Praatgroep - neonstallen event 6

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ja die zijn erg welkom. Maar er is al veel klaar. Komt allemaal goed:music::inlove:
     
  2. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik heb niet veel fokdieren van de kamelen. Ik kan toch dan in principe allleen fokken met de kamelen om de liefdesslotjes te krijgen?
    Ik hoef toch niet perse 36 keer met de apen, kamelen en panda's te fokken?
     
    LadyFamerieke, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  3. ik heb alleen de apenfok :-(
     
    LadyFamerieke, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  4. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    hoe weet je hoeveel slotjes je hebt
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik denk zo maar eventjes in het event scherm kijken janny
     
    LadyFamerieke, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, dat denk ik wel. De liefdesslotjes zijn bij alle 3 de dieren hetzelfde, dus kan je ook met 1 soort gaan fokken, als je van de andere 2 wel genoeg fokdieren hebt om in te leveren.
     
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier zijn de voorbereidingen gedaan. Ik heb 50x kamelen en 50x panda's en 10x apen voor de fok er in gezet. Voor de kamelen en de panda's moet ik nog steeds wat inleveren bij kastelen in het zand, dus daar ga ik nu mee aan de gang. Ik heb namelijk nog 23 mummie kamelen, 18 sultan kamelen en 15 circus panda's nodig :(. Een quest die langzaam maar zeker stapje voor stapje af komt. Dit is een mooie gelegenheid om daar werk van te maken.

    Morgen avond pas het fokhotel legen omdat er dan een BBD is :).
     
    LadyFamerieke, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  8. Jokidoki1

    Jokidoki1 Forumleerling

    Hai Coco,

    Maaaaaaaar ...... dat is heel lief van je dat je dat zegt over dat het beter is met albino's en bruine varkens, die dan uit de wolkenrij komen, te gaan fokken .... echter .....ik kan nog niet bij die wolkenrijen komen omdat ik de staak nog niet tot mijn beschikking heb, dan zal ik toch eerst aan de fok moeten slaan met oa. varkens (voor de vlammenstier), vleermuizen enz. enz. Snap je um? Dus jaaaa ook al speel ik die wolkenrij voor albino's vrij in de boom, dan heb ik er nog niks aan omdat ik er niet bij kan.:p;)
     
    Laatste bewerkt: 9 November 2017
    LadyFamerieke en daisy17858 vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Jij kunt er niet bij, maar als je op de markt kijkt zul je vermoedelijk zien dat je voor een gewone vleermuis ongeveer net zoveel betaald als voor een albino. Dus kun je beter de vleermuizen verkopen en de albino's terugkopen. Dat ze uit de wolkenrijen komen, heb ik alleen maar vermeld om uit te leggen hoe het komt dat de prijzen zo zijn. Je kunt ook nooit aan reuzenstallen komen, maar wel kijken hoe duur de wolvarkens zijn, en of het wel de moeite is om die zelf te fokken, of dat je die beter kunt kopen om daarmee verder te fokken.
     
  10. Jokidoki1

    Jokidoki1 Forumleerling

    Haha jaaaa okee, zo had ik het niet zo goed begrepen, maar inderdaad is dat een optie ja. Ik zal die marktprijzen tegen die tijd eens in de gaten houden. Ik had nog niet gedacht aan de mogelijkheid van kopen om mee verder te fokken. Heel slim. Thanks!!
     
    LadyFamerieke, -Coco1968-, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    vlammenstier is koetje maar daar gaat hetniet om
    die kan je voor sterren uit de boom der wijsheid halen:music:
     
    LadyFamerieke, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Toch maar van alle beesies 24 stuks in de fokstal gezet.
    En nu dus wachten tot morgen avond.
    Hoop dat er heel veel overslag is.
     
    LadyFamerieke, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Waarom 24? Je hebt 3x 36 slotjes nodig!
     
    LadyFamerieke, eevee60 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  14. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Nu kunnen beginners al heel vroeg bahamara vrij spelen. Toen ik begon (2011) moest je suzi supermest sparen en die inleveren voor vliegpunten om zodoende baha vrij te spelen. Als je geluk had, kon je rond level 70 genoeg vliegpunten hebben om baha vrij te spelen. Dus de beginners van nu hebben het een stuk makkelijker. Niet klagen dus..... Dat is niet persoonlijk bedoeld, maar voor alle beginners die denken dat ze het zwaar hebben. Vroeger was het zwaar ;)
     
  15. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier staan de diertjes ook al in het hotel te wachten op BBD.
    Het kost wel enorm veel geduld om niet het hotel leeg te maken.
    Het is al klaar, echter met BBD loont het zich toch net iets meer.
    Dan moet ik maar op mijn handjes blijven zitten.:wuerg:
     
  16. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Ik heb net de fok vrijgespeeld van deze 3 diertjes.
    Wel veel diertjes op voorraad, maar nog geen enkel fokdier op voorraad.
    Eens kijken wat het oplevert en dan misschien doorfokken voor de " hogere" fokdieren.
    Moet wel erg veel inleveren voor het event aan punten.
     
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Was baha er toen al wel?
    Ik kan me nog wel heugen dat de levels omgezet werden in een andere puntentelling, maar wanneer het er is gekomen weet ik niet. Ik ben in 2013 begonnen met spelen.

    Oke, dus je gaat je niet om de slotjes maar om wat fokdieren van deze 3 binnen te krijgen. Aan de andere is het natuurlijk jammer als je neon stallen mist. Het is 3 x 36 keer fokken en je krijgt intotaal 48SV terug. Het is een afweging. Persoonlijk vind ik neon stallen echt de moeite waard.
     
  18. Jokidoki1

    Jokidoki1 Forumleerling

    Haha, was geen klagen hoor. Eerder een feit. Ik heb nog heel veel op mijn verlanglijstje staan in dit spel. Maar alles op zijn tijd ;).
     
  19. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Zeker was Bahamarama er toen. Vanaf eind 2010.
    je moest vliegpunten verzamelen. Met deze vliegpunten kon je vlieglessen nemen en vloog je een uur per keer heen en weer over je farm. Gelukkig vloog je ook door als je uitlogde :oops:

    Na een tigtal vlieglessen kreeg je je brevet en kon je naar je eigen Bahamarama vliegen.

    Dit werd veranderd toen we in juni 2011 het bos met de Boom der Wijsheid erbij kregen.
    Toegang tot Bahamarama werd een rune die je met sterren kon vrijspelen.

    En het vliegveld verdween uit de stad :cry:

    Maar Suzy ging wel Suy's mest en Turbomest uitvliegen.
     
  20. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Dat waren nog eens zware tijden ;). Geen bos, geen bonenstaak, maar 1 bahaveld, onkruid (op baha al na een paar uur), geen volle maanveld, maar steeds je hoofdakker leeg maken en dan maar zorgen dat je EP verdiende om verder te komen.... o ja, en niet te vergeten. Regen. Zodra het begon te regenen op de farm, snel uitloggen, anders moest je snel mest geven, om te voorkomen dat je gewassen in onkruid veranderden.
     
    Laatste bewerkt: 10 November 2017
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.