Praatgroep Neon stallen-event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kan niet op de markt komen, geeft steeds aan deze functie is helaas op dit momenteel niet beschikbaar. Ik had willen kijken of er nog iets tekoop is van de fokdieren en welke prijs.
     
  2. Renske45

    Renske45 Junior expert

    Hier hetzelfde.
     
  3. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier precies zo. Meer mensen hier last van
     
  4. Renske45

    Renske45 Junior expert

    Ja, zie "Technische vragen".
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    hier doet de markt het prima(gelukkig)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank je wel! Dan wacht ik het maar gewoon af.

    Ik vond in de schuur nog 2 verdwaalde dwerggeiten 8) Ze zijn zo klein dat ik ze niet had gezien xD Toch mooi weer 54.000 puntjes erbij :D
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  7. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Dat vind ik wel héél onaardig!
    Coco1968 heeft het antwoord in voorgaande posten inderdaad al een aantal keren gegeven.
    Denigrerende opmerkingen waren er ook, maar die kwamen zeker niet van haar.:music:
     
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier doet de markt het ook weer
     
  9. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    Hoera, morgen kunnen we weer een molenabbonnement aanschaffen. Maandag ging bij mij de wind liggen, sindsdien ben ik aan het puzzelen. zoveel tijd voor konijnenvoer, dan weer en beetje geitenvoer en dan snel weer omschakelen. Maar gelukkig is er storm op komst.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  10. boterbloem

    boterbloem Gelegenheidsauteur

    kippen op voorraad 5 krielkippen 4 vliegende geiten een dwergeit en 4 zwarte geiten nu nog de konijtjes wat produceren veel succes allemaal
     
    daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    Hallo. dit was een opmerking van tig pagina's geleden. Staat onderhand op elke pagina wel een tegenreactie.
    Ga er vanuit dat niemand het negatief heeft bedoeld. Dus Boertjes schud elkaar de hand en klaar toch?
     
    daisy17858, schaapje52 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Waar wil je de krielkippen inleveren dan? 1 krielkip is 63.000 punten waard. Het maximale wat je in kan leveren bij fase 6 is 45.000 punten. Hetzelfde geldt voor de vliegende geit. Dan ben je toch heel veel punten kwijt? Misschien zie ik het verkeerd hoor.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  13. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Dat geeft dan maar weer aan dat ik altijd netjes teruglees.
     
    Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. pupeluutje

    pupeluutje Actieve auteur

    oké, FAQ en forum doorgeploegd.
    Nog één vraag over: moet je van alle drie de beesten level zes doen om de wolkenrij te krijgen? Denk het wel, da's veel...
     
  15. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    Misschien nog een keertje verwijzen naar de fansite. Staat een mooi lijstje en wat in het rood staat is meerwaarde. Dus deze inleveren betekend dat je een boel centjes kwijt bent. En dat is zonde toch?
    http://farmerama-fan-speciaal.nl/Neon-event-2015-080calc.html
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  16. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Ja alle 3 de beesten moeten eerst level 5 klaar hebben, dan kun je level 6 van alledrie doen, dan pas krijg je de wolkenrij.
     
  17. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    Ben bang van wel. Dus nog ff doorploeteren.
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zeker zonde als je veel te veel punten gaat inleveren.

    Ik lees net woensdag BBD vanaf 14 uur. :D
     
    Laatste bewerkt: 18 Augustus 2015
    bearke89, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  19. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    Misschien een ideetje voor de minderbedeelden (starters). Verkoop nu 1 of meerdere konijnen en koop daar nieuwe stallen voor.
    De konijnen zijn gigantisch duur in verhouding met de stallen. Geldt natuurlijk ook voor kippen en geiten en zelfs ganzen. Kun je de rest van het event je voordeel mee doen en in de toekomst natuurlijk ook.
     
    farmermikkie, -Coco1968- en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Het mag wel zonde zijn om teveel punten in te leveren,maar ik ga het wel doen.
    Gisteren nog voor 175000bd per stuk 2 vliegende geiten, 2 krielkippen en 2 sneeuwkonijnen gekocht.
    Op dit moment zijnbij mij op de markt fokdieren in 1 fase lager al over de 200000 bd
    Omdat ik maar 260 SV op voorraad heb kan ik niet genoeg fokken en zo kom ik er ook
     
    daisy17858, farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.