Praatgroep - neonstallen event 6

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Wolkenrij net geactiveerd, maar waar komen die Tiki-maskers terecht?
    Staat niet bij de ambachten en ook niet bij mijn voorraad
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  2. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Staan bij het vaasje onder consumptiegoederen.
     
    eevee60 en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  3. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wil voegen.
    Bedankt. Daar had ik gekeken, maar moest blijkbaar eerst F5 doen

    Mijn quote was cynisch bedoeld.......
     
    Laatst bewerkt door moderator: 11 November 2017
    eevee60 en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  4. catootje65

    catootje65 Junior expert

    Hier event klaar. Gisteren nauwelijks overslagen gehad, vanmorgen 1 interessante overslag, een King Kong voor 4 gewone apen
     
    eevee60 en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  5. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    event was snel klaar ook weinig overslag en dan 1 king-kong en 1 paradijs aap bij de panda 1 sushi niet geweldig maar toch tevreden
     
    eevee60 en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  6. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Zo kan nu eindelijk eens de apenkooien uitsoppen ik heb nog 6 apen over:wuerg: en dan gelijk de nieuwe stallen plaatsen.
     
    eevee60, LadyFamerieke en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Gisteravond alles binnen. Voor het eerste deel heb ik de BB niet afgewacht en was verbaasd dat er dan ook zoveel extra dieren te verdienen waren.
    Kreeg heel vaak de gehele inzet terug. Met BB werd het terugkrijgen van de inzet minder maar kreeg ik er een ander dier erbij, beide leuk.
    Gelukkig had ik al een flinke voorraad van die 3 dieren en hoefde niet naar de markt.
    Daarom BP; ergens wordt er geopperd dat jullie iets aan de voorraad moeten doen, maar dat hoeft niet hoor. Als boeren ergens teveel van hebben kunnen ze dat verkopen op de markt of in een ander geval kado geven of ruilen. Wees creatief zou ik zo zeggen. ;)
    Voor mijzelf, je kan niet genoeg op voorraad hebben zo blijkt uit het verleden met allerlei events en quests!
    En dan nog kom ik net dat ene plantje, diertje of boompje tekort wat dan nodig is. :oops:
     
    eevee60 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Gefeliciteerd met het halen van het event. En die slotjes moet je besteden, anders worden ze omgewisseld. Volgens mij leveren ze ook zoveel ep op dat het een aanwinst is voor je siertuin.

    Op mijn hoofdaccount had ik al aardig wat fokdieren staan, daar heb ik de wolkenrij geactiveerd en geen slotjes over. En ook even geen zin om door te gaan met fokken.
    Op het andere account ben ik nog volop bezig. Ik heb daar van alle dieren de fok moeten activeren en had wel overal meer dan 100 van, maar geen grote aantallen. Bij de kamelen heb ik een woestijnschip gekregen, die heb ik maar op mijn schateiland gezet. De kamelen ga ik redden de volgende ronde. De andere 2 gaat nog lastig worden. Misschien na het weekend ook dieren bijkopen. Of de dieren uit de tempel halen. Dat scheelt ook al weer een stuk.
     
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dan ga ik even naar de neonwinkel wat uitzoeken voor de slotjes. Is kijken welk sieritem ik leuk vind en de waarde aan ep even opletten.
    Dank je wel voor je antwoord.
     
    LadyFamerieke, eevee60 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    de waarde bekijken en ook de tijd!
     
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb gekeken naar de tijd, de waarde en welke ik nog niet heb. Pfffff. Tis straks een groot lichtgevend festijn op het veld. xD
     
  12. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier event ook klaar. de stallen gelijk opgezet en de wolk geactiveerd.
    iedereen die nog bezig is succes, en iedereen die ook al klaar is gefeliciteerd
     
    LadyFamerieke, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Gisteren de fokschuur maar niet geleegd omdat ik in de ochtend niet zo handig de staak met extra EP al geoogst had. Vanmorgen de fokschuur leeg gehaald, per fok 355punten, dat is nog eens lekker. Het heeft mij best wat dieren gekost, maar het gehele event is af. Helaas heb ik geen stappen kunnen maken in kastelen in het zand, alleen een sultan kameel kunnen inleveren, rest staat dus nog open.
     
    .babouska., LadyFamerieke, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. ik kan alleen met apen fokken... iemand een tip wat ik voor de hartjes het beste ksan aanschaffen?
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  15. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    ben voor de neon vis, neon vleermuis en de neon kikker gegaan
    die leveren extra punten op namelijk 3350 en ze staan op het eiland nu dus extra tep
     
    LadyFamerieke, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Event klaar en nog 0 apen over,:wuerg: inmiddels wel weer 164 op voorraad:D
     
  17. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Als ik het zo lees ben ik niet de enige met zeeeeer weinig apen over:oops:xD
    De kamelen en panda's vielen hier mee. Maar de staak draait:inlove:
     
    -matthias1952- en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier nog voldoende apen op voorraad hoor, heb er nog 878 op voorraad en er staat geen eens een aap op mijn landje. Gisteren ook maar een paar verkocht. Extra BD zijn nooit verkeerd, vooral omdat de hogere fokdieren zo verschrikkelijk veel BD kosten :(.
     
    eevee60 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  19. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Heb zo mijn best al gedaan maar met de apen wil het niet lukken...Ik geraak aan geen beursaap of kingkong. Al veel sv gebruikt maar ik krijg altijd lagere klasse van apen. Pff al 2 dagen aan het fokken. Panda en kameel ging vlot...
     
    -matthias1952- en eevee60 vinden dit leuk.
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb alleen met gewone apen gefokt
     
    eevee60 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.