Praatgroep Neon stallen-event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Wanneer je zo veel mogelijk wilt halen, kun je het beste de gevlekte en zwarte geiten zoveel mogelijk opkopen. Voorlopig nog bijna niet te koop, maar stukken goedkoper dan de andere dieren. Met je supervoer gecombineerd met een babyboom kun je dan misschien de andere neonstallen ook halen.
    Alle kippen en konijnen moet ik ook fokken. Gelukkig heb ik voor 2 soorten wel genoeg supervoer. En konijnen en kippen nog maar volop op het land. De gewone dieren zijn ook buitengewone prijzen.
     
  2. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    ziet eruit als een leuke quest, zal straks eens even gaan rekenen wat ik allemaal moet inleveren om hem te halen. Was al blij dat ik mijn dieren tot 200 op peil had.....blijk ik er meer dan het 10-voudige nodig te hebben:cry:
     
    daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    Nu nog hopen dat we een molenabbonnement kunnen kopen. Net vandaag afgelopen. Snik
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  4. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Ohh help, ik dacht genoeg kippen en konijnen te hebben.....tot ik de aantallen zag....mama mia.....dat wordt nog heel hard werken om dat klaar te krijgen. Eens zien wat het beste kan werken....
     
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat is de neon geitenstal dus. Heb je geen reuze stallen van de geiten? Zo ja, die er direct op zette dat scheelt je weer wat dieren kopen of fokken. Ze doen er overigs wel lang over. Ik heb altijd de oranje variant er op staan en van de varken geel, omdat ik daar oranje niet van heb. Nu heb ik van de geit, 2 oranje reuze en 1 gele er op staan. Dit al de hele week zo ongeveer, dus heb mooi wat geiten op voorraad. Maar lang niet genoeg.

    Verkopen?? Aantrekkelijk, maar ga toch eerst kijken wat ik nodig heb voor ik mijn eigen glazen ingooi haha
     
  6. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb net met de fan-site-sheet gerekend, de kippen worden geen probleem, maar bij de geiten en mn de konijnen moet ik nog heel wat puntjes bij elkaar verzamelen.....
     
  7. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Hoef maar een beetje bij te fokken, dus denk 1 uur nodig te hebben:p
     
    daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ben ook even aan het rekenen geweest met de fan site en mijn eigen schuurvoorraad er bij, maar dat valt nog wel tegen zeg.
    Ik heb nog nodig o_O om het gehele event te halen.
    2 zijde kippen en 50 bruine kippen
    20 gevlekte geiten (is wel te doen)
    136 bruine hangoor konijnen :oops:

    Gedurende het fokken pas ik het denk ik wel weer aan. Mits we een BBD krijgen, anders weet ik nog niet wat ik ga doen. Als we een BBD krijgen hoop ik hier en daar nog wat over te kunnen slaan en dan die dieren te kunnen leveren :).
    In ieder geval ga ik eerst voor de neon stallen, dan de GB en direct per dier het sieritem. Dan ga ik weer rekenen en kijken of het haalbaar is om die staak te halen.
    Nadeel is wel dat mijn voorraad aan dieren, fokdieren, SV en parfum opgaat. En ik met de andere dieren niks kan doen (als er al een BBD komt).
     
    Laatste bewerkt: 17 Augustus 2015
  9. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Ja wel hoor 12000 kippen,5900 konijnen en 4200 geiten op voorraad xD dus die zijn er wel
     
    -Coco1968-, lonnie57, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik ga alleen voor de neon stallen.
    Maar zijn er meer aan het rekenen geslagen en die ook de geiten en konijnen niet op de juiste punten krijgen? Kippen kom ik exact mee uit. Het zijn maar een paar punten maar toch.:eek:
     
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zal ook eens even naar de fan site, kijken waar ik op uit ga komen. Ik denk dat ik alles op voorraad heb en zo in kan leveren xD Ik vind dit toch altijd zo leuk een event. Een beetje rekenen, kijken wat je te kort komt en dan gewoon beginnen en zien waar de geit, konijn en kip stopt.

    2 velden vol staan met kippen, geiten en konijnen. Ik mag wel een extra mestkar huren xD
     
    -mikmak- en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hoe krijg je dat voor elkaar als ik vragen mag? Ik heb de 2 rode konijnen en mijn rode geit er bijna altijd op staan. Daarnaast zet ik vaak overdag mijn oranje kippen en konijnen er op. Geiten minder omdat ik daar de reuze stallen van heb.
     
  13. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    waar staat die fansite waarmee ik kan uitrekenen of ik genoeg heb
     
  14. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    weet iemand hoeveel gewone dieren je nodig hebt van elke soort?
     
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Een blz terug, dus op blz 3, staat het volgende:


     
  16. truus1949

    truus1949 Forum prof

    hier ook maar een beetje bij fokken met de konijnen nu even rijk worden om kippen te verkopen al 1000 verkocht had 3300 op voorraad
     
  17. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Had bij de speculaasjes al even geleden gezien om welke dieren het ging. Dus nu op voorraad:

    geit 822, kip 702 en konijn 420. Ze staan allemaal nog op de velden en.......als er een bb komt zaterdag of zo, loopt die voorraad alleen maar meer op. Dus daar zal het niet aan liggen. Verder 2 reuze oranje geiten stallen. Heb in de schuur gekeken en daar staat ook nog het een en ander. Niet al te veel en sommige te hoog om te gebruiken. Maar blijf erbij dat ik eerst voor de stallen ga, de rest is leuk maar die gaan voor. Jammer dat ik dus zolang moet wachten voor ik kan fokken. Dan ben ik wel in een uurtje klaar, mijn fok tijd is maar 9 minuten tenslotte.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  18. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Konijnen en geiten veel opgekocht toen ze beneden de 400 bd waren op de markt en de kippen deels gekocht. En de rest geproduceert
    met 100 stallen op de akkers klein uurtje zijn ze klaar en dat 5 tot 6 keer per dag en de aantallen lopen mooi op
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  19. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Ik ga wel voor de neonstallen, maar als er geen babyboom komt ga ik niet verder. Ik heb daarvoor te weinig supervoer.
    Ik heb nog wel wat fokdieren op voorraad, maar dat zijn er niet zo veel.
    Ik heb wel een gele reuze geiten stal, dus daar zit het wel goed.
    Als er een babyboom komt zou het allemaal wel goed moeten komen en zou ik de staak ook moeten kunnen halen.
     
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Schaapje heeft ook even een berekening gemaakt met behulp van rekenmodule.

    :inlove: Genoeg geiten voor het neon verblijf voor de geitjes, ik houd zelfs punten over :inlove:. O, o draaimolen met geitjes die komt op mijn erfje :music:

    De konijntjes en kippen niet genoeg. Dus kan dan het sv gebruiken voor de kip en konijn neon verblijf. Bij het inleveren krijg je ook nog 53 sv. Alleen te weinig gewone konijnen om mee te fokken, dus 20 stallen totaal neergezet van het konijn. Wat ben ik toch blij met de classic ++ verblijven, zijn snel klaar. ;)

    Ik ga dus eerst voor alle 3 de neon verblijven. Daarna zie ik wel verder. We krijgen ook veel bd bij de opdracht, dus die kan ik eventueel nog gebruiken om iets te kopen op de mart als ik het niet red met het sv.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.