Praatgroep - neonstallen event 6

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    dan zou ik bij level 99 alles goedkoop opkopen en wachten tot ik level 101 heb, da's leuk verdienenxD
    ik heb in het begin veel met events niet gehaald, baha was veel lastiger levelen en farm ook, geduld hebben en hard werken
     
    simmeke54, leni1955, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. rikmark

    rikmark Forum freak

    Fokhotel vol gestopt....nu blikje geduld open getrokken en wachten op de babyboom. Dat is mij de vorige keer erg goed bevallen....hopelijk sla ik weer een aantal dieren over.
    En lekker een aantal dieren verkopen op de markt...nog meer BD :inlove: ...niet te hard zeggen anders komt opa weer roven:p
     
    daisy17858, eevee60, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Die 33 is nog een schrijffoutje van vanmorgen, die 36 slotjes per neon stal kloppen idd :)
     
    eevee60, simmeke54, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ah, dank je wel. Dacht al, kan nu ook al niet meer rekenen. :wuerg:xD
     
    janniekwak, eevee60, rikmark en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    IK ga ook mee doen. Ruim SV dus moet goed komen
     
    eevee60, rikmark, simmeke54 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. JVjustin

    JVjustin Forumleerling

    deze sla ik over, heb de kamelen en pandas nog niet eens....
    had graag mee gedaan, maar ik ga wel wat mensen afzetten met aapjes verkopen denk ik :p
     
    Katinka1700, lovely, eevee60 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    Waarom iedereen is klein begonnen
    omhoog klimmen op eigen kracht dat is een prestatie
     
    eevee60, rikmark, simmeke54 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ongeacht de prijzen op de markt is dit event niet goed te doen voor beginners .
    Ze moeten de aap , kameel ,panda en de fok van minimaal 1 van deze dieren vrijgespeeld hebben.
     
    Katinka1700, eevee60, rikmark en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. Leo.netten

    Leo.netten Teller


    JVjustin denk dat dit het juiste antwoord is kijken wat je wel kan en niet kijken naar wat niet haalbaar is.
     
    Katinka1700, eevee60, simmeke54 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Iedereen reageert op het voorstel met een aparte markt voor spelers boven level 100 als of die hoge levelspelers daardoor benadeeld zouden worden in plaats van de lagere levels. Dat begrijp ik niet. Volgens mij zijn het juist de hoge levels die grote voorraden hebben en deze verkopen. Wanneer je de groep spelers die het van de aankopen op de markt moeten hebben bij elkaar zet, zijn de prijzen nog hoger door de enkeling die het event wil overslaan en zijn voorraden voor die prijzen dan liever verkoopt. Als er dan nog dieren te koop zijn.

    Het zou de markt zeker veranderen wanneer je de spelers die alles al hebben bijelkaar zet op 1 markt. Natuurlijk houd je handel omdat er rijke boeren zijn die met nieuwe stallen en stekjes de nieuwe questen als eerste af willen hebben en spelers die graag die winst pakken en de questen wel later doen, maar verder zou de vraag bij de markt van hoge level spelers duidelijk afnemen en de prijzen op de markt waar iedereen nog van alles nodig heeft nog hoger worden.

    Ik zit met mijn hoofdaccount op een markt met 2 spelers die in de top10 lijst voorkomen, en heb het gevoel dat er veel meer spelers zijn die er al jaren zitten. Wanneer er een nieuwe quest is met oude bijzondere dieren zie je maar een geringe prijstoename. Op de markt van mijn account van dit jaar gaan de prijzen dan gelijk veel meer omhoog. Dus terwijl ik bij mijn hoofdaccount graag zou willen verkopen, maar dat eigenlijk niet de moeite vind, zijn op de andere markt waar ik wel graag zou willen kopen de prijzen dubbel zo hoog.
    Vaak heb ik gedacht dat ik op een later toegevoegde markt zit. En ervaar dat helemaal niet als prettig.
     
  11. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Ik denk zelfs dat het veel nadeliger is voor spelers die nog niet zo lang spelen doordat er een flink aantal zijn die heel veel stallen / bomen missen, die spelers die langer spelen ze vaak wel hebben en hierdoor al een voorraad van deze dieren /vruchten hebben. Hierdoor denk ik dat de prijzen op de markt met "nieuwe" spelers vaak veel hoger uit zal vallen, terwijl de voorraad BD juist veel lager is.
    Hierdoor wordt het voor de nieuwe spelers alleen maar moeilijker om events uit te spelen.
     
