Praatgroep - neonstallen event 6

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    onderhoud was zeker kort
    kan gewoon in het spel komen en op het forum :oops:
     
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  3. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Graag wil ik alle neonstallen. En ook de wolkenrij, alleen al om het exotisch voer kistje. Dat scheelt weer gewassen en boomvruchten.
     
    ienemienie, Daxter1966, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    .
    Tiki-masker = 20 % snellere baha groenten voor 6 uur, en heb er maar 12.988 stuks van.
     
    -Coco1968-, ienemienie, Angelique.. en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Huhmmie38

    Huhmmie38 Junior expert

    Ik werk onregelmatige diensten en heb tijdens het werk meestal geen tijd om tussendoor te oogsten. Dan zijn de versnellers( masker= 20% kortere tijd op baha groente) heel handig om bv tijdens events toch voldoende DI bij elkaar te sprokkelen. Voor wie het masker al heeft, is dit event waarschijnlijk niet zo aantrekkelijk om helemaal uit te spelen, maar omdat ik het item dat het masker geeft niet heb, ga ik vol voor de wolkenrij.
     
    eevee60, popje4 en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Zo dacht ik er ook over, heb zelf 800 tiki maskers gebruik ze eigenlijk nooit dus daar hoeft het niet voor. :p
     
    boermars, eevee60, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Met mijn voorraad moet dit event wel lukken.
    Mijn voorraad is:
    1760 supervoer
    1284 kamelen, 20 sneeuw, 4 trio, 2 alpaca, 2 archeoloog, 1 mummie en 1 woestijn
    1263 panda's, 18 zen, 5 bamboe, 7 baby, 4 dansende, 4 sushi en 1 yoga
    1120 apen, 5 chimpansee, 1 brul, 2 beurs, 5 king kong en 1 paradijs
    Ben benieuwd wat ik over heb als ik klaar ben.
     
    rikmark, ienemienie, -elvira101- en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ziet er goed uit ik heb allen ruim het dubbele aan SV de beestjes heb ik bijna allemaal in een quest gestopt.
     
    daisy17858 en ienemienie vinden dit leuk.
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik ga hier weer voor . De wolk geeft goed TEP en het exotische voer is ook handig .
    Tikimaskers vind ik zelf niet zo boeiend . De neonstallen vind ik ook leuk , de rest van de beloningen zijn zozo.
     
    daisy17858, katbla, rikmark en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik ga ook voor de wolkenrij en heb al 3x 36 foks in het hotel gestopt. Dan zie ik wel wat het oplevert en wat er nog bij moet gemaakt worden.
     
  11. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Prima event, ik ga met kamelen en panda's fokken. En ook nog wat extra dit keer, zodat wellicht een klein deukje geslagen kan worden in het laatste level van de quest Kastelen in het zand.
    De fokdieren heb ik genoeg op voorraad om zo in te leveren, dus verplicht fokken voor de liefdesslotjes.
     
    -doppie-, Daxter1966, Katinka1700 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. gevelblij

    gevelblij Forumleerling

    Kamelen, panda's en apen erg duur op de markt?
    Beginners krijgen geen kans meer. Misschien een aparte markt maken met spelers boven de level 100
     
    boermars, Katinka1700 en eevee60 vinden dit leuk.
  13. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Dat is me 1x gebeurt, kwam een event had ik net alles in de coop gestopt.
    Vanaf dat moment heb ik het nooit meer gedaan.
    Ik fok alleen met events en het hoognodige.
    Dieren inleveren doe ik bijna nooit meer, daardoor staan nog een heleboel questen open.
     
    boermars, simmeke54, Katinka1700 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    En waarom zouden we dat doen? Zodat spelers die boven level 100 zitten overal meer voor moeten betalen???
    Ik behoor tegenwoordig bij die groep en heb hier jaren voor geknokt. o_Ok ik ben begonnen zonder voorraden en zonder dieren. Dan moet je keuzes maken. Zo is het in het level ook dus ook in het spel.

    Daarbij zijn er events die voor iedereen te doen zijn of (zoals afgelopen event en met volle maan) waar mooie kleine beloningen bij elke stap te behalen zijn. o_Ok zit de staak tegenwoordig aan het einde of bijna aan het einde en niet zoals eerder bij de eerste stap. Toen kon je dus kiezen; of niet meedoen of een grijze staak krijgen.
     
    hwjstolwijk, lovely, simmeke54 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Sorry , maar dat zou ik niet graag zien...
    wij zijn ook allemaal met niks begonnen en als ik nu bv de prijzen van de tarwe de peen en de kip en konijn zie...
    toen ik begon koste een kip 25 BD ..nu 2500 BD ...dus beginners kunnen al heel snel flink BD verdienen...

    Wij hebben er ook hard voor moeten werken ...en ik denk zelfs nog harder als dat je nu een beginner bent...
    Dus hup hup de mouwen opstropen en aan het werk-.-
     
    hwjstolwijk, Selvi51, simmeke54 en 10 anderen vinden dit leuk.
  16. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    o_Oit ben ik begonnen en toen was er een aardbei event en ik kon ze niet betalen, helaas pindakaas event niet gehaald.:(
    Nu 7 jaar verder speel ik nog steeds en kan inmiddels alles betalen en haal bijna elk event.:)

    Dat heet doorzetten en niet zeuren.:p

    Maar je hebt me op een idee gebracht, ik ga maar eens de markt op om bd te verdienen, had het zelf nog niet bedacht.xD
     
    boermars, hwjstolwijk, simmeke54 en 8 anderen vinden dit leuk.
  17. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Je had ze al weken kunnen zetten , het was al lang bekent.
    o_Ok kopen natuurlijk als je dat liever doet.
     
    Daxter1966, Katinka1700, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Oh leuk die neonstallen. Ik ga weer mijn best doen en kijken of ik alle 3 kan halen. xD
    Ik heb 1x gemist en dat was het vorige neonevent. Weet iemand welke dieren dit toen waren voor de neonstallen? Die moet ik ooit nog zien te krijgen.
     
    hwjstolwijk, Sanham, Daxter1966 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank je wel hoor! :) Ik was al op zoek geslagen naar dit event.


    Ik begrijp iets niet. Je geeft aan dat er maar 33 keer per dier gefokt moet worden. Hoe kom je dan aan die 12 + 24 = 36 slotjes die in de FAQ wordt aangegeven. Dan kom je er toch steeds 3 te kort bij elk dier. Of mis ik nu iets, of kijk ik ergens overheen?
     
    Laatste bewerkt: 8 November 2017
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.