Praatgroep Nestbouwende maatjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 April 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik draaide vanmiddag een 100%, dus bij mij gaat het nu wat harder met de papegaaien. Maar voordat ik die bonus draaide zat ik toch al op de helft, dus zonder die oogstbonus zou ik het gerust ook gered hebben. En ook ik krijg meestal maar één zaadje.
     
    Sintra98, LucieSchreurs en -Pillow_ vinden dit leuk.
  2. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    De Gemsen zijn klaar de wolken rij is geactiveerd
     
    LucieSchreurs en bjorke-annika vinden dit leuk.
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier net helemaal afgerond gemsen en papagaaien klaar.
    Wolkenrij doet het ook.
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  4. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier pas op nr 18 loopt niet zo hard hier de gems heeft bij mij geen zin elke keer bij het voeren maar 1 heel zelden 2 nestjes schiet niet op hier.
    De wolkenrij kan ik wel binnen halen maar daar wacht ik nog mee tot dat ik alle sieritems binnen heb.
     
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dan worden die nestjes wel erg random erin gegooid , heb toch zeker 5x5 nestjes gehad
    en ook vaak 3.
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  6. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hier nog 2x de gems voeren en klaar. Viel best wel mee eigenlijk. Een paar keer 5 2x en 3x3 rest 1 ging prima.;)
    Iedereen veel succes met de laatste lootjes.
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier niet één keer 3 of 5 nestjes gehad, maar die oogstbonus maakte heel veel goed. De papegaaien moeten nog één keer worden gevoederd en de gemzen nog drie keer. Gewas heb ik op een haar na genoeg, ik kom alleen nog wat DI tekort maar die komen vandaag vanzelf nog wel.
     
  8. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 1x 5 gehad bij het inleveren bij de gems
     
  9. catootje65

    catootje65 Junior expert

    Dat random gedoe is geen eerlijk systeem, er zijn er die (vaak) geluk hebben en er zijn er die (vaak) pech hebben.
    En nee, ik doe niet mee met dit event, dus ik weet niet of ik geluk of pech zou hebben.
     
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb de gemsen nu 14x gevoerd en 30 varens staan. Daarbij zitten ook de 5 die in levering 12 kwamen. Dus hier lopen ze ook niet echt lekker. Toch denk ik dat ik het wel ga halen. Als ik genoeg varens heb om het hele veld vol te zetten, doe ik in 1x een heel veld met suzi en WAC erop. Hopelijk tegen die tijd ook een keer een oogstbonus, al is het maar de +1. :music:
     
    -matthias1952- en venus261256 vinden dit leuk.
  11. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    doe ze wel op grote velden hé Sandra (brengt meer op)
     
    Sanham vindt dit leuk.
  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Doe ik, zodra ik er 41 heb, gaan ze erop. :)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  13. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    en met susi . Dan heb je 10 opbrengst per veld
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik had daarstraks weer eens mijn oetelmomentje. Bij het ombouwen van het regenwoud besloot ik de knecht te gebruiken, zodat mijn vier grote velden met papegaaiendingen (die binnen acht minuten klaar zouden zijn) pardoes mee verdwenen xD:cry:

    Over drie kwartier ga ik het nog eens proberen, dan zijn die papegaaien maar klaar. De gemzen moeten nog twee keer worden gevoerd, het wachten is op de DI.
     
    Sanham en -matthias1952- vinden dit leuk.
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Je moet het ook doen als je goed wakker bent , anders hebt je weleens dat
    soort momenten.Gebeurt mij ook weleens hoor
     
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh ik lig er ook niet echt wakker van hoor xD
     
  17. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ik ook niet hoor :oops::music:
     
  18. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Blij dat ik niet de enige ben, die af en toe zit te knoeien. Van de week met het openen van de kistjes met mest, iets te fanatiek aan het klikken... opende ze dus allemaal. Kwam een voorraad van ca. 2500 uit. Alleen kan mijn hoop er maar 1200 aan. :oops:
    Moest nu vandaag dus mest gaan kopen. Ach, zit "maar" rond de 5000 BD per stuk op de markt :wuerg:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja, die is ook heel herkenbaar xD
     
  20. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Denk dat iedereen er wel eens lasto_O:eek: van heeft gehad (bij mij een bekend 'terug kerend probleem' iig.)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.