Praatgroep Neonrevolutie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 1 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glenanita

    glenanita Forumbeginner

    Klopt met de slotjes die je over had kon je de sieritems aanschaffen....helaas dit keer geen neon sieritems en dat terwijl ik heel veel slotjes over heb......
     
    daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  2. Sifaka

    Sifaka Regelmatige auteur

    Pffft, wat een slagveld in mijn pakhuis. Zes neonstallen binnen, 1 X S pakket gekocht met TG, laatste opdracht natuurlijk niet gedaan, maar zal de komende tijd flink wat kikkers, honden en vleermuizen moeten zien te fokken. Bijna niets meer over.
     
    daisy17858, eevee60 en annigjen vinden dit leuk.
  3. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Welke ballon?
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  4. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Dat is een oude uitdrukking van toen we nog een ballon hadden om op te drukken en zo bij de ruilingen te komen.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  5. Snowdrops1

    Snowdrops1 Forum-analist

    Pffff... :oops: met hard werken op de markt eindelijk de vleermuizen neonstal kunnen bemachtigen! 8)
    Had de vleermuizenfok nog niet vrijgespeeld bij Jack...:eek:

    Ben nu wel blut... -.-xD
     
    katbla, eevee60, domburg en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Lieve

    Lieve Halfgod

    Maar een dikke proficiat voor die prestatie
     
    eevee60, Borkie en Snowdrops1 vinden dit leuk.
  7. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Ik heb het direct aan het einde van de babyboom opgegeven. Supervoer is op. Ik heb de neonverblijven van hond en kikker. Van de vleermuizen heb ik de bonenstaaklijn voor de albino vleermuizen. Daar moet ik het maar mee doen. Laat gewoon het rode vleermuisverblijf staan, dan gaat dat gestaag door. Er blijven zo nooit fokdieren over voor de questen in de coöperatie. Je durft daar bijna geen fokdieren in te leveren door dit soort events. Boerenleven is soms zwaar. Keuzes, keuzes...
     
  8. Snowdrops1

    Snowdrops1 Forum-analist

    En ik heb het ruilevent gebruikt om betere vleermuisstallen te krijgen... 2 oranje. En ik heb een rode gedraaid aan het rad. Samen met de staak van de albino vleermuis heeft mij dat genoeg vleermuizen en albino vleermuizen opgeleverd om geld te verdienen op de markt. Daarmee heb ik o.a. een dracula vleermuis gekocht en nog een paar andere. En het pakket uit de Boom natuurlijk gebruikt. Op die manier heb ik net de neon vleemuisstal weten te bemachtigen.:wuerg: Was een leuke uitdaging...:p maar ik begrijp wat je bedoelt;)
     
    hildemarc, farmermikkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  9. Fladdertje7

    Fladdertje7 Forummeester

    Helaas laatste neon vleermuisstal niet gered en dus ook de extra opdracht niet.i
    Kan nog geen vleermuizen fokken en had niet genoeg munten om genoeg vleermuizen te kopen op de markt.
    Maar ben blij dat ik in ieder geval 1 neon vleermuisstal eruit heb kunnen halen.
     
  10. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Voor de laatste opdracht moest je weer 135 keer fokken met alleen de stallen was je er niet.
    Ik heb die laten zitten maar wel alle stallen 2x.
     
    hildemarc vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.