Praatgroep Neon stallen-event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Ik heb er al veel zin...
    Alleen heb ik niet veel geiten, nog maar snel stallen opzetten!!

    De neonstallen zien er fantastisch uit! En een bonenstaak is altijd goed....

    Veel plezier allemaal met de voorbereiding:)
     
  2. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    als je nu 1 weerhaan inlever heb je dan gelijk alle 6 de levels af bij de kippen ?
     
  3. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Nee je bent je weerhaan kwijt en hebt alleen het eerste level ingeleverd dus zeeeeer onvoordelig
     
  4. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Nee, voor zover ik alles goed gelezen heb, per level inleveren. Dus rekenen wat je er in stopt.

    Ik ga wel wachten op een bb want anders word het wel erg duur allemaal.
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De totale waarde per dier is:
    kip 135.000 = 193 bruine kippen
    konijn 162.000 = 180 bruine hangoren
    geit 194.400 = 212 gevlekte geiten.
    Totaal 585x fokken als er niets wordt overgeslagen en er geen extra dieren komen.
    Met babyboom is het denk ik met ongeveer 600 supervoer te doen. Misschien nog wel iets minder.
    En mijn ervaring is dat het aantal gewone dieren dat je met een babyboom nodig bent ook wel mee valt.
    Zonder babyboom en rune ben je 4x zoveel dieren nodig als de bovengenoemde fokdieren.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  6. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Gewoon standaard dieren erin , is het goedkoopste kwa sv


    dan ben je 5400 kippen , 2250 konijnen en 2500 geiten kwijt
     
    Laatste bewerkt: 17 Augustus 2015
  7. yvon61

    yvon61 Forum-analist


    Haha en die hebben we zeker allemaal op voorraad, nou ik niet hoor.

    Heb de faq nog eens goed gelezen, die stallen zijn makkelijk te halen voor iedereen, de wolkenrij is een ander verhaal. Als ik denk dat ik het niet ga halen, ga ik gewoon alleen voor de stallen.
     
    Laatste bewerkt: 17 Augustus 2015
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ja maar als je dan nagaat dat je voor de kippen alleen al 5.400 kippen nodig hebt, is het volgens mij niet te doen of je moet zo'n grote voorraad kippen, konijnen en geiten hebben. Dat lijkt mij niet dat iemand dat heeft.

    De berekening van Coco lijkt mij realistischer en dan heb je het hele event gehaald. Je kunt ook alleen voor de neon stallen gaan en de staak laten zitten.
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    P
    Per dier eerst voor de stal gaan, dan voor het sieritem en tot slot voor de staak, lijkt me een goede volgorde.
    Van de geiten heb ik er zoveel op voorraad dat ik net heb lopen berekenen wat het meest gunstig uitkomt.
    Daar ben ik nog niet helemaal uit, maar wanneer het event begint, ga ik gelijk de geiten inleveren tot en met het sieritem.
    Fisherman heeft wel helemaal gelijk dat je met grote hoeveelheden gewone dieren helemaal niet hoeft te fokken. Het event is dus vanaf level 6 uit te spelen. In theorie, want voordat je die dieren bijelkaar hebt, ben je veel verder.
    Fokdieren kun je niet aankomen voordat je level 21 bent.
     
    sproetje06, BoerAnnelies en .Fisherman. vinden dit leuk.
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    bearke89 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  11. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    moet je van alle drie de dieren level 6 halen? of heb je de wolkenrij al als je er 1 uitspeelt?
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nee, je moet ze alle 3 doen. En je moet eerst alle 3 fase 5 hebben, voordat je de laatste fase kunt beginnen met inleveren.
     
  13. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Heb voor mij de oplossing, wat naar mijn mening het voordeligst is, en zonder al te veel dieren en Supervoer:p
    Leuk event en is goed te doen, ook zonder BBD
     
  14. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    wil je dat met ons delen?
     
    daisy17858, margo-64 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    En ook zin om deze oplossing te delen?
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Niet mee doen. :p Dat is het aller voordeligst ;)
     
    owl., lammetjes, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat denk ik niet. Later de neonstallen bemachtigen is veel duurder. En de wolkenrij is ook weer eens de moeite waard.
    Soms zijn er events waarbij de handel duidelijk meer oplevert, en het nogal lang kan duren voordat je een voordeel hebt bij het wel spelen bij dit event. Maar woensdagmiddag zet ik gelijk de neongeitenstal op het veld. Kunnen die 4 geiten voor mooie dure prijzen de markt op.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Was ook maar een grapje hoor!

    Het ziet er super leuk uit dit event en de neonstallen zijn echt tof. Ik heb niet veel supervoer, dus helemaal ga ik het nooit halen. Ikk heb gekeken waar ik het eerst voor ga en dat is de draaimolen met geitjes :inlove:. Als ik die heb gehaald dan ben ik super tevreden. xDDaarna kijk ik wel wat er nog mogelijk is om te halen.
     
    Ekeiram37 vindt dit leuk.
  19. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Margo-tje ook genoeg fokdieren op voorraad ? is de beste oplossing !
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De markt is hier letterlijk geplunderd. :wuerg: Alles kippen, geiten en konijnen zijn opgekocht.

    Ik ga maar eens even rekenen wat ik op voorraad heb van de geiten en hoe ver ik dan kan komen. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.