiende sterren hier aan uit ga geven. Ik doe niets met de ambachten dat heb ik in de boom nog vrij. Heel misschien dat ik voor de bomen opslag ga, heel misschien.
    Heb nu nog 600 sterren staan , ben level 92.

Dit is meer iets voor die spelers die heel heel vergevorderd zijn of goed in de slappe was zitten.
    Gereedschap gaat bij mij nog wel. Ik weet niet of zo als het nu op het plaatje staat echt 6000 hout, 4 hamers en blauwdrukken en boormachines per upgrade gaat kosten. Als dat zo is mag de bouwmarkt wel open, kunnen we gereedschap handelenxD

18. Marianne632

Marianne632 Junior expert

Ziet er goed uit, inmiddels puilt de schuur hier uit met gereedschap. Maar als het daadwerkelijk 6000 hout per keer kost gaat het hier ook snel, sterren voorlopig genoeg. Ik ben blij dat er voor de "gevorderde" speler nu ook een uitdaging zit in het spel.

19. hanweij

hanweij Gevorderde

Stel je hebt 4 dieren in je pakhuis staan.
    Hoeveel DI kun je maximaal krijgen? 4 of 1?
    Ervan uitgaande dat je 4 dieren erin hebt staan die ongeveer evenveel EP geven.
    Wat is de kans op DI? 4x zo groot als de kans bij 1 dier?

dutchboy en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. maad

maad Forum prof

Ik als gevorderde heb 2115;) sterren kan ik daar ook eens wat mee doen!