Praatgroep Neon stallen-event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kato-62

kato-62 Gevorderde

Op woensdag zal er weer een Babyboom-dag zijn van 14.00 uur tot 22.00 uur.
    Kort maar krachtig.

2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ah, zo kan het dus ook. Ik heb ook niet veel sv op voorraad. Ik ga eens even rekenen wat schaapje dat gaat kosten. Ben zuinig op mijn BD.

daisy17858 vindt dit leuk.
  3. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Bedoel je niet dat je een beetje een kniert bent:p

Geld moet rollen schaapje:music:

schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  4. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik had verwacht dat er in het weekend een BBD zou zijn. Maar misschien is deze extra

Daxter1966 vindt dit leuk.
  5. miekje9

Nou ik ga voor deze....:D

daisy17858 vindt dit leuk.
  6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik gok het er niet op. De verleiding is toch altijd al groot om gelijk te beginnen, maar als het lukt ga ik het morgen ook afmaken.
    Vandaag dus geen konijnen en kippen meer verkopen, zodat ik morgen genoeg heb voor het fokken. En dan kan ik na het fokken het restant verkopen.

7. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Het Schaapje is zunig:D

bearke89 en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. miekje9

Owww heet dat zo daxter.
    Mijn ervaring is dat als je af en toe wat investeert..... Dat het gaat groeien
    Ik kwam nooit ver boven de 5 miljoen en nu heb ik er lekker 23 miljoen....

schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik gok het er ook niet op. Ga morgen gelijk beginnen met fokken en dan kijken of ik de neon stallen bij elkaar kan krijgen. Vooral met de konijnen moet ik gaan fokken. Maar heb vannacht een keer extra mijn 8 oranje en 2 rode stallen kunnen oogsten. Nu ruim 450 konijnen op voorraad. Moet kijken hoever ik er mee ga komen.
    Na de stallen ik eerst bij de geiten proberen het sieritem binnen te halen, dan bij de kippen en dan de konijnen. Als dat is gelukt word het rekenen en tellen of ik de staak ook kan krijgen. Is wel een mooie vooral door de BD die ie geeft.

Zelf denk ik dat er nog wel een BBD komt dit weekend, maar ik ga het daar niet op laten afkomen.
    Gelukkig liep mijn fokstaak vandaag nog, dus die had ik nog niet geactiveerd. Die bewaar ik dus mooi voor morgen :)

10. Daxter1966

En mijn ervaring is dat als je weinig SV hebt bij een fokevent dat je het beste kunt gaan kopen ,vandaar dat ik 6 fokdieren met overwaarde ga investeren.De bd die het gekost heeft komt wel weer terug.
    Ik wil gewoon graag de bonestaak en de neonstallen:inlove:.
    De geiten heb ik nu al genoeg dieren voor ,de kippen en konijnen moet ik nog wel bijfokken.
    Maar niet zoveel als ik anders had gemoeten

bearke89 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik gok er ook niet op. Ben al met de kippen bezig en begin morgen ook gelijk

12. schaapje52

Het schaap is zeker zunig xD. Maar net wel 5 konijnenhokken gekocht voor 350 per stuk, pfff, die klap ben nog niet gauw te boven xD

owl., daisy17858, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Daxter1966

o_O:DxD

14. ikky999

ikky999 Gelegenheidsauteur

Balen dat Baby Boomdag deze keer maar een paar uurtjes duurt.
    De hele week ben ik gewoon thuis, maar toevallig morgen ben ik een dagje weg.
    Hopelijk ben ik 's avonds op tijd thuis om nog 1 of 2 uurtjes te kunnen fokken.
    Jammetje eten, bonenstaak activeren en parfum gebruiken, dan duurt zo'n fokstalletje
    gelukkig niet zo lang. We maken er maar het beste van. Het ziet er wel leuk uit.
    Succes iedereen

Farmer121965 vindt dit leuk.
  15. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik verwacht het weekend ook nog een babyboom, hoewel daar niks officieel over bekend is. Maar om daar op te gaan gokken, nee, dat doe ik niet.
    Nou heb ik de fokdieren voor het event al op voorraad, maar ik ga wel lekker verder met Baha-dieren fokken.
    Edit: die fokdieren heb ik niet gekocht, ik had ze toevallig nog op voorraad

Laatste bewerkt: 18 Augustus 2015
    ikky999 vindt dit leuk.
  16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Wat een luxe zeg buur. Dat heb je goed voor elkaar :) Ben wel een beetje jaloers op jou :p

farmermikkie vindt dit leuk.
  17. ikky999

ikky999 Gelegenheidsauteur

Nee daar ga ik ook maar niet op gokken. Ik zie het wel of ik nog op tijd terug ben.
    Ik ga zo maar even nakijken, op alle accounts, hoe ver ik kom met de voorraad.
    Wel een luxe hoor dat je alles al op voorraad hebt, dat wordt dus een makkie voor je ha ha

farmermikkie vindt dit leuk.
  18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Echt jaloers ben ik niet. Ik vind de spanning of ik wel of niet genoeg gewone dieren heb wel leuk, evenals het doel om te fokken.
    Als ik de prijzen voor de gefokte kippen en konijnen zie, fok ik ze toch echt liever zelf. En de sneeuwkonijnen heb ik dus inderdaad voor een leuk bedrag verkocht, net als de vliegende geiten. Spelers die liever die dieren inleveren gaan hun gang maar. Al begrijp ik de reactie van Daxter heel goed. Als ik te weinig supervoer had, zou ik het ook zo hebben gedaan.

Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Gelukkig heb ik nog 2 accounts, kan ik daar lekker aan de slag ;)

-Coco1968- vindt dit leuk.
  20. schaapje52

Jullie brengen schaapje helemaal in verwarring. :oops:

Ga ik nu fokken, koop ik van alles en nog wat op. Ik weet het niet meer. :oops: Ga ik verkopen en daar weer andere dieren voor terug kopen? Wat ik wel zeker weet is dat ik 1000 kippen heb staan in de schuur:D

Ga eerst maar weer verder met schilderen en witten van de opstalkamer van mijn boerderijtje. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.