Praatgroep - neonstallen event 6

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Regenschade en Bahamarama zijn niet tegelijk in het spel geweest. En ik heb het nooit zware tijden gevonden, maar steeds een uitbreiding op het moment dat ik net wel/net niet aan een nieuwe uitdaging toe was.
    De hoofdakker heb ik nog vaak gewassen, dat zou wat mij betreft zo weer vollemaansveld mogen worden. De helft van de velden, de helft van de events, en toch steeds weer een uitdaging om een event te halen of om verder te komen in het spel. Geen dagtaak maar een leuke vrijetijdsbesteding.
     
    LadyFamerieke en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ja daar ben ik het mee eens
    Ja daar ben ik het ook mee eens .
    En wat ik heel jammer en vervelend vindt is de laatste de stekjes en stallen die je krijgt is allemaal oud:oops: bij events .
    Haalt bij mij wel wat plezier weg is steeds minder interessant om events te spelen ,,,,,want je krijgt appelbomen, en kippenhokken niet normaal meer zit je in level 142 zeer jammer Bp. Wordt veel beloofd zoals sloten diamant maar helaas niet krijgen, ook kisten vol spullen(1 bloem of zoiets noem ik geen kist vol ) en fabrieken met maar 6 dieren om erin te zetten,wat het je kost om op te graden is niet normaal meer jammer had gehoopt dat ik veel uit mijn inventaris in die fabrieken te zetten .
    Is wel leuk dat je iets krijgt maar me voorraad slinkt niet jammer misschien jullie hier eens wat mee doen ?
    Hoe hoger de level hoe minder de prijzen..... en ik ben niet de enige, hoor het ook van mijn naaste buren .
    S6 verder all sorry :sleepy:;)
     
  3. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Het fokmotel staat vol met 3 x 36 apen ,panda,s en kamelen . Nu maar wachten op babyboom . Als het start zet ik de 66 dieren in het motel voor de wolkenrij .
     
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    wachten ...... :sleepy:
     
    LadyFamerieke, Susannamaria en eevee60 vinden dit leuk.
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Over een half uur begint het ruilevent , en over anderhalf uur volle maan . Het is maar goed dat een fokevent niet zo moeilijk is want we hebben nog genoeg te doen vandaag ;):oops:
     
  6. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Zo doe ik het ook, lever wel eerst in voor ik hem weer volzet.
    Dan weet ik waar nog wat ontbreekt.
     
    LadyFamerieke, Daxter1966 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    wachten en nog eens wachten-.-, gelukkig bijna volle maan.xD
     
  8. boerjan51

    boerjan51 Forumleerling

    heb ik nu 18.07 mijn fokhotel geoogst en de babyboom is nog steeds niet gestart, sukkel dat ik ben
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je moet het spel wel even verversen.
    Hier is babyboom gewoon op tijd begonnen.
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  10. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    :eek:Zonde, maar helaas is mij ook als gebeurt.
     
    LadyFamerieke en Daxter1966 vinden dit leuk.
  11. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    Zo neon event klaar
    de stallen zo goed als leeg
    het financiele gedeelte ook geslonken
    dus na het weekend naar de voedselbank
    maar ik heb wel genoten van de spanning:p
     
  12. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier alleen nog de aap het laatste stukje pffff :wuerg:wat een dieren moet je inleveren
    Ik heb ook veel geld uitgegeven ga volgende week met je mee ;)

    Edit: Neonevent klaar
     
    Laatste bewerkt: 10 November 2017
  13. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Wou even kijken hoeveel apen ik nog had, druk op de verkeerde knop en hop 178 apen ingeleverd:cry:. Nu alle stallen maar weer op het veld op weer iets van een voorraad te krijgen.
     
    eevee60, LadyFamerieke en -matthias1952- vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Event afgerond . De apen zijn op dus de nieuwe neonstal komt direct van pas
     
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier de stallen weer gevuld zonder eerst een roze gelei te eten, dus die oogst ik morgen pas. Ik moet alleen de laatste van de kamelen nog, en dus de 66 slotjes aan het eind. Dat laatste lukt zeker, en de kamelen heb ik ook wel vertrouwen in.
     
    eevee60, hwjstolwijk, LadyFamerieke en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    De apen zijn klaar. wat over is maar goed verkopen8)
     
    eevee60, LadyFamerieke, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    nog wat pandaatjes in de motelletjes geschopt voor de laatste slotjes
     
  18. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier net me 108 fokhotels geoogst maar nog niet genoeg voor alle 3 de neonstallen dus ga toch maar voor de wolkenrij
    (was niet de bedoeling -.-, xD)

    Vind het wel weer zeer onlogisch van BP om de farmmunten bij het fokken maandag en dinsdag te houden :sleepy:
    (was voor spelers leuker geweest om dit tijdens de babyboom te doen, maar dat gunnen ze ons kennelijk niet bij BP xD)
     
    eevee60, LadyFamerieke en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier alles klaar. Was goed te doen:inlove:
     
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier de panda binnen. :inlove: De aap en kameel nog de laatste ronde. Heeft mij al wel erg veel sv gekost. Ik heb nu alle slotjes bij de dieren ingeleverd en nog 137 slotjes over. Het fokken gaat hier heel erg moeilijk. Slaat echt weinig over. Heb nu maar op de markt voor grote bedragen dieren gekocht. :wuerg:

    update:

    Alle 3 de neon stallen zijn binnen en ook de staak gevuld. Nu nog 93 slotjes over. Blijven die staan of moet ik hier sieritems voor kopen.

    Was een zeer duur event. Bijna 20 miljoen aan dieren gekocht en bijna 500 supervoer gebruikt. Maar dan wel mooie neon stallen.
    Buurtjes, morgen kom ik bij jullie eten, schaap is bankroet. :oops:
     
    Laatste bewerkt: 10 November 2017
    eevee60, hwjstolwijk, -Coco1968- en 5 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.