Praatgroep; Neonstallen-event III

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 18 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamiagk

    mamiagk Forumkenner

    jt koehoorn, ik dacht dat ik dat nooit zou bereiken hoor....maar gaandeweg worden dingen steeds makkelijker heb ik gemerkt. ik zit nu in level 93, dus nog meer dan genoeg te doen. ik koop af en toe een molenabonnement, en de molen draait echt altijd, events geven vaak supervoer en wat ik in mijn begintijd wel vaak deed (vaak per vergissing) is dieren supervoer geven, dat is echt alleen voor het fokken voor mij. en fokken alleen met bbd, streng zijn voor mezelf. en ik moet echt nog heel veel fokquesten, sterker nog , heb er nog niet 1 af ;)
     
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Nou ..ik ben geen "arme studente" en speel al bijna 6 jaar...heb 1 fokquest af in de coop...en dat boeit mij verder niet:wuerg:
    En ik maak ook zelf mijn Supervoer... en heb geen molenabbo ...
    Ik spaar dus mijn SV langzaam bij elkaar en gebruik ze alleen nog voor Fok-Events die ik leuk of de moeite waard vind...
    Heb ook lieve buren:inlove: die soms SV kopen ..waar ik heul blij mee ben ...

    Vind leuk Dat je nu al in een vroegere fase van het event de neonstal krijgt....daar is dan eindelijk over na gedachtxD
    veel plezier allemaal en veel geluk met dit event:)
     
    daisy17858, DarkDevilDude, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    De wolken rij zal voor mij niet haalbaar zijn. daarvoor heb ik te weinig dieren op voorraad en te weinig supervoer. maar ik ga wel proberen of ik een neon stal kan krijgen :)
    verder sla ik dit event dan maar een keertje over

    Veel succes voor iedereen die er wel helemaal voor gaan!!
     
  4. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Ben gek op neon stallen heb er pas 20 kunnen er wel 6 bij.
     
  5. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Ik heb de fokstal al helemaal vol gezet (kon weer niet wachten) xD
    En nu mezelf bedwingen om deze niet leeg te maken totdat de BBD begonnen is. Maar dat gaat wel lukken. Voor mij is het supervoer te kostbaar:music:
     
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Voor de neon varkensstal kun je ook zo snel mogelijk de bruine varkens kopen. En dan je supervoer gebruiken voor de kalkoenen, misschien de shetlandpony's ook kopen, of haflingers, dan kun je van de kalkoenen misschien iets verkopen. Die zijn veel duurder.
    Vermoedelijk is het dan wel haalbaar om van alle 3 een neonstal te krijgen. En als je voldoende supervoer hebt, zou ik ook een sieritem vrijspelen.
    Dit is zo'n event dat ik de moeite vind om mijn supervoer voor te gebruiken. Bij sommige andere events laat ik een deel van de prijzen zitten, maar dat is bij deze niet mogelijk.
    Ik ga eerst kijken hoe ver ik kom met mijn fokdieren, en dan kijken welke 150 stallen ik het liefst wil vullen. Want ik wil alle sieritems wel, of ik dan nog extra wil ligt aan de uitslagen bij het fokken. Ik had er de laatste 2x helemaal geen zin meer in. Sinds de megastal heb ik het gevoel dat er veel minder overgeslagen wordt.
     
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    o_Ok weer zin in!
    Ik ga weer voor de volle bak.
    Voorlopig is het lekker verdienen hier aan de verkoop van fokdieren en de gewone dieren op de markt. Meer dan genoeg op voorraad voor het event.
    Natuurlijk nog wel fokken voor de hartjesdropitems.

    Veel plezier allemaal! En veel succes ook met de fokstallen, hoop dat er lekker wordt overgeslagen.
     
  8. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Ziet er weer leuk uit.
    Opa is weer van de partij ... als oma het goed vind ;)
    Complete fokhotel alvast gevuld (132 plekken) met de gevraagde diersoorten. Scheelt weer parfumflesjes en roze gelei en je hoeft hierna nog maar 18 liefdesslotjes te hebben.
    Nu wachten om deze te oogsten tijdens de Babyboom en dan zien wat er verder nog nodig is.
    Suc6 allemaal met de voorbereidingen. :D
     
    Laatste bewerkt: 19 April 2016
    wendy.knijn, rikmark, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    helaas heb ik daar de duiten niet voor :( ik zie wel hoe ver ik ga komen.
     
    Borkie, DarkDevilDude en Daxter1966 vinden dit leuk.
  10. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    ben er weer klaar voor, heb dus 150 liefdesslotjes nodig voor de sieritems, kost dus min 300 sv. Heb gelukkig sinds het carnavals-event voldoende op voorraad:D. Laat het fokken maar beginnen!
     
    Borkie, daisy17858, DarkDevilDude en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Hier ook alles op voorraad alleen de slotjes fokstal staat al vol dus morgen om 14.30 klaar. Dan nog flink wat op de markt zetten of wachten er mee tot vrijdag twijfel nog. Er zal ongetwijfeld een bb komen.
     
