Praatgroep - Neon nachtparade

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 November 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    @tafeltennisster79.

    Houten hamers maak je morgen tijdens Gereedschapshandel kans op, daar zit hij in de laatste optie en dan krijg/maak kans op 2 stuks in 1 keer.

    En bij aanbieding gereedschap zou je even voor de zekerheid kunnen kijken of je daar ook geen kans erop maakt.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  2. Bedankt voor je bericht, sorry zie het nu pas. Was druk vandaag... ik ga het eens even nalopen
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Heb je niet nog wat gereedschapskisten bij het vaasje staan
    Vraag aan buren gereedschap
    Misschien nog wat fokquesten open staan waar je gereedschap krijgt bij fase 7.
    Misschien nog wat andere quest van de boerderij of Baha waar je gereeschapskist(en) krijgt.
    Bij de shop voor muntjes gereedschap kopen.

    Succes hoor.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  4. Had 2 kisten gekocht met 20 TG HELAAS maar 1 houten hamer. Daarna idd een quest gespeeld... en nu heb ik houten hamers genoeg om de werkstal kunnen bouwen :) Ach ja die TG groeit wel weer aan!
     
    Laatste bewerkt: 7 December 2021
    Borkie vindt dit leuk.
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ja, die gereedschapshandel doe ik niets mee. Inmiddels meer dan 100 houten hamers op voorraad. Het blijft toch een kwestie van gewoon farmen en niet alles in 1x willen;) er komt een dag dat je meer hebt dan je nodig bentxD
     
    kakelot69 en tafeltennisster79 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.