Praatgroep Neonrevolutie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 1 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Gefeliciteerd. De extra dieren van de babyboom doen je dus niets.
    Ik heb overal alleen de eerste fase ingeleverd en de fokstal vol staan.

    Kun je zeggen of je voor de laatste fase nog 135x moet fokken of dat je de eindprijs automatisch hebt wanneer je de drie fases afhebt?
     
    blackscorpion64 en Rozie67 vinden dit leuk.
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Daar ben ik ook erg benieuwt na, die laatste fase.

    Van elk dier heb ik 35X fokken in de megaschuur gezet. Precies om 18uur kan ik oogsten, dan ga ik ook leveren en kijken wat ik nog moet fokken voor de slotjes. Misschien red ik het ook wel met wat ik dan in de schuur heb en kan ik de laatste 30X fokken met de koekoeks, dat zou super zijn.
     
  3. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    Ik denk ik hoop en zo te zien kunnen we die 135 slotjes krijgen met volgooien van de fokopdrachten en anders hebben ze pech ga niet speciaal fokken voor die 135 slotjes dat weegt er niet tegenop.
    Mmmm bij ruilevent kan ik in ieder geval gouden regen ruilen indien ik dat wens eens kijken wat ik ervoor wil. Blauwe regen en de chocowingerd staan niet op de lijst.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  4. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    Voor zover ik kan bekijken moet je voor de laatste 135 slotjes ook fokken, zit nog een knop in het midden onderin die kun je pas doen als je de bovenste hebt afgerond.
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ik heb alle drie de neonstallen de rest laat ik lekker zitten dan maar geen 2e neonstal. Het overslaan was weer uien hier, zoals gewoonlijk, ik spaar mijn sv wel voor het zoveelste volgende fokevent. SV is op deze manier niet aan te slepen. :oops::cry:

    Iedereen die wel doorgaat veel succes.;)
     
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier alles af. Ging snel nu met bbd
     
    blackscorpion64, hildemarc en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De kikker is klaar, voor de hond heb ik niet genoeg punten voor de 2de neon stal, heb nog 20keer vol gezet, de vleermuis sta ik stil bij de fase van 30 slotjes (heb er ook nog 10x koekoeks ingezet). Vermoed dat ik van de vleermuizen wel genoeg punten heb. Is alleen even afwachten voor de honden.

    Hier en daar wel een mooie overslag gemaakt. De laatste fase laat ik zeker zitten, dat vind ik echt jammer van mijn SV.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Klaar :)
    Ik heb alle neonstallen gehaald. Het 2e deel laat ik zitten.

    Voor zover er nog onduidelijkheid was, bij het 2e deel moet je nog 135 slotjes extra inleveren.
     
  9. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    .
    Ja 2e deel nog eens 135 maar omdat ik niet genoeg fokdieren had voor de tegenwaarde inmiddels ook al voldoende slotjes hiervoor dus hele event af........
     
  10. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    ik heb van alle drie de dieren 1 neonstal binnen hier ben ik super blij mee!!! De rest laat ik zitten te weinig supervoer dit keer
     
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Alles bij elkaar is het 135 slotjes.

    Joepie bijna blut maar alles gehaald.
     
    blackscorpion64, hildemarc en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Neonstallen 2x binnen gehaald ben er blij mee. Het eindresultaat daar ga ik niet aan mee doen kost weer heel veel supervoer. Ik hou het lekker vast voor de volgende keer . Ik hoop dat we op het eiland ook eens een keer SV kunnen gaan draaien maar ja dat hebben er al zoveel gevraagd :inlove:
    fijn weekend !
     
  13. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier van alle dieren 1 neonstal binnen.
    Probeer weer een stapje verder te komen met kastelen in het zand.
    Hoop nu toch eindelijk de laatste dansende panda binnen te slepen.
    Kijk wel of ik ook nog voor de 2de neon stal per dier ga.
     
  14. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Chips leugentje, ik heb de laatste niet gedaan.
    Zag net pas dat je nog verder kon:wuerg: mooi niet.
    Vind alle neonstallen wel genoeg.
     
  15. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    De 2de neonstallen van de dieren ook binnen.:inlove:
    Heb in elk geval geen enkel fokdier (kikker, vleermuis en hond) meer in de schuur staan.:cry:
    Kastelen in het zand eindelijk de dansende panda's af.:wuerg:
    Op naar de mummie kamelen.
     
    eevee60, annigjen, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb van elk een neonstal binnen, vindt dit voldoende. De stallen zijn mn praktisch, maar niet erg mooi....
     
    annigjen, katbla en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    Complete event binnen heb zelfs nog 59 slotjes over maar heb wel als een idioot de koekoeken gefokt en heb ondertussen eindelijk die wolkenrij binnen nu nog die dingen wat je er in moet plaatsen op dus naar nog meer koekoeken fokken maar ben zowat blut met sv ach die 7 GB en 7 sterren komen wel weer van pas net als het sv.

    En ik sluit mij erbij aan om ook eens eindelijk met de bahamolen sv te kunnen gaan draaien.
     
    annigjen en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier event helemaal klaar
     
    annigjen en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb nog even wat kikkers er in gegooid. Hoop dat ik dan voldoende waarde heb. Zoja, dan heb ik in totaal 150x gefokt.
     
    annigjen en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Pfff het zal hier ietsje langer duren. Gisterenavond met griep in bed beland en had iets gelezen van BBD op vrijdag. Deze middag opgestaan om medicatie in te nemen en een beetje te eten. o_Ogst ik de 132 motels en blijkt de BBD pas om 18u te beginnen.:cry:
    Mijn SV is bijna op en moet nog 3/4 van het event. We zien morgen wel.
     
    eevee60, annigjen en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.