Praatgroep; Neonstallen-event III

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 18 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Gaat jou helemaal lukken. Lijkt altijd veel maar valt best mee
     
  2. sky57

    sky57 Forum prof

    Begrijp ik het nu goed, dat als ik 150 x bv de kippen heb gefokt, de sieritems krijg en de wolk.
     
    DarkDevilDude, Daxter1966 en Borkie vinden dit leuk.
  3. orchidee2.0

    orchidee2.0 Forumleerling

    jaa zin in :) ik ga alleen voor de varkens, en verder lekker voer en dieren verkopen op de markt :)

    Ik heb echter nog wel een vraagje, als je een dier inlevert met een hogere puntenwaarde dan wat nodig is voor het level, worden de overige punten dan opgeteld bij het volgende level?
    verder wens ik jullie allemaal veel succes en plezier met dit event :)
    Groetjeess
     
    DarkDevilDude en Borkie vinden dit leuk.
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Je krijgt wel de slotjes voor het fokken waarmee je de sieritems kunt kopen in de neonwinkel. Voor de wolkenrij moet je de drie opdrachten voltooien waar je dieren en fokdieren van paard, varken en kalkoen moet inleveren...

    Bij mijn weten worden de teveel ingeleverde punten niet doorgegeven naar de volgende... die ben je dan dus kwijt.
     
    Laatste bewerkt: 19 April 2016
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Even terugkomend op de edit van Ron hierboven, ook met Ron over gehad, de bedoeling van BP is in ieder geval dat ook de gewone dieren mee doen. Zo stond dit in hun FAQ waar onze FAQ op is gebaseerd en ook bij testen heb ik de gewone dieren kunnen inleveren.
    We gaan er dus van uit dat dit bij het event morgen ook zo zal zijn. Maar uiteraard stuiten wij ook weleens op verrassingen op het laatste moment ;)
     
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Helemaal niet met de paarden. Je bent geen 200 haflingers nodig voor het paarden gedeelte, en als je voldoende kalkoenen hebt, leveren die meer op voor de verkoop. Wanneer je graag met de paarden wilt fokken voor de blijvende quest, kun je dat het beste doen met 300 van je haflingers, dat is dan voor de sieritems en niet voor het paardengedeelte. Je kunt ook paarden verkopen en haflingers en fokken met een soort wat je nodig bent voor een andere vaste quest.
     
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ah dank je wel. Ik heb van de kalkoen alleen maar de gewone en verder niets. 1000 gewone op voorraad, dus daar moet ik denk ik wel mee fokken voor de neonstal te kunnen bemachtigen. Ik heb nu 10x haflinger in het fokmotel gestopt om verder te kunnen met de vaste fokquest. Daar moet ik nog mee beginnen, sta daar in fase 3. Nu 50 haflinger te koop gezet. Dan laat ik het varken gaan met fokken want daar heb ik bijna hetzelfde als van de paarden en kan die dan zo inleveren. Ga ik verder met de kalkoen en paard. Dank voor de tip, ben er altijd reuze blij mee.
     
    daisy17858, sproetje06 en Borkie vinden dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Laatste bewerkt: 19 April 2016
    daisy17858, DarkDevilDude en sproetje06 vinden dit leuk.
  10. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De rekenhulp zal waarschijnlijk vanacht en anders morgenavond laat beschikbaar zijn op de fansite.
    Dan kun je eenvoudig uitrekenen wat je in de schuur hebt aan punten en wat je nog nodig hebt voor dit event.

    De link van miekje9 gaat al direct naar de tabel, die komt natuurlijk ook op de fansite.
     
    Borkie, schaapje52, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    jeetje schaapje wat heb jij veel dieren op voorraad! ik had bv maar 57 paarden. dus snel stallen bijgekocht om toch die neon stal te kunnen krijgen. En dankzij Daxter nog even 6 halflingers kunnen kopen. Heel veel dank hiervoor:D ook farmermikkie erg bedankt voor alle hulp met rekenen en goede tips :) en ook de mensen die ik niet heb benoemd (zijn er teveel)
    Ben elke keer weer erg blij met alle hulp, tips en aanmoedigingen! dank jullie wel hoor!!!!
     
    Borkie, daisy17858, DarkDevilDude en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    Ik heb mijn reuze stallen al neer gezet, morgen uitbreiden met kalkoenen, heb er helemaal zin in.
     
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik hoop dat er een aankondiging komt dat we door de week al een middagje/avondje babyboom krijgen.
    Heb er zin in, en vooral ook om plannetjes te smeden met boeren die minder ver zijn in het spel en toch te proberen er het maximale uit te halen, op een zo goedkoop mogelijke manier.
     
    Borkie, daisy17858, DarkDevilDude en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    hoop ook op een kleine extra babyboom, anders duurt wachten tot vrijdag zo lang (ga ervan uit dat we dan in ieder geval een babyboom hebben)
     
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik hoop dat we vandaag een kleine BBD krijgen. Heb al een aantal dieren in het fokhotel gezet gisterenavond. Dan hoef ik alleen maar te oogsten. Dit weekend niet veel tijd voor fokken :(

    Als de tabellen online zijn, ga ik rekenen wat ik nog nodig heb en gooi ik weer wat dieren in het fokhotel, ook voor de slotjes natuurlijk. Mijn doel is om het event uit te spelen en 2 neon stallen per dier binnen te slepen en de staak :)
     
    sproetje06, Borkie, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Ik laat de reuzenstallen ALTIJD staan. Welk event er ook is.
    Daar heb ik nu profijt van :music:
     
    sproetje06, Borkie, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    wat is t rustig hier? meestal voor een event is t toch wel wat drukker?

    even een vraagje.
    een huiskalkoen is 1.100 punten en een stap hoger de pauwkalkoen is 3.100
    maar ik heb 4 huiskalkoenen nodig om 1 pauw kalkoen te fokken.
    dan kan ik toch t beste alles met de huiskalkoen proberen in te leveren?
    dan gebruik ik toch minder kalkoenen en supervoer om aan de gevraagde punten te komen of...?
     
    Laatste bewerkt: 20 April 2016
    sproetje06, Borkie, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik zit er klaar voor
     
    daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  19. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    schaapje, de tak van de paarden kan je zo al doen door eerst het inleveren van halflingers en het laatste stukje van elke opdracht met gewone paarden.
    wel opletten dat je niet teveel inlevert
     
    sproetje06, Borkie, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. polkey

    polkey Oudgediende

    Ik begin pas als er een BB komt, ben zuinig op het sv
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.