Praatgroep Neonstallen event 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 5 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Yes toch helemaal uit kunnen spelen.
    Had nog veel sterren over en die in de boom kunnen gebruiken bij de startpakketten fokken en kreeg er extra supervoer door.
    o_Ok de quest Koekoek geheimen leverde mij extra supervoer op doordat ik punkies heb gekocht en gemaakt.
    Op deze manier toch voldoende hartjes kunnen halen ...... pffft, op de valreep. :)
     
    Borkie, BoerAnnelies, farmermikkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    @miekje9
    Ik vind jullie fan site super. xD
    Maak geregeld gebruik van het excel bestand als er een event is.
    Om het overzichtelijk te houden, kun je verwijderen wat je hebt ingeleverd.
    Klasse dat jullie dit doen.;)
     
    Leo.netten en Daxter1966 vinden dit leuk.
  3. JoeyB2001

    JoeyB2001 Forumleerling

    Ik heb alle neonstallen gehaald, :music:
     
    Daxter1966, Borkie, blackscorpion64 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum


    Ik hoop dat ik het goed neerzet en niet gezien wordt als een discussie. Dat is ook helemaal niet mijn bedoeling. Je antwoord komt in principe op hetzelfde neer als wat ik had neergezet. In de FAQ stond inderdaad duidelijk waarbij je welke items kreeg. Normaal gesproken heb je in een eventscherm gelijk alles wat bij dat event hoort. In dit geval was bij de slotjes onderin de extra dingen die je dubbel kon aanschaffen en in de winkel het 2e gedeelte. Door alle verwarring kwam ik daarom met de optie (idee) of het in de toekomst dan niet beter zou zijn om dit dan om te draaien. Dat je dan eerst alle verschillende dingen bij elkaar te hebben en dan apart naar de winkel voor de dingen die je dan dubbel wilt hebben. Nogmaals het is niet bedoelt als discussie, ik probeerde alleen mee te denken voor de spelers waarbij het niet goed is gegaan. Zelf heb ik wel de juiste items die bij de 2 wolkenrijen horen.

    P.S. Wat jullie voor de fansite doen vind ik hartstikke goed werk voor de spelers die daar regelmatig komen.
     
    Sintra98, -Coco1968-, Leo.netten en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik vond de faq wel duidelijk en de fansite ook Miekje ;)
    Verder kan ik iedereen adviseren om regelmatig de fansite te lezen.
    Veel dingen worden daar erg duidelijk uitgelegd
    Hulde Ron en Miekje
     
    Sintra98, schaapje52, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. farmervrouwtje

    farmervrouwtje Regelmatige auteur


    Niet iedereen heeft de tijd om elke dag of de hele dag de speldiscussies te volgen.Ik in iig niet en misschien zijn er met mij wel meerderen. Dus vind het nogal grof om te zeggen: 'als het dan nog fout gaat mag je toch ook wel je hand in eigen boezem steken. Volledig misplaatst! Er zijn meer dingen op een dag te doen dan de speldiscussie de hele dag in de gaten te houden.
     
    Laatste bewerkt: 14 Januari 2016
    Sintra98 vindt dit leuk.
  7. annwei

    annwei Veteraan

    Misschien is het een idee, om in de aankondiging van het event, hier wordt ook altijd de link naar de FAQ en Praatgroep en eventueel Algemene Vragen en de Technische Vragen geplaatst, ook een link te zetten naar de fansite. Dan hoeft niemand te zoeken naar deze manier van uitleggen en kan iedereen snel dit ook doorlezen en komt het werk van Ron en Miekje nog beter tot zijn recht
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hoi annwei
    Dat is een beetje lastig want de informatie van de fansite is altijd later als die op het forum.
    Wanneer die online komt roep ik meestal in het discussie draadje en ook vermeld ik het op de bijbehorende facebookpagina.
    Ik vind niet dat het thuishoort in de officiele aankondigingen
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  9. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Begrijp uit je opmerkingen dat jij ook niet goed kan lezen.
     
    Sintra98 en -doppie- vinden dit leuk.
  10. annwei

    annwei Veteraan

    Was maar een idee om dit soort discussies te voorkomen en mensen gemakkelijk op de fansite te krijgen.
     
  11. farmervrouwtje

    farmervrouwtje Regelmatige auteur

    En alweer zo'n misplaatste opmerking. Vind het niet nodig om op dit forum beledigd te worden. Houd jij je opmerkingen dus maar voor je.
     
    Laatste bewerkt: 14 Januari 2016
    Butsmuts vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.