Praatgroep Neonrevolutie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 1 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ziet er weer allemaal leuk uit ik ga ervoor
    Of ik de laatste doe twijfel ik nog over
    All s6 met dit event
    Gr Tineke
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  2. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier 184.000 tekort aan kikkerwaarde, 62.000 tekort aan vleermuiswaarde. Hoop met 45 keer fokken die waardes te bemachtigen, dus met 70 sv+20 sv (uit de neonhond) het event te halen. Zie niet de meerwaarde in van de neonstallen dubbel te hebben. Dus die laat ik aan me voorbij gaan. De molen kraakt en puft al een poosje, overbelast van het sv draaien...
     
    lach67, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    BoerinAppel, -freedom5555-, Rozie67 en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    ziet er idd heel leuk uit!!!
    Ik wil meestal de opdrachten helemaal maken maar deze keer gaat dat niet lukken heb niet zoveel sv op voorraad.
    De 1ste stallen moet wel lukken dus daar gaan we voor. van alle 3 om 1 neonstal te hebben ben ik ook tevreden mee.
    iedereen succes en hopen op een BB (zal vast wel komen is meestal met zulke events)
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Dankje Miekje9! Weer een goeie tip, niet aan de boom der wijsheid gedacht!
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ga zeker weer mee doen. Maar zal niet morgen al worden. Maar we hebben genoeg tijd.
     
  7. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    IK ga ook meedoen maar alleen voor de neonstallen, tweede deel laat ik links liggen
    veel te veel sv voor wat je er voor terug krijgt. :cry:

    Iedereen veel succes

    Misschien ga ik zelfs voor maar 1 neonstal per dier ;)
    Hoef je maar 45x te fokken, als je genoeg fokdieren hebt of koopt.
     
    blackscorpion64, annigjen en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. Sarriette

    Sarriette Junior expert

    weer mooie stallen, ga zeker mijn best doen maar wacht wel op een babyboom. vleermuizen genoeg en wat hondenstallen erbij gezet en ja de kikkers zal krap aan zijn dus er een aantal bij gezet.inmiddels een gekwaak van jewelste op mijn boerderij.misschien ga ik ook wel voor de queste van hond, kikker en vleermuis in mijn cooperatie heb ik gelijk weer sv erbij en zijn die ook weer klaar dat doe ik pas als laatste en heb ik tot slot misschien genoeg slotjes voor het laatste .maar tegen die tijd effe rekenen of het zich loont .kijk ook even op farmerama-fan-speciaal wat het gunstigste is op per dier in te leveren .ben er klaar voor .
     
    blackscorpion64, annigjen en daisy17858 vinden dit leuk.
  9. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ga voor de neonstallen, het laatste deel laat ik aan mij voorbij gaan, vindt dat ik wel er veel daarvoor moet fokken....
    Zie wel of ik voor 1 of 2 neonstallen per dier ga, 1 op mijn veld levert ja al 4 dieren op.
     
    blackscorpion64, annigjen en daisy17858 vinden dit leuk.
  10. Fladdertje7

    Fladdertje7 Forummeester

    Zeker een leuk event en altijd handig die neokhokken.
    Wel erg jammer dat ik nog geen vleermuizen kan fokken of zou het vollemaand veld ook open gaan tijdens dit event ?
     
    blackscorpion64, annigjen en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    o_Oo neonstallen... daar gaat mijn hartje sneller van kloppen:inlove:
     
    blackscorpion64, rikmark, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Volle maan is er van 11 tot 13 februari, dus dat is net te laat voor je:cry: Jammer.
     
    blackscorpion64, annigjen en daisy17858 vinden dit leuk.
  13. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Jammer voor diegene die de fok van de vleermuizen nog niet vrijgespeeld hebben.
    o_Ok jammer voor diegene die nog geen vleermuis verblijven hebben, dat ze deze niet gewoon tegen bd kunnen kopen.
    Sluit een hoop mensen uit om met dit event mee te doen.
    Of je moet alles kopen op de markt, dat wordt dan een erg dure aangelegenheid.
    Ik ben wel van de partij, net als @eevee60 ben ik verzot op neonstallen.:inlove:
     
    eevee60, hildemarc, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. heidisboerderijtje

    heidisboerderijtje Forumleerling

    vraagje moet je de vleermuizenfok geactiveerd hebben om mee te doen.
    ik ben nog niet zo ver maar wil wel graag mee doen. of wordt het omdat er nu een quest van is
    kan je gewoon mee doen? ik hoor het graag gr
     
    blackscorpion64, annigjen en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Voor degenen die al wel de vleermuizen hebben vrijgespeeld, maar nog niet het fokken met de vleermuizen, is het deel van de vleermuizen toch te doen, voor zover ik nu kan zien.
    Ik begrijp van buurtjes dat je dan wel fokvleermuizen kunt kopen op de markt.
    Zeker duur nu, maar als je zelf later een neonstal zou willen bouwen, heb je een supervleermuis nodig (op mijn markt al gauw meer dan 40 miljoen bd).
    Met een aankoop van 2 of 3 draculavleermuizen en nog wat lagere, heb je toch mooi heel goedkoop een neon vleermuisstal te pakken dit event. Ik zou deze kans niet laten liggen.

    En ook ik ben weer van de partij, ben ook blij met neonstallen.
    Het laatste deel van het event laat ik ook schieten, denk ik.
     
    eevee60, hildemarc, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. truitje300

    truitje300 Forumleerling

    fokken van vleermuizen nog niet vrijgespeeld, alleen een paar albinovleermuizen in voorraad.
    Ik ga wel met kikkers en honden fokken tot ik van beide 1 neonstal heb, wacht hierbij wel op bb...
     
    daisy17858, blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
  17. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Zo op het eerste gezicht sla ik een keertje over. Ik heb niet heel veel SV. Maar het kan altijd nog wijzigen. Niets zo veranderlijk als ik.
     
  18. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik ga iig geval voor een neonstal en misschien voor beide afhankelijk van het supervoer wat ik heb, de eindopdracht doe ik niet.
    Ben ook dol op neonstallen.:inlove:
     
  19. klakje

    klakje Oudgediende

    Was wat voorbarig, moet nu wel voor dubbele neonstallen gaan heb het fokhotel al volgezet. Verder ga ik zeker niet, zoals de meeste.
    135 maal 2 is 270 supervoer. Kan genoeg zijn om een volgend event weer volwaardig mee te kunnen doen.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Krijgen we de eindbeloning niet gewoon als we alle drie opdrachten helemaal gedaan hebben ? Want beetje raar om die eindbeloning in stap 1, 2 en 3 te doen als je dan ook meteen kan zeggen lever 135 slotjes voor die beloning.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.