Praatgroep nieuw feature Pakhuizen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    In dit draadje de gelegenheid om te praten over het nieuwe feature Pakhuizen en als eerste natuurlijk de Menagerie.

    Wat bekend is staat al in de faq, maar er kunnen nog vele vragen zijn die jullie onderling moeten uitvinden.
    Stel hier aan elkaar en het team gerust ook je vragen, al zullen er dingen zijn die alleen in de praktijk ontdekt kunnen worden.

    .
     
  2. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Ziet er goed uit , en we zullen zien hoe het werkt
     
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    500 sterren is te doen tenminste alleen dat gereedschap in de upgrades en de quests pfoei dat wordt nog lastig
     
    dutchboy, Sintra98, blackscorpion64 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Nathasja2929

    Nathasja2929 Forumleerling

    leuke upgrade, echter 500 sterrentjes vind ik wel veel. ben nog druk aan het sparen voor de levende legende. Dus daarna weer verder sparen
     
  5. nicolle73

    nicolle73 Levende forumlegende

    heel leuk. alleen jammer dat het zoveel sterren kost. veel spelers hebben die niet en hebben nog veel open staan in de boom.
    hopelijk doen ze die verlagen
     
  6. moppeltje

    moppeltje Forumkoning

    lijkt me ingewikkeld...........dat word wennen............:D
     
  7. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Nou die 500 sterren duren nog even en het gereedschap is best aan de hoge kant, maar we zullen zien hoe het gaat:p
     
  8. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    toch wel wat vraagjes, hoeveel stallen kan je plaatsen per slotje ?
    moet je bv bij roze stal eerst gewone en dan de roze stal plaatsen ? (basisstal eerst)
    kan je er één krijgen voor sterren en één kopen, dus dan heb je er twee ?
    geeft dus bv oranje stal ook 2 dieren net als nu ?
    zo ja ,dan lijkt het me gaaf met mijn ruim 20 neon konijnenstallen :inlove:
     
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    een stal per slot, de basisstal eerst plaatsen. Dan de upgrade eroverheen. Je kan er inderdaad 1 krijgen voor sterren en een 2e kopen. Je krijgt dezelfde hoeveelheid dieren als nu per stal alleen kost het minder ruimte.
     
  10. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    500 sterren dit gaat een jaar of meer duren dus

    vindt dit echt jammer

    de mensen die weinig sterren hebben of net zijn begonnen raken hier door flink achter
     
    dutchboy, blackscorpion64, miex84 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Goeie uitleg!! Zelfs ik snap het in één keer!!:music:
     
  12. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    vindt zelf de 500 sterren wat hoog, maar is dus duidelijk een optie voor de gevorderde speler danwel de betalende speler. Na een aantal jaren spelen zijn er ook mensen die voldoende sterren over hebben en niet weten wat ze ermee moeten doen. Als je bereidt bent deze te investeren in nu 1, maar in de toekomst meerdere pakhuizen dan is dit een leuke optie. Geeft je idd een extra tov de mensen die de extra pakhuizen niet hebben.

    De uitleg is idd erg helder, is in 1x te snappen.
     
  13. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    Dank voor je uitleg Enk
     
    dutchboy en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    Heb nu 404 sterren dus nog eventjes door sparen en dan kan ik ook een pakhuis kopen. Ben benieuwd hoe het gaat de uitleg is vrij begrijpelijk en idd super voor de neonstallen en voor een volgend fok event bijvoorbeeld om allemaal dezelfde er in te plaatsen en daardoor meer ruimte op het veld voor andere dieren. Helemaal leuk en een nieuwe quest erbij voor het verzamelen van blauwdrukken. Super veel zin in de nieuwe uitdaging staat weer voor de deurxD;)
     
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Tjonge, het kost wat (aan sterren), maar dan heb je ook wat.
    Alleen al voor de lol ga ik 1 pakhuis aanschaffen. Moet wel nog even zien waar ik het hout vandaan ga halen voor een upgrade, maar dat komt in de loop der tijd vanzelf.
    De bijbehorende quest gaat lukken, maar ook hier wel heel veel inleveren.

    Dit is echt een feature voor de (ver)gevorderde speler.
    Maar leuk, iets heel nieuws. Het zal er mooi uitzien op de akker.
     
  16. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Wow, 500 sterren :wuerg: dat is heel wat.
    Maar het ziet er wel goed uit.
     
  17. sky57

    sky57 Forum prof

    Nou, tot over 5 jaar dan maar.:(
     
    bepsels, dutchboy, blackscorpion64 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    ik had al een tijdje meer dan 1000 sterren waar ik niks mee deed en nu kan ik er eindelijk wat mee doen!
     
  19. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    gelukkig heb ik de boom vol en ruim 3400 sterretjes over :)
     
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik speel nu 4 en half jaar en kan hem kopen voor sterren. Dus ietsje korter ;)