    Borkie, daisy17858, DarkDevilDude en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    om alle sieritems te krijgen zul je toch 150 keer moeten fokken. Van het varken heb ik waarschijnlijk wel genoeg vanwege de staak, Ik heb ook een reuzestal paard, daar moet ik waarschijnlijk nog een paar keer voor fokken (ik heb het allemaal nog niet uitgerekend.) en de kalkoenen heb ik zeker nog het een en ander nodig. Ik heb best veel kalkoenen erin gezet, toch nog wat varkens en wat paarden. Voor de rest van alles wat. en aangevuld met koekoeken. (ik heb de wolkerij wel al maar nog niet alle items, zo lelijk een halfvolle wolkenrij)

    Dat zijn dus 132 keer fokken.
    Dan kijk ik als ik alles binnen gehaald heb wel wat ik nog nodig heb voor het event en zet ik die laatste 18 stallen nog even vol.
     
  13. aaltje_03

    aaltje_03 Forumleerling

    Je moet inderdaad 150 keer fokken, mogen ook andere dieren zijn, maar je hebt geen 300 SV nodig. Het event levert er namelijk ook nog 90 op, dus dat wordt 210 SV. Gelukkig heb ik die wel! o_Ok nog over van de vorige events. Ik heb nog nooit SV gekocht, maar kan meestal toch het einde van de events halen. Gewoon heel hard sparen en alleen gebruiken met BBD.
     
    Borkie, daisy17858, DarkDevilDude en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb het zojuist uitgeteld en denk de fokdieren in de schuur te hebben. Dat ga ik morgen eerst testen en dan mijn stallen vol zetten.
    Ik heb de wolkenrij van de koekoeken nog niet, maar denk er wel over voor die sieritems te gaan. De vorige keren was ik bezig voor een gouden varken, maar de lagere varkens die ik nu heb, ben ik nodig voor het event.
    Voorlopig vul ik de fokstal dus toch maar niet. Eerst even afwachten.
     
    Borkie, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  15. kereltje113

    kereltje113 Gevorderde

    Qua tijd vind ik de neonstallen te lang duren want als voorbeeld: Neonstal Paard levert 4 paarden op in 22 uur, met water en voer blijft daar ongeveer 14 uur van over, dus 4 paarden per dag. Zet je een rode paardenstal neer met water en voer blijft daar 10u en 48 min van over. dus 2x oogsten zijn ook 4 paarden per dag. Enige voordeel is 1 voer minder per dag. Geld trouwens ook voor het varken en de koe. Rest is als ik het goed heb binnen 12u klaar en 8 dieren per dag. Voor sommige dieren zelf meer per dag.
    Neemt niet weg dat het een leuk event is en ik zeker weer mee doe.
     
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Een soortgelijke tijd telt ook voor de oranje werkplaatsen. Dus ik voel mij heel erg lui wanneer ik die er niet afhaal. Dat telt ook voor het roze paard, koe, vis, 2x per dag lukt niet, dus dan maar afwisselen met korte stallen.
     
    Borkie, daisy17858, DarkDevilDude en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb er weer zin in. Vind het alleen wel jammer dat ze met die slotjes werken, dat kost weer extra. Vermoedelijk kom ik met het varken en paard een heel eind zonder te fokken door de juiste geruchten en tijdig plaatsen van de reuze stallen. De kalkoen is niet echt vertegenwoordigt in mijn schuur :(
    150x fokken om aan alle slotjes te komen om de staak te vullen en met dit event krijgen we 90SV terug (45x fokken). Dan kost het dus nog min 105 fokken = 210 SV. Dat is prima te doen voor mij.

    Eens kijken waarmee ik ga fokken, wat ik nodig heb en of er een BBD aan komt. Wel super dat we twee neon stallen kunnen verdienen :) Die van de kalkoen is hier meer dan welkom.
     
  18. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Als je idd tijd hebt om 2x per dag te oogsten heb je groot gelijk. Zelf lukt 2x per dag vaak niet, dus is 1x oogsten en dan 4 dieren krijgen erg voordelig. Zo doet iedereen het anders.

    Ga zelf proberen dit keer eindelijk mijn eerste fokquest af te krijgen, namelijk de schapen, moet nog 1 suikerspin en 2 goudschapen. Zou de eerste in 5 jaar wordenxD
     
    -matthias1952-, Borkie, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    Hoi hoi helemaal zin in dit event en ga er zeker voor !
    Alleen nog even een vraagje ik mis namelijk van het eerste event nog de bonenstaak en het sieritem neon geit. Verleden neon event 2 heb ik helemaal afgerond en kon je die volgens mij ook nog de items kopen van neon event 1 met de liefdesslotjes is dat nu ook weer?
     
  20. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Volgens mij niet, ik heb alleen de sieritems van het paard, kalkoen en varken erin zien staan. Je kunt er volgens mij nog wel aankomen door het ruilevent.
     
    Borkie, sproetje06 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.