Praatgroep Neon stallen-event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

:inlove: De geitenstal is binnen, wat is die mooi. Kan de stal alleen niet plaatsen :oops:. Wil niet op het land. Doe ik iets verkeerd?

farmermikkie, dutchboy, nenek43 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Stallen zijn echt mooi

3. jennyfarmer

jennyfarmer Alwetend orakel

Hij moet over een gewone stal heen.

4. schaapje52

Echt weer een actie van schaap. :wuerg: Dank je wel! Ik had niet in de gaten dat die over een gewone stal moet, hihihi. xD

Gelukt :inlove:

5. annigjen

Hier de konijnen ook al klaar. Nu met de geiten bezig. Als die klaar zijn dan verder met de kameleons. Kijken of ik die ook af kan krijgen. Anders het weekend. Dan zal er wel weer een BBD zijn, verwacht ik

6. yvon61

yvon61 Forum-analist

De stallen zijn prachtig, samen met de roze stallen een plaatje.

7. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

de stallen staan te schitteren op het land, voor de staak moet ik nog wat fokken danwel kopen, ben rustig begonnen, ga ervan uit dat er dit weekend ook een BBB is.

8. Gozertje

Gozertje Regelmatige auteur

Kip en geit staan reeds te pronken op het akkerland :) Dadelijk het konijn nog, en dan verder voor de wolkenrij... :p Super...

9. annigjen

Hier ook klaar. Geweldig dit event. o_Ok geleveld op de bahama. Kan niet meer stuk dit event

10. truus1949

truus1949 Forum prof

hier ook alles klaar en de staak ook al gedaan moest alleen de konijnen bij fokken maar ze zijn mooi hoor succes allemaal

11. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb de stallen reeds op het erf staan te pronken en de Bonenstaak reeds geactiveerd
    Ik had vrijwel alles op voorraad en zelfs nog over :inlove:

farmermikkie, Cornelly52, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. schaapje52

Het fokken gaat hier geweldig xD Krijg steeds 1 bruine kip en 1 zijden kip uit 1 fok . Bij het konijn kreeg ik 3 hangoor uit 1 fokxD

13. nellie-64

nellie-64 Forumleerling

Dat noemt zich een BBD, een grapje zeker, gauw gestopt:p

dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. annigjen

Heb al dik verdiend aan dit event. Kreeg zelfs een vliegende geit uit 5 gewone geiten. Ja dit is voor mij wel een BBD

15. schaapje52

5 gewone geiten? Kan jij fokken met 5 stuks? 8)

farmermikkie, dutchboy, Gozertje en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

jippy..... de stallen heb ik binnen...:music:...de rest zal niet meevallen ben ik bang..:eek:

farmermikkie, dutchboy, Gozertje en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. annigjen

Oeps :inlove: ik bedoelde natuurlik 4

dutchboy, Gozertje en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. owl.

owl. Levende forumlegende

Komt door de neon stallen, annigjen ziet het niet meer zo goed :p de stallen zijn oogverblindend.

Event hier ook klaar :inlove:

farmermikkie, dutchboy, Gozertje en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Hier ook bijna klaar.xD
    Ik heb de laatste geitjes in de hotels zitten, zo meteen als deze klaar zijn de laatste inleveren.
    Dan kan de bonenstaak worden geactiveerd. De stallen zijn ontzettend leuk.
    Ik ben wel blij dat ik niet zo heel erg veel hoefde te fokken.:wuerg:

farmermikkie, dutchboy, Gozertje en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat is wat simpel gedacht, want ik had later bewust mijn internet op mijn tel uit staan. Wilde niet dat die de hele tijd ging laden en ik daardoor door al mijn MB zou gaan zoals een maand geleden toen schijnbaar ons wifi het ook even niet had gedaan en mijn zoon op YouTube zat.

De neon stallen zijn hier binnen en staan ook mooi op het land. Ben er erg blij mee. Ben nu even aan het rekenen hoe ik het minste verlies wat betreft punten heb voor de geiten, dan lever ik die volledig in. Ondertussen heb ik 8 fokhotels voor de kippen staan en 8 voor de konijnen. Heb al uit 4 gewone dieren 1 knuffel konijn gekregen en 2 zijde kippen. Hoop dat dat zo door gaat. Met de geiten ga ik niet fokken.

Iedereen die de staak al heeft: GEFELICITEERD!

farmermikkie, dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.