  12. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Daar ben ik het mee eens oude stallen en stekjes echt jammer...
    Maar al krijg je nieuwe stekjes en stallen is de laatste tijd bij ons ook oud dus????
    :oops:xD
    Maakt niets uit s6,
    Gr Tineke
     
    hwjstolwijk en eevee60 vinden dit leuk.
  13. HannyBalleke

    HannyBalleke Regelmatige auteur


    Wij zijn allemaal begonnen met een appelboom, kippenhokje en sla. Events werden niet gespeeld omdat er niet genoeg voorraad was, nog geen bepaalde gewassen, bomen of stallen ter beschikking…Eerst leren lopen en dan rennen hé. Nieuwe spelers hebben het nu veel makkelijker dankzij hun mentor die hen elke dag een dierenverblijf of een boom stuurt (als ze hun mentor niet meteen dumpen natuurlijk). Er is geen onkruid meer en zoveel meer voordelen die er toen niet waren. Ik zou zeggen, eerst spelen, levelen, vooruitkomen en meedoen met events zodra het kan. Dat is de meest normale en logische gang van zaken. Een beginnend speler of een lager level mag niet verwachten dat hij al events kan spelen waar gevorderde spelers al moeite mee hebben.
    Beginners hebben nu veel meer kansen dan vroeger. Zie maar hoe snel ze levelen.
     
    boermars, Sillie76, BoerAnnelies en 9 anderen vinden dit leuk.
  14. JVjustin

    JVjustin Forumleerling

    het enige wat haalbaar zou kunnen zijn is apen ook al is de kans heel klein heb nog niet zoveel apen, en super voer is op het moment bijna niet aanwezig...
    ik ga deze baby boom maar gewoon verder voor mijn bonenstaak
     
  15. Jokidoki1

    Jokidoki1 Forumleerling

    Klopt, ben zelf ook een beginner, ik heb momenteel de aap en de papegaai vrijgespeeld, maar ik heb sowieso veel te weinig diertjes om er al mee te gaan fokken. Heb wel 137 supervoer, maar ook ik ga me beperken tot het fokken voor de bonenstaak. En ook dit zal niet in één keer gaan zag ik, want de laatste levels gaat om dieren op een vrij hoog nivo, dat betekent erg veel fokken nog. Dus we gaan het zien haha. Maar wat ik al zei, ik kom nog maar net om de hoek kijken dus mijn verwachtingen m.b.t. events zijn sowieso heel laag haha. Wat kan, pak ik mee, en wat niet kan daar houdt 't dan op.

    Update: ik heb de fok van de aap ook nog niet vrijgespeeld haha, gaat um voorlopig niet worden. Ik moet keuzes maken, wil méér akkerruimte. (Ik wil nog zoveel haha).
    Dus voor alle gevorderde spelers: veel suc6!!!! ;)
     
    janniekwak, boermars, daisy17858 en 10 anderen vinden dit leuk.
  16. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier ook natuurlijk, vind het een mooie staak.

    Al een beetje gesetteld?
     
    daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    o_Ok ik ga meedoen, SV boven de 400 en dieren in de afgelopen dagen aangevuld. Dus ben er klaar voor, zodra de babyboom begint.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De bonenstaak zal inderdaad niet in 1 keer gaan. En voordat je ze in het fokhotel stopt, is het handig om naar een paar dingen te kijken.

    Om zelf de vleermuizen te fokken moet je deze vrijspelen bij Jack's shop. En wanneer je dan de vleermuisfok vrijgespeeld hebt, is het voordeliger om met albino's te fokken dan met de gewone vleermuizen. Dat komt omdat er in de boom ook een wolkenrij vrij te spelen is waar je iedere 30 uur een albinovleermuis krijgt.

    Voor de varkens telt ongeveer hetzelfde. De bruine varkens kunnen uit een wolkenrij komen die je in de boom vrijspeelt, en de bruine en wolvarkens komen ook uit reuzestallen. Wanneer het volgende dier niet meer dan 4x zo duur is, kun je beter sparen en dat dier kopen en je supervoer voor iets anders gebruiken. Maar de laatste dieren voor de magische bonenstaak zijn allemaal wel heel duur.

    De vlammenstier die je aan het eind nodig bent, kun je voor sterren uit de boom halen.
    Succes.
     
    BoerAnnelies, farmermikkie en Eleonore_84 vinden dit leuk.
  19. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik vind het ook de moeite waard.
    Ja begint er nu op te lijken hier. Viel me tegen, verhuizen en werken. Vanavond nog werken en dan lekker 3 dagen vrij
     
  20. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Oke dat is best heftig ja , dan heb je wel lange en vooral ook volle dagen.
    Dus je vrije dagen zijn meer dan welkom denk ik.
     
    daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.