Praatgroep - neon stallen event 11

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    ik heb er 3x herfstachtige paddenstoelenhut opgezet. Daar heb ik er ook nog een aantal in de inventaris staan en geen plaats meer om die op het veld te zetten
     
    -matthias1952-, -mikmak- en vinc05 vinden dit leuk.
  2. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Als je ze over hebt is dat heel handig.
    Ik heb alleen maar items die meer opleveren dan 2500 ep per kwart veldje op mijn sierveld staan en op het schateiland zet ik items die kisten leveren. Rest vul ik op met items van het dagelijks cadeautje, zoals nu "Als sneeuw voor de zon".
    De rest zet ik op wolken als ik iets nodig heb daar. In de kast doen ze ook niets tenslotte.
     
    LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja ja ik had genoeg dieren en ben nu in het bezit van 2x Papegaai neon en 2x Lynx neon. Zelfs de lynxen waren geen probleem.

    :music:
     
  4. rikmark

    rikmark Forum freak

  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    waarom wordt de tijd met luxe parfum niet verkort ?..snap er niks van en krijg het niet gevonden......:oops:
     
  6. mmans

    mmans Forum-hertog

    ik geloof, dat luxe parfum enkel is om overslagen te krijgen.
    Hier de FAQ over de luxe parfum:
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/luxe-parfum.28661/

    Hierin staat onder andere:
    Werking luxe parfum: elke luxe parfum dat ingezet wordt bij een bepaalde fok zal voor desbetreffende fok een verhoogde kans geven op overslaan van een fokfase.
     
  7. woeffie71

    woeffie71 Actieve auteur

    Hier is het event klaar en had het motel ook tevoren alvast gevuld met papegaaien en lynxen met de 1 sv
    Nu maar verder fokken voor Kastelen in het zand
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dom zie het nu pas, fokhotel vol gegooid maar geen parfum er bij gedaan dus dat is morgen pas klaar. Ondanks de bonus van bommel moet je dus met de hand die parfum nog gaan toevoegen. Dan hoop ik wel op een BabyBom dit weekend.
     
    Roadrunner14, -mikmak- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    gefeliciteerd buurtje. ik had zelfs schrikdraad gezet rond mijn lynxen , maar dat blijkt een onnodige kost geweest te zijn.
     
    schaapje52, rikmark en -mikmak- vinden dit leuk.
  10. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    als sneeuw voor de zon moet ik ook hebben maar kan ze toch niet vinden.....:oops:...heb er nu 3 x verboden toegang op gezet..geeft maar 70 ep....:)

    mmans...ik snap alleen niet waarom dan de tijd niet verkort wordt zoals bij de gewone parfum.
     
    Laatste bewerkt: 4 Juni 2020
    -Pillow_ vindt dit leuk.
  11. mmans

    mmans Forum-hertog

    Tja, deze parfum heeft gewoon een heel andere werking: gewone parfum verkort de tijd, luxe parfum verhoogt de kans op overslagen. Net als gewone mest de tijd verkort en Susi's mest de hoeveelheid verhoogt.

    Anders kan ik het niet uitleggen :) Slaap lekker, het is middernacht geweest ::oops:
     
  12. Lieve

    Lieve Halfgod

    je kan ze beide inzetten even wisselen en ernaast bij het overzicht zie 4 bij de versnellen hart en 4 bij hart van overslaan
     
  13. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    hi hi ik vlieg altijd s'nachts rond als jullie slapen...hoe kan ik anders schaapje beschermen voor de wolf........;)..welterusten..en gezond weer op
     
    Laatste bewerkt: 4 Juni 2020
    schaapje52 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  14. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Neonstallen Hier ook klaar, had nog een gelukje, ik kreeg bij lynx fokken nog een volkslynx:D Heb hem niet nodig gehad, en dat zou ook zonde zijn want je verliest de rest van de waarde bij het inleveren. misschien kan ik hem bij een quest kwijt.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  15. rikmark

    rikmark Forum freak

    o_Ok hier het event afgerond.
    Ik hobbel momenteel overal achteraan ivm gezondheidsredenen :oops: (geen Corona)
    Sorry als ik een vraag stel en het is misschien al aangekondigd of staat ergens beschreven kan niet alle draadjes lezen :wuerg:
     
    Daxter1966, -mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Stel je vragen maar lekker hier hoor. Je mag me ook altijd een duifje sturen voor een korte samenvatting van een event.
    Beterschap!
     
    rikmark vindt dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Geeft niks, doe ik ook vaak. xD Gauw weer opknappen dan maar.:music:
     
    rikmark vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.