Praatgroep - Neonstallen event 9

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 5 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Het Neon event zo juist afgerond alle stallen zijn binnen gekomen de kisten moet ik nog onderzoeken
    @Vleermuis Neon,Beren Neon Olifant Neon Hond Neon Eenden Neon Bever Neon
     
    Laatste bewerkt: 6 Juni 2019
    Cornelly52, Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Net te laat voor BB, dacht dat het tot 10 uur duurde vanavond.

    Nu maar wachten tot de volgende.
     
    Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende



    die is er morgen al........;)
     
    Borkie, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    Zo daar ben ik weer snel 8 neon stallen rijker .
    Succes met fokken allemaal
     
    Sintra98, Borkie, jolanda13 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Als je het fokevent hebt afgerond, heb je zelfs 12 nieuwe neonstallen.
    4 zaten in een kist, 4 in een krat en 4 rechtstreeks uit het event.
     
    dutchboy, Sintra98, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Hier best wel veel moeten fokken (ongeveer 1000 supervoer gebruikt), 338 telescopen over, maar ik had steeds niet genoeg tegenwaarde voor de pauwen. Mijn 12 neon stallen zijn geworden: 2 bever, 3 olifant, 1 bij, 2 pauw, 1 kameel, 2 kikkers, 1 aap.
     
    Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :oops: Dat is best wel veel, pfff. Ik hoop dat die bij mij een beetje goed overslaat want heb van alle 4 weinig fokdieren op voorraad en 25 pauwen. Ik vrees dan het hier dan helemaal niet gaat lukken. :wuerg: Hopelijk haal ik wel de bever. :music:
     
    Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  8. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    De pauw en de bever heb ik klaar. De bij en de olifant had ik bijna geen fokdier van en te weinig gewone op voorraad
    dus ben nog volop aan het fokken. Even weer wachten of er weer een BB komt.

    Ondertussen heb ik aan extra neonstallen: vlinder, kikker, pauw(dus een tweede) en een ezel (hi ha hi hahaha).
     
    jolanda13, Huhmmie38, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Gistermiddag om 17.47 gauw met alle behulpzame wolkenrijen, huisdieren en ambachten de volle fokstal geoogst en nog een keertje helemaal volgegooidxD Net niet genoeg telescopen, dus nog 4x4 een fok aangezet en had toen 10 telescopen over:p Net gelukt voordat de BBD afliep:wuerg: met 280 keer fokken:D
    Later op de avond rustig alles ingeleverd en na heel wat fokdieren minder:oops: 12 neonstallen erbij:inlove:
    Ik mocht naast de verkregen neonstallen pauw, olifant, bever en bij nog 2 pauw, 1 bij, 1 bever, 2 kameel, 1 panda en 1 konijn verwelkomen:music: Ik vond dit een super event!8)
     
    jolanda13, Huhmmie38, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    De BBD komt vanavond weer om 18:00 uur en duurt tot en met zondag
     
    jolanda13, Cornelly52 en Borkie vinden dit leuk.
  11. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Van de week vastgelopen op de olifanten. De andere 3 wel al klaar. Probleem bij de olifanten ik had alleen de eerste 3 soorten en dan opeens 4x vliegende olifant (ooit verzameld uit kistjes), maar die hebben weer een enorme overwaarde, dus ga ik hier echt niet instoppen. Moet vanavond alleen nog de laatste fase van de olifanten, hoop dus wel op wat overslag, want heb nu al 53 telescopen over.
     
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    2 stallen zijn binnen die van de pauw en de bever. De bij moet geen probleem zijn, meer dan genoeg fokdieren op voorraad en dus kan ik de hoge aantallen wel leveren. Over de olifant maak ik mij wel wat zorgen. En amper olifanten op voorraad (nu 5 rode en 1 roze op staan) en alle fokdieren al bijna ingeleverd. Moet daar nog best wat punten en wil die neon stal binnen halen.
     
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Valt hier niet mee. xD Al 260 x gefokt en nog niet 1 dier klaar. Dit gaat niet goed komen vrees ik.

    1x hele mooie overslag van de bij, kreeg de Spetterbij, maar ja die is wel erg veel waard om in te leveren.
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  14. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    ik heb al 349 x gefokt en ben nog steeds bezig met de bij en de olifant. Heb echter net wel weer twee neon
    stallen erbij: alvast de neon bij en nog een pauw.
     
    jolanda13, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Olifanten zijn eindelijk klaar. Gelukkig wel wat overslag gehad, want heb sowieso als ruim 140 telescopen over.
    Uit de krat en kist: 2 pauwen, 2 bijen, konijn, kikker, struisvogel en paard neon.
    Nu weer verder met de lama's.
     
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier nu 368 x gefokt en nog steeds geen dier klaar, dus ook geen kistjes. xD
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu de bever klaar.....:music:
     
    jolanda13, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Sorry buuf, de extra brandweerolifant die ik nog heb staan van de overslag past niet door de deur in de schutting. Hij is ook te zwaar om erover te tillen :wuerg:xD
     
    jolanda13, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dat brandweerolifantje loopt met gemak mijn schutting omver, dus stuur maar deze kant uit. Sta klaar met emmer water. Kan die gelijk alles blussen. xD
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Neon is ook weer klaar. Ging lekker vandaag. De uitslag is ook super. Ik kreeg nog een eend, vleermuis, hond en schaap en uit de andere 4 kistjes 2 x pauw, olifant en bever.
    Dit event koste best wat aan fokdieren, maar kijk wat het oplevert aan neon stallen. Ik ben hier helemaal happy mee :)
     
    jolanda13, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.