Praatgroep - Neonstallen-event 10

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Wat is neon gans donker als die uitstaat:(. Ben bijna klaar, prima event om te doen en weer 4 neonstallen binnen.
     
    schaapje52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  2. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Natuurlijk heb ik meegedaan maar wat zijn die stallen vreselijk, niet om aan te zien, het lijkt net of de mest er overheen ligt:(
     
    schaapje52, harm-jan70 en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Dat was ook een goede optie geweest, tijd genoeg ervoor.

    Ik las idd dat je 100 ganzen had gedaan, dus ik heb je voorbeeld gevolgd en kwam idd goed uit. Maar de 2e keer had ik geen idee hoeveel ik nu werkelijk nodig had, dus veel te veel gefokt jammer genoeg.
     
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 222 keer moeten fokken voor de 240 di's, ik wacht nog even met inleveren
     
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Wat je bij de volgende fokevent bv. kan doen; Is na de eerste fok verwerkt de over gehouden fokdieren opnieuw in de fok molen doen voor de volgende verwerking. Net zolang totdat het event klaar is. Misschien dat je van de basis dieren nog 1 keer extra moet fokken.

    En bij meerdere dieren die gefokt moeten worden, verdeel ik het aantal door de maximale aantal dieren die in de fok molen (132), dus in dit geval 66 per 2 dieren.

    Maar dat moet een ieder voor zichzelf bepalen.
     
  6. Es205

    Es205 Forumleerling

    Ik kijk hoeveel badges totaal nodig zijn per diersoort. (Als er badges nodig zijn). En fok zoveel keer als er badges nodig zijn.
     
  7. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Waarom wacht je nog met inleveren?
    Hier 240 keer gefokt en 21 di's over.
     
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    ik wil zoveel mogelijk basisdieren inleveren zodat ik niet zoveel fokdieren hoeft in te leveren
     
    Dahlia76 vindt dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb gewoon lagere fokdieren geleverd. Daar had ik er toch al behoorlijk wat van, en na de eerste ronde kwam ik er helemaal in om xD

    Dat doe ik ook altijd. Al is het alleen maar omdat het gewoon leuk is om een zo hoog mogelijk fokdier te maken :inlove:
     
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou ik kom nergens in om, maar wel de kraai gehaald. xD Ik vind alleen de 2 neonstallen niet echt neon, zijn zo donker en saai.:eek: Ik heb nu niet de neiging op deze nu eens op het land te zetten en denk dat is gezellig.
     
    harm-jan70 en leni1955 vinden dit leuk.
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Helemaal mee eens, wel neergezet om de voorraad weer op peil te krijgen maar dan snel in de schuur8)
     
    harm-jan70 en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    xDxD

    Ik vind ze wel mooi, maar ik ben dan ook een heel ongezellig mens.
     
    LucieSchreurs, -Pillow_ en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Staan nu bij mij ook op het land om voorraad aan te vullen. xD Toen ik las dat je er 4 kon winnen, dacht ik ah dat komt straks de mooie er aan om er overheen te zetten. Helemaal mis gedacht. :oops: Moet ook niet denken op de boerderij. ;)
    xDxD Dat zeg je zelf hoor. 2 mooie stallen voor Halloween. xD Nieuwe bestemming gevonden. :music:
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  14. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Zijn jouw woorden.:eek:xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  15. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb nu van beide een fase 9 en fase 10 dier (van de fokquest). Moet wel zeggen dat ik de beloning voor een gouden dier niet zo heel geweldig vindt, vooral niet als je kijkt hoeveel tijd het kost om ze zelf te fokken.
     
  16. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Dat heb ik inderdaad ook gedaan. Had precies 0 ganzen overxD
    Heb 1 Canadese gans geleverd, wat kolganzen en de rest alleen gewone.
    Van de kraaien gewone, nevel en wat albino's.
     
  17. NJW3

    NJW3 Junior expert

    ik heb net de kraaienfok vrijgespeeld in jacks shop, maar bij t fookken kan ik hem niet aanklikken en is nog steeds zwart, hoe kan dit?
     
  18. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Heb je al opnieuw ingelogd?
    Weet je ook zeker dat je de kraaienfok hebt gekocht en niet een kraaienverblijf?
     
  19. NJW3

    NJW3 Junior expert

    bedankt voor je reactie, had wel f5 ingedrukt en dacht dat dat hetzelfde effect gaf als opnieuw inloggen.
    Maar idd opnieuw inloggen gaf het resultaat dat ik nu kan fokken met kraaien
     
  20. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    zo de neon gans is binnen!
    de kraai niet want ik kan de kraai niet fokken en heb niet genoeg superfood.
    maar ik ben tevreden. :inlove:
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.