Praatgroep Neonstallen event 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 5 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heb je wel de wolkenrij zelf al gekocht? Als er geen uitverkocht op staat in de neonwinkel moet je die nog kopen. Deze rij is voor de kip, konijn en geit en kost 30 slotjes in de neonwinkel.

Hier passen dus niet de eventueel dubbele items van het slotjesgedeelte op van de koe, schaap en eend.

Gozertje vindt dit leuk.
  2. lovely

lovely Forummeester

Ik heb hetzelfde probleem als Gozertje,wolkenrij vrijgekocht,alle items voor de slotjes en doet niets.Ik heb het gehele pakket gekocht voor 180 slotjes en er staat nu idd uitverkocht op!

3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Kijk zodoende kwam ik de vorige keer naar kip, konijn en geit dus op eend, kalkoen en schaap. Maar ja eend en schaap hebben we al gehad, dus die kalkoen blijft over. De kraai denk ik niet persoonlijk, omdat je die eerst vrij moet spelen en dan sluit je een heel grote groep spelers uit.
    Misschien krijgen geen paard en varken ivm de reuzestallen. Dan gok ik op de vis en niet op de ezel of bever, die zitten nog niet lang in de fok. o_Ok wacht ik al heel lang op het fokken met de pauw, maar het lijkt of die is overgeslagen in het hele verhaal.
    Ach.. tegen die tijd lezen we het wel op de speculaasjes. Ben wel blij met mijn neon stallen. Al 6 op het landje staan, had 1 roze stal, die is er weer af gegaan. Verder oranje en rood op het land.

Phoe jij gaat lekker zeg. Kastelen in het zand volledig af? Hoeveel heb jij gefokt dit event? Met gekocht SV of gespaard SV?
    Dan zul je ook wel heel veel slotjes hebben gekregen en heel veel extra sieritems hebben binnen gesleept. Met die sieritems maak je anderen weer super blij :p;)

Deze fok ging best lekker. Ik kreeg als ik met de basisdieren fokte regelmatig het 2de fokdier. Zette ik het 1ste fokdier er in dan kreeg ik veelal het 2de en 3de fokdier. Geen grote stappen hier gemaakt, maar ook niet alleen maar de 1ste fokdieren gekregen.

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Probeer je ze wel op de juiste wolkenlijn te plaatsen? De kip, geit en konijn op lijn 2 en de koe, schaap en eend op lijn 1.

Gozertje vindt dit leuk.
  5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik maak altijd sv maar koop het ook. Ik spaar daarvoor. Vind het fokken altijd leuk. Zandkastelen nog 2 circus panda's en dan is die klaar. Maar kost veel sv en ook de nodige dieren. Voor aanvang van BBD had ik meer dan 1000 panda's. Nu koop ik al bij. Denk niet dat ik de laatste 2 nog krijg. Maar dat weet je nooit. BBD duurt tot 22.00 uur. Dus we hebben nog even

Ik kan nog nog sieritems aanschaffen. Heb nog meer dan 2000 slotjes. Ik heb nog de kip en geit en konijn 3 keer extra gekocht van de slotjes. Kan er nog 2 series van weg geven. 1 is al aan jou toegezegd. Dus mochten er nog spelers zijn die wel de wolkenrij kan aanschaffen maar niet de items. Wil ik ze wel voor die spelers aanschaffen.

Ik hoop dat de vlinder nog een keer komt om mee te fokken. Daar is al een werkstal van. o_Ok hoop ik op de olifant. De rendieren zouden zo in het spel kunnen komen. Daar hebben we al 2x mee gefokt met kerst.

daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  6. Gozertje

Gozertje Regelmatige auteur

Ik heb voor die tweede rij nog eens 80 maal gefokt, zodat ik die drie dieren heb kunnen aanschaffen.
    Ik denk dat ik het snap. Ik moet nog eens 30 maal fokken om de tweede wolkenrij af te kopen... wat een gek en kostelijk event zeg! Gelukkig heb ik nog wat supervoer uit de boom kunnen halen. Bedankt beiden voor de aangeboden hulp :)

daisy17858, farmermikkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Waarom koop je er niet zo veel mogelijk? Je kunt ze op de bonenstaakrijen kwijt als je schateiland al vol hebt. Daar zou ik liever een aantal van op voorraad hebben dan de ep/bd die je anders voor de slotjes ontvangt.
    Er zijn ook meerdere spelers die de wolkenrij niet vol krijgen, zonder je dat te melden terwijl ze met een ruilevent vast graag willen ruilen.

Borkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  8. annigjen

Ik heb alle bonenstaken vol. Beide landen heb ik ook vol staan. En volgens mij kan je beide rijen maar 1x aanschaffen
    Maar advies opgevolgd. Heb er heel wat bijgekocht

9. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

@annigjen
    buuf jij gaat ontzettend snel.:wuerg:
    Ik heb van kastelen in het zand opdr. 1 en 2 helemaal af van opdr. 3 ben ik bij de laatste.
    Van de andere heb ik alle zilveren klaar. Iedere BBD probeer ik 1 gedeelte van een opdracht af te krijgen.
    Maar jeetje wat gaan daar veel dieren inzitten.

