Praatgroep - Neonfeestje in het Maanlicht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 Oktober 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    En wie viert dit neonfeestje met ons mee?
     
  2. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo all
    Ik ga het proberen
    s6 iedereen gr Tineke
     
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik blaas de ballonnen vast op

    voor een moderator de groene letters op de rode achtergrond zijn slecht te lezen en voor mensen die kleurenblind zijn helemaal niet
     
    Laatste bewerkt: 6 Oktober 2020
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    IK doe mee, ik hoef zelf nog 1 Gekruiste anaconda en 2 Koekoek-bij te fokken en voor de Neonpompoenen gebruik de over gebleven anaconda/koekoek fokdieren voor.

    Iedereen iig. s6 met het event.
     
    boermars vindt dit leuk.
  5. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Vraagje: Kan je halverwege ook met het andere fokdier verder, of moet je hem helemaal uitspelen, voordat je met de ander kunt
    beginnen.
    Voor iedereen die mee doet: SUCCES.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Je hoeft / kan maar 1 gekruiste anaconda en 1 koekoek-bij inleveren ;) , je kan namelijk niet beide kanten inleveren.

    de totalen:

    184 neonpompoen ( komen uit elke fok met je (fok)dieren anaconda en of koekoek )

    4 vermomde koekoek
    2 punkie
    1 koekoek-bij

    4 smaragd-anaconda
    2 giftige anaconda
    1 gekruiste anaconda
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je kunt gewoon de koekoek en de anaconda spelen, maar er is een keuze met welke kant je begint. Dat is handig voor als je verwacht niet het hele event uit te kunnen spelen.
     
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    ja dat bedoelde ik, zo moeilijk vind ik dit fokevent trouwens niet heb hier de gevraagde fokdieren allemaal ruim op voorraad
    (ga maar eens wat verkopen :pxD )
     
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Dan zal je de aantallen bij reactie #6 aan moeten passen, want die zijn eenmalig terwijl je voor 2 dieren in moet leveren.
     
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Volgens mij berekening nodig
    8 keer vemomde koekeoek
    4 keer punkie
    2 keer koekoek-bij

    8 keer smaragd anaconda
    4 keer giftige anaconda
    2 keer gekuiste anaconda

    Daarbij moet je 368 fokken is dus 736 supervoer dan heb je beide neon stallen binnen.
    plus de wolkenrij.
     
    rikmark en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    We gaan het weer proberen. xD

    Weet alleen niet met welke ik zal beginnen. Moet van beiden bijna alles fokken en van beiden evenveel dieren op voorraad. Ik denk dat ik begin met de koekoek want daar heb ik weinig stallen van, dus daar is een nieuwe echt wel welkom.
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik kom op 184 fokjes hoor. Je speelt immers maar één kant.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Je kan maar 1 van de 2 uitnodigingen kiezen, je krijgt echt geen 2 dezelfde wolkenrijen ;)
     
    Susannamaria vindt dit leuk.
  14. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Weet je wat; Ik wacht wel t/m morgen 14:00, dan zien we het wel van zelf hoe of wat.o_O:eek:
     
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Die snap ik ook wel geen twee wolkenrijen , maar als ik alleen blauw inleveren
    heb je alleen de anaconda neon en geen koekoek neon.
     
  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

    bij blauw krijg je bij stap 6, 2 koekoek neonstallen en bij stap 12, 2 anaconda neonstallen :)
     
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Jawel hoor. Als je blauw inlevert krijg je eerst de neon anaconda en daarna de neon koekoek, en als je rood inlevert is dat andersom.

    Als je dus maar een half event kunt spelen omdat je bijv. te weinig dieren op voorraad hebt kun je altijd toch nog meedoen.
     
    Laatste bewerkt: 6 Oktober 2020
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Vraagje.

    Als je met de koekoek begint, ga je dan door met fokken van de koekoek tot 12. Of ga je tot nr 6 en dan verder fokken met de anaconda.
     
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Maakt niks uit, als je maar fokt met koekoek of anaconda. Je kunt dus ook alleen met koekoeken fokken als je gevraagde fok-anaconda's al op voorraad hebt.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Je moet dus wel het gevraagd van bijv de anaconda inleveren. Dus als je die niet hebt moet je met beide fokken.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.