Praatgroep - Neonstallen-event 10

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Yes:DxD! Ik had net uit 4 (gewone) kraaien 1 Heksenkraai:inlove:;) gekregen.
     
  2. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ik heb ook een heksenkraai gekregen @vanDijk1970 ! :D

    De neon gans is binnen, nu wachten op de kraai.
     
    Katinka1700 en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier zijn de beide neon:inlove:xD stallen binnen alleen nog de wolk (moet nog 48 telescopen binnen halen.)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Hier event klaar 2 telescopen over.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier ook klaar en 4 telescopen over en heb net (off topic) ook nog 100% 24 uur oogst bonus gedraaid btw.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier event klaar. Ik heb 220 keer gefokt, dus uiteindelijk heeft het me (met inachtname van de 90 SV uit het event) 350 SV gekost. Leveren van de inruilwaarde was geen enkel probleem, ik heb nog een heleboel mooie fokdieren over :inlove: Oh ja, en ik heb 4 DI over.
     
    jolanda13 en vanDijk1970 vinden dit leuk.
  7. luapke

    luapke Forumleerling

    ik kan noch altijd niet fokken met de kraa ik had 3 nesten van vroeger en heb er net nog eentje bij jack gekocht doch zonder resultaat ik kan niet fokken met de kraaqien heb er wel 1000 in stock
    gr. luapke
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Heb je de kraaienfok wel opengespeeld. o_Ok daarvoor is een vakje bij jacks shop.
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. luapke

    luapke Forumleerling

    nee overgezien
    heb een verblijf gekocht zal het vlug open spelen bedankt voor de tip
    gr.luapke
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik weet niet of je de vleermuizen fok ook al vrij gespeeld heb, maar die staat ook in de jack's shop. Misschien overbodig om te vermelden maar toch kan kwaad denk ik.

    Al heb je deze laatste nu niet voor het event nodig.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Hier ook het event klaar. Had niet verwacht dat ik het zo 'makkelijk' zou halen. o_Ok veel te veel gefokt omdat ik niet goed weet hoe ik moet rekenen. Hopelijk kan ik er nu nog wat verkopen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik weet dat ook niet altijd, maar ik ben na elke fok naar het event icoontje gegaan en daar de quest per keer ingevuld (dier/DI) en op basis daarvan de volgende fok gestart totdat ik klaar was.

    Heb hier niks van de markt gekocht alleen maar gefokt voor de tegenwaardes. En bij de eerste fok 66 (kaal) kraaien en 66 (kaal) ganzen gebruikt.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Event hier ook klaar. Ging mooi snel, nu 2 over.

    Erg fijn dat ik er nu weer 4 neon stallen bij heb. Vooral de kraai is zeer welkom.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. Roos

    Roos Forum-hertog

    Lees ik nou dat we er 4 neonstallen bij krijgen bij dit event? Ik dacht een gans en een kraai, maar van ieder 2 dan dus?

    Ik had hier uit 100 ganzenfoks 115 telescopen. Voor wie dat weten wil.

    Nog iemand belangstelling voor een gouden gans....? :music:
     
    BoerAnnelies en jolanda13 vinden dit leuk.
  15. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hier ook klaar heeft me 221 fokken gekost. Viel wel mee dus. xD
    Iedereen veel succes. Dat er maar een paar flink mogen overslaan, hier in ieder geval niet :cry:

    Oeps niet goed gekeken uit 4 grauwe ganzen een gouden gans xD:inlove:
     
    Laatste bewerkt: 9 Januari 2020
  16. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ook klaar met de neon :)
     
    jolanda13, charissanederkoorn en kakelot69 vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier de gans nu binnen. Vind de neonstal wel somber donker van kleur. Nu verder met de kraai. xD
     
    Gert-Jannetje, jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  18. john-j

    john-j Forum-hertog

    bedankt
    mvg john-j
     
    -doppie- en jolanda13 vinden dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga met de eerste batch altijd 10 a 20 procent onder de gevraagde aantallen zitten, enerzijds vanwege de eventuele dubbele DI en anderzijds om nog zonder schade door te kunnen fokken als het tegenvalt met de inruilwaarde. Dit keer heb ik in eerste instantie 100 ganzenfokjes neergezet en 100 kraaienfokjes, en toen kwam ik nog maar 20 DI tekort dus in de laatste batch heb ik heel afgepast 20 fokjes geplaatst. Inruilwaarde was dit keer geen enkel probleem, maar ik had ook al heel wat lagere fokdieren op voorraad uit kistjes en van het rad.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb het Neon event zojuist afgerond Ieder die nog aan de slag is of nog beginnen S6
    Het event is goed te doen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.