Praatgroep Neon stallen-event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Kan allemaal zijn coco maar dat is niet de vraag die we hebben
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dan hoop ik dat er een mod is die de vraag beter begrijpt.
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ieder level moet apart worden ingeleverd.
     
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ok dank je wel lea
    dan maak ik per level een rekenhulpje:music:
     
  5. joke.k

    joke.k Doorzetter

    toch nog een vraag ter verduidelijking,hier een voorbeeld:
    bij de eerste van de kip moet je inleveren 5000 pnt,nu heb ik 6000 pnt ingeleverd,die overige 1000 pnt gaan die mee naar level 2 van de kip.
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dit staat er in de faq:
    LET OP: Meerwaarde die wordt ingeleverd ben je kwijt en wordt NIET meegenomen naar het volgende level.
     
  7. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    Moet je nu in totaal 45.000 punten aan kippen inleveren? Of is elk level een aparte telling?
     
  8. joke.k

    joke.k Doorzetter

    zo'n vermoeden had ik al,jammer.

    bedankt
     
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat had ik ook al 2x aangegeven, maar veel spelers schijnen dat niet te snappen. Na je reactie is de volgende vraag er al weer.
     
    herma1234 vindt dit leuk.
  10. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Nou lijkt me wel leuk maar moeilijk snap er nog niet veel van
    we zien wel s6 all
     
  11. Frodootje3

    Frodootje3 Forumleerling

    Volgens mij wordt de ingeleverde hoeveelheid niet doorgeteld, dus na de eerste 5.000 aan kippen volgt 10.000 punten. In totaal moet je dan 135000 punten aan kippen inleveren. Dit komt neer op 5400 kippen of 176 bruine kippen of 74 zijden kippen...

    Het loont zich dus om voor de hogere levels wat door te fokken en niet de gewone kippen, konijnen of geiten in te leveren.
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het loont om de gewone dieren 1x te fokken. Wanneer je naar de waarde van de fokdieren kijkt, is de waarde ongeveer 3x de waarde van het voorgaande fokdier, alleen bij het eerste fokdier telt dit niet. Er moeten 4 fokdieren in een hotel, dus doorfokken kan bij dit event in principe niet uit.
     
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ja die heb ik ook, maar ja als je nagaat dat je per fokhotel 4 parfum gebruikt en ik er met een fokevent ongeveer 12 op heb staan, dan gaat het er veel sneller door dan het er weer in komt. En omdat de kalander op tijd online stond, is de parfum dit keer ook niet heel goedkoop op de markt gekomen. Heb ongeveer 1200 parfum op voorraad, maar dat is niet heel veel voor een fokevent.

    Zo heb ik het ook gelezen en dus zijn de reuze stallen van de geiten echt een uitkomst dit keer. Erg jammer dat we niet de geiten, varkens en paarden krijgen haha. Van de konijnen heb ik helaas ook amper fokdieren op voorraad en bij de kippen ga ik gewoon fokken (mits er een BBD komt, waar ik stiekem wel van uit ga).
    Maar het zijn best wel wat punten, maar de prijzen zijn ook wel de moeite waard. En er zullen altijd mensen zijn die niet wachten voor een evt. BBD, die kunnen ons straks precies vertellen hoe het werkt ;):p
    Dus eigenlijk zeg je dat de fokdieren in fase 2 van het fokken het meeste opleveren???
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nee, het eerste fokdier. Het eerste fokdier is meer dan 4x zoveel waard als een gewoon dier. Maar wanneer je deze 4 in een hotel zet, dan krijg je er geen 4x de waarde voor terug, maar ongeveer 3x. Wanneer het voor de handel gaat, of voor een quest waar je een hoger fokdier moet inleveren, dan heeft het nut om door te fokken, nu niet.
    Wanneer je eentje overslaat of met babyboom heel andere fokdieren erbij krijgt, is dat natuurlijk wel erg gunstig.
     
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ja precies dat bedoel ik. 4 kippen inleveren is jammer, die kun je beter in het fokhotel zetten en dan dat fokdier, dus 1 bruine kip inleveren. Maar het is jammer om vervolgens 4 bruine kippen in het fokhotel te zetten en dan 1 zijde kip in te leveren.
    Dus 1 keer fokken met de basisdieren en dan dat fokdieren inleveren is het beste.

    Kan iemand mij de link sturen waar ik de FAQ van de kippen ofzo kan vinden? Of mij vertellen wat we straks moeten inleveren om een neon stal te maken? o_Ok via de zoekmachine die dit forum heeft, kan ik het wederom niet vinden :(

    Ben even aan het rekenen geweest, maar het word een pittig event!
     
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    FAQindex, K van kippen, kippen opzoeken en dan vind je ook de NEON stal.
    Je bent een gouden kip nodig, en de 8500 hout viel me op.
    Op dezelfde manier kun je de konijnen en geiten opzoeken.
    https://board-nl.farmerama.com/threads/f-a-q-kippen.8393/
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  18. Frodootje3

    Frodootje3 Forumleerling

    Klopt inderdaad Coco, bedankt voor de tip. Bij de eerste fok met gewone dieren zorgt dit voor een veel sterkere stijging van de inleverwaarde dan voor de daaropvolgende fok.
     
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    De grootste verwarring over de overwaarde komt doordat in de FAQ ook de dieren met een hogere tegenwaarde dan de gevraagde waarde erbij staan;)
     
  20. amandeltje

    amandeltje Actieve auteur

    Tsjonge, best een moeilijk event lijkt mij. Dan moet je wel veel supervoer hebben wil je dit halen! Ik denk dat ik het niet ga redden...:oops:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.