Praatgroep - Nederwereldsaga overkoepelende event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 Oktober 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. breston18

breston18 Forumkenner

Heeft iemand een tip voor de di
    er komen der zo weinig mee naar boven, heb dat niet eerder mee gemaakt

2. Dorette58

Dorette58 Forummeester

Ah, ok bedankt, ik zal 'ns in Jacks shop gaan kijken, maar vrees dat 't 'm niet wordt deze keer.

3. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Mag ik eens iets vragen , hoe maak je een banner ?

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb 2 velden met veredelde anjers die ik met mest 2 keer per dag kan oogsten en 1 veld met xxl bomen. Gaat helemaal niet slecht zo, ik ben nu aanbeland in fase 5/12. De flaconnetjes beginnen nu wel wat achter te lopen, dus vandaag gebruik ik turbo op de bomen zodat ik ze een keer extra kan oogsten.

5. nouk64

nouk64 Doorzetter

Ik heb 5 / 12 gebakjes gemaakt, lig ik een beetje op schema? Ik vind de gebakjes steeds mooier worden, echt leuk! :)

6. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Hoi in de Userhoek, bij mediatheek zijn er mensen die zo'n banner voor je kunnen maken. Misschien heb je daar wat aan.

7. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Berichtje aan de mods:
    In level 8 van de gebakjes, zijn 3 sieritems te verdienen.
    In de faq staat bij level 8: chocoladecroissant (moet zijn sieritem chocoladebroodje), vanillebroodjes (klopt, is sieritem) en aardbeienmuffin (moet zijn sieritem aardbeienbroodje).

-freedom5555- en Roos vinden dit leuk.
  8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dankjewel voor deze correctie. Dan stond het eerst toch goed.

farmermikkie vindt dit leuk.
  9. Lieve

Lieve Halfgod

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Krijg je nog de kans om het derde sieritem te verdienen ? vind het niet

ik zit daar ook in level 5 de drops nekken me lang gewas zetten en veld bomen en al eens bij gefokt maar ik strand
    Heb ook geen veredeling zoals sommige ik begrijp heel dat concept niet is toch niet voor altijd dat je kan gebruiken moet je toch terug maken

Laatst bewerkt door moderator: 23 Oktober 2020
  10. enk52

Een veredeling die je hebt geaccepteerd hou je voor altijd en kan je dus elke keer weer gebruiken.
    Fokken is dit weekend misschien wel interessant met babyboom en fijne kortingsdag samen
    Je kan ook even kijken wat je tekort komt en je velden daar op aanpassen.

Boeretrien1, nientje1950 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  11. mmans

mmans Forum-hertog

We zitten nog niet op de helft van het event en ook het overkoepelende event duurt nog wel even. Dus kansen genoeg om veel verder te komen.

En zoals Enk ook zegt: voor de dropitems kun je ieder moment de afweging maken, gaat het zo goed komen of moet ik mijn velden aanpassen. Ik heb nu zelf ongeveer 50/50 staan (dus bomen en gewassen), waarbij ik zowel de mammoetbomen als de reuzestallen gewoon heb laten staan (en dus minder DI kan krijgen!). Maar ik ben tevreden met de hoeveelheden. Ik hou het wel goed in de gaten, zodat ik na iedere gewassen oogst even kan beoordelen of ik nog wat bomen zal zetten of toch weer gewassen.
    Je kunt er ook voor kiezen om nu eerst alles vol bomen te zetten, totdat je genoeg van die DI hebt.
    En daarna een paar keer lange gewassen met supermest. o_Ok zonder veredeling duren die royaal korter met die supermest en kun je ze een paar keer per dag oogsten.

Suc6 in ieder geval.

12. vinc05

vinc05 Forum freak

Laatste bewerkt: 23 Oktober 2020
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  13. breston18

breston18 Forumkenner

Dank je voor de tip, met dat veredelde moet ik nog eens aan de slag, weet niet meer zo goed hoe dat werkte

14. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

klopt dit?..bij fase 4 chocolade staat 170 chocolade smurrie?.......:wuerg:

15. enk52

Chocoladesmurrie is altijd maar 1

16. Lieve

Lieve Halfgod

Maar we kunnen ze toch niet alle 3 bekomen?

17. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik zie ook alleen de mogelijkheid om er 2 te bekomen (Ja, ja, ik spreek opeens Vlaams haha).
    Ze geven alle 3 dezelfde prijs en ze hoeven