Praatgroep Neonrevolutie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 1 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hildemarc

    hildemarc Forum-analist

    Van elke stal eentje heel blij mee :D
     
    eevee60, annigjen, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    pffff dat is balen......
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook begonnen en de vleermuis neon 1x gehaald. :music: Morgen de hond en kikker proberen. Ik ga voor 1 neon van alle 3 de dieren. Niet genoeg dieren en fokdieren op voorraad.
     
    -elvira101-, annigjen, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. -juditta93-

    -juditta93- Actieve auteur

    Ik heb ook van alle dieren 1 neon stal kunnen bemachten. Kwam bijna supervoer te kort, maar op de gok een koekoek van mijn laaste voer gefokt. daar kwam een punkie uit, precies die ik nodig had om meer voer te bemachtigen
     
  5. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Dat is balen. Ziek zijn en dubbele fokdieren mislopen.
    Wat is erger ;)
    Ik heb van alle 3 de dieren 1 neonstal binnen gesleept en bewaar de rest van het sv voor het volgende fokevent.
    Volgens de geruchten de Pauw in maart. Hier 40 van staan en inmiddels al ruim 700 pauwen binnen.
    Kan opa straks wat bd mee verdienen hoop ik ;)
     
    eevee60, bjorke-annika, annigjen en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De kikker is ook binnen. :music:

    Oh, oh, ik kreeg uit de hond een 00k9 agent. :inlove: Nu verder fokken met de hond voor de neon.
     
    eevee60, bjorke-annika, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. katbla

    katbla Forum freak

    ik heb ook van alle dieren 1 neon stal gehaald, genoeg, er is toch altijd ruimte te kort.
    Vind ze echt niet mooi, ze zijn veel te donker, maar praktisch zijn ze wel....
    succes voor degene die nog bezig zijn...
     
    eevee60, bjorke-annika, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik vind ze ook niet echt mooi, passen niet op een boerderij zoals Farmerama maar handig zijn ze wel :) Ik heb van alle 3 nu 1 neon en ga alleen voor een 2e kikker neon want die heb ik tegenwoordig altijd tekort op de 1 of andere manier... De andere 2 neon laat ik want ut zijn me nogal veel punten zeg die je moet inleveren pfff. Geluk met fokken staat niet echt aan mijn kant dus overslagen ken ik niet echt dus vind het wel mooi zo!
     
    daisy17858, annigjen en mamiagk vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier de neonstallen binnengehaald en het laatste deel laten zitten. Ik vind de roze stallen ook mooier dan de neonstallen.
    Wanneer je een veld vol neonstallen zet ziet het er echt niet meer uit. Toch vind ik het handig om wel een redelijk aantal te hebben.
    Ruilen doe ik de neonstallen niet. Ik hoef niet extra en wil ze ook niet kwijt.
     
  10. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik heb van alledrie 1neonstal binnen en vind het zo wel genoeg.xD
     
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De hond is ook binnen. Van alle 3 de stallen nu 1 binnengehaald. Staan mooi op het land. Ik ben dus klaar met het fokken.

    Iedereen gefeliciteerd en alle anderen nog succes met het fokken.
     
    daisy17858, mamiagk, bjorke-annika en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Ik heb van alledrie 2 neonstallen binnen en stop nu. Heb nog 25 supervoer over - slik- en heb 30 miljoen BD uitgegeven aan fokdieren o_O, maar ben blij met de neonstallen!!!
     
  13. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    was het verleden keer niet zo dat we neon sier kregen
    of was dat ergens anders bij
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  14. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    hallo, ik geloof dat ik niet de enige ben met van alle 3 eentje ...,ik had ten eerste het voer niet om verder te fokken ,maar ben hier ook erg blij mee hoor ....:inlove:... nu kan ik eens gaan neuzen in de ballon ...je weet nooit of er iets voor je bij zit ....altijd leuk ...xD;):D
     
    daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    ik heb de hond en de kikker

    vleermuis wilde ik niet, ben altijd bang dat ze in mijn nek bijten:D
     
    voesje, lovely, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heeft me best wat fokdieren gekost, vooral van de hond en de kikker, maar heb nu wel van alle 3, 2 neon stallen binnen. Het laatste gedeelte laat ik zitten, kost mij te veel SV.

    De neon stallen staan op mijn land te schitteren :).
    Moet je voorstellen dat het hele land vol staat met zulke stallen, hebben we een zonnebril nodig tijdens het oogsten.
     
    daisy17858, katbla en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. voesje

    voesje Oudgediende

    van alle drie eentje binnen, bij de kikker nog 1 extra keer slotjes inleveren om 30 SV terug te verdienen en dan ben ik er klaar mee. Ga ik nog even koekoek fokken denk ik of kippen om te zien of een keer die stomme quest af krijg
     
    daisy17858, hildemarc en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Dat is niet leuk, buur.:eek: Beterschap en veel succes om het event toch nog te halen
     
    daisy17858 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  19. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    Dat klopt, ik heb hier het sieritem van de neon, geit, koe, paard, kip, konijn en het schaap
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  20. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    helemaal gelijk alleen bij neon sier dacht ik wat is dat nou?
    Zit er elke dag naar te kijken bij het afhalen van de sier tuin:cry::oops::oops:
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.