Voor iedereen die nog bezig is met dit event, heel veel succes.
    Hopelijk halen jullie de neon stallen, deze zijn echt heel mooi.:inlove:

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  10. annigjen

Daaar gaat echt heel veel inzitten. Had dat ook niet verwacht dat er zoveel dieren en sv in zouden gaan zitten. Maar als ik aan een quest begin wil ik hem ook afmaken. Succes nog met zandkastelen. Ik hoop hem de volgende BBD af te hebben. De hondenquest lukt mij vanavond nog wel. Voor zandkastelen fokt ik ook alleen maar met BBD

11. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

125 ep/bd per slotje. De geit is de duurste met 70 stuks. Dat is 8750 ep/bd. Volgens mij ga je er redelijk op vooruit als je ze ruilt tegen smoothies, chocoladepannenkoeken, paasjam, lentekrans, etc.
    Ik heb er geen extra supervoer voor over om extra sieritems te bemachtigen, maar ik wil er best een paar overnemen met een ruilevent voor dergelijke prijzen.

BoerAnnelies en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  12. annigjen

Ik heb er inmiddels van alle 3, 17 aangeschaft. Lijkt mij wel voldoende.

Yes hondenfok afgerond.. Schaapje bedankt voor jou hulp. Het is gelukt

13. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Jippie de 00K9 agent heeft de boerderij gevonden. Gefeliciteerd hoor!

daisy17858, DarkDevilDude en annigjen vinden dit leuk.
  14. annigjen

Dank je wel. Dit was echt meer dan een geslaagde BBD voor mij. Helemaal geweldig

15. Errim

Errim Regelmatige auteur

Ik vind de nieuwe fokmodus een stuk efficiënter; het scheelt dat ik recent, na jaren 'gratis' spelen, heb besloten om maandelijks knechten te kopen. Het fokken gaat nu een stuk sneller. Ik ben sowieso snel klaar, want ik koop alleen knechten en geen andere dingen zoals extra sv. Ik had net genoeg voor de 1e wolkenrij; de 2e zit er helaas niet in.

16. annigjen

IK durf het bijna niet te zeggen, maar heb ook inmiddels de 6de circus panda binnen:music::D

daisy17858, .babouska., Borkie en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. spelboyke

spelboyke Oudgediende

gefeliciteerd hoe krijg je het toch voor elkaar hihihi;)
    ik moet nog 1x de agenthond dan ben ik ook klaar.
    ze zijn helaas niet te koop aangeboden op mijn markt

18. annigjen

Nee ze zijn nog niet te koop op de markt. Maaar als de mopshonden goedkoop worden aan geboden dan koop ik ze. Vandaar ga ik verder. Alleen met een BBD koop ik ze niet. Tenzij ik de quest bijna klaar heb.. Dan weer wel. Scheelt een hoop sv en dieren

19. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Lees even snel het forum door voor ik naar bed ga. Maar ik vroeg mij al af waarom je alle slotjes niet gewoon gebruikt. Het kost jou niks extras gezien je een duidelijk fok doel voor ogen hebt en er van geniet om te fokken. Scheelt ook dat je er echt geld in steekt en dit de moeite waard vind. Ik speel bijvoorbeeld zonder geld en probeer daarom altijd een buffer van SV achter de hand te houden en mijn BD op mijn 1 miljoen, liefst iets meer, maar soms geef ik toch net iets te veel uit haah. Gelukkig is het in het spel geen ramp.
    Gelukkig heeft COCO jou al mooi advies gegeven en heb je dat opgevolgd. Volgens mij kun je al je slotjes gewoon op maken, want ze passen en mooi op de staak (santa's hulp is helaas niet terug gekomen en 2 vaks items zijn behoorlijk schaars) en je kunt er vast veel boeren blij mee maken. Mij heb je alleen al erg blij gemaakt met de toezegging :inlove:, dan is het nog afwachten of ze geruild kunnen worden met een ruilevent. En ja mocht dat niet het geval zijn, dan staan ze in je schuur. Of er nu 1 van elk staat of je hebt er 10 van elk staan, ze nemen evenveel ruimte in beslag ;) Dus de grote tip die al is gegeven, gewoon alle slotjes op maken xD

En ik denk dat er heel veel boeren zo over denken!

En eh annigjen: het is je van harte gegund die extra panda en het klaar spelen van de hondenfok quest. GEFELICITEERD!

daisy17858, annigjen en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  20. Leo.netten

Leo.netten Teller

Maar de neon sieritems geven best veel tep, schateiland staat bij mij vol met items die meer als 50 tep per uur op 1/4 veldje geven.
    Op het regenwoud staan 23 papegaaien bomen rest sier items ik heb 12 neon kippen extra gekocht die geven 46,88 tep en samba schapen en discorozen zijn de schuur in gegaan.

daisy17858 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.