Praatgroep - Neonfeestje in het Maanlicht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 Oktober 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heerlijke event die je in een half uur max kunt spelen. Ik hou er van, ook van de neon stallen. Ze staan alweer te kleuren op mijn landjes.

    Mijn kistjes gaven een paard en een kalkoen. Altijd mooi nog 2 stallen er bij :)
     
  2. Lieve

    Lieve Halfgod

    mijn kistjes gaven een vleermuis en koe
     
  3. hummershiva

    hummershiva Forumleerling

    ik heb de anaconda's en ik kan er ook mee fokken, ook mee gedaan, maar zie niets verschijnen
     
  4. Roos

    Roos Forum-hertog

    Bedoel je dat je ze niet kan inleveren? Als je alles wat je gefokt hebt, hebt geoogst, dan moet je ze toch kunnen zien als je weer in het fokhotel voor de anaconda kiest. En dan zou je ze ook in het event moeten kunnen inleveren.
     
  5. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Je kan nu ook koekoeken bij gaan maken. Ik denk dat je komend weekend nog wel een keer BBD krijgt. Dan kan je dan verder met fokken. Of je voor die tijd ook de anaconda vrij kan spelen weet ik niet maar dan zou je als dit wel kan ook nog wat bij maken en dan er nog wat mee fokken.
     
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik heb effe een vraagje; Ik zet net menagerie (gevuld met 8 oranje koekoeken) en 3 koekoekverblijven op m'n woelige weide, waarvan de 3 koekoekverblijven 2 Neon en 1 Roze upgrade hebben.

    Deze heb ik net gewoon voer gegeven met (alleen) water, maar dan valt me ineens op, dat zowel de totaal tijd van de roze als de neon stal gelijk is.

    Vraag (geldt bij de tweede alinea): Klopt dit?

    Als ik de koekoek FAQ lees, dan zit er tussen de productie tijd van de roze en de neon stal een kwartier tijd verschil namelijk.

    Btw. Er zit wel een versnelde stal (weet niet hoe ik het anders moet noemen) klaar onder de stallen.
     
    Laatste bewerkt: 8 Oktober 2020
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    In een menagerie telt de tijd van de langstdurende stal voor alles wat erin staat.
    Dus als je een vlinder en een kip samen erin zet duurt de kip even lang als de vlinder. (dit even als voorbeeld.
     
  8. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier ontstaat misverstand want gaat juist de 3 stallen die buiten de menagerie staan.

    En in de FAQ staat bij water erbij doen een tijd verschil (tussen roze en neon koekoek) van 12 minuten.
     
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Niet goed gelezen sorry.

    De roze zou inderdaad iets eerder klaar moeten zijn. Je hebt ze tegelijk neergezet?

    edit: Ik ga het even navragen want in de schuur geeft de neon ook 2:15 aan.
     
  10. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ja, alle 11 stallen. De 8 stallen uit de menagerie mee gerekend.

    En foutje kan gebeuren.
     
  11. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ze duren even lang in mijn inventaris dan ...weet niet hoe het in de Faq staat ...


    [​IMG]
     
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    zie mijn edit bij post 69
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  13. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  14. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    HofvanDromen vindt dit leuk.
  15. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Jammer xD ...vond wel prettig dat ze gelijk in tijd waren ... en nah ja zo belangrijk ist nou ook weer niet ...
     
  16. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Ik maak nu koekoek, maar die verkoop ik grof op de markt, hahaha
     
    LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    even een vraag ik heb de rij met anaconda klaar maar als ik het begrijp moet je ook een koekoek maken ik zou niet weten waar
     
  18. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Als het goed is als je de rij die met anaconda begint, ook automatisch de bijbehorende opdrachten voor de koekoek in geleverd. Die begint halverwege namelijk.
    erblijven
    En begon je met koekoek is hetzelfde verhaal met die verstande dat dat dan halverwege de anaconda opdrachten begonnen.

    Conclusie: Als het goed is heb je (als je anaconda al vrij heb gespeeld tenminste) 4 nieuwe Neon stalletjes in je inventaris staan, 2 koekoekverblijven Neon en 2 anacondaverblijven Neon.
     
    Laatste bewerkt: 10 Oktober 2020
  19. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    Dank je wel voor je antwoord klopt helemaal ik dacht dat je anaconda en koekoek apart moest doen ik ben er uit

    gr tulpboer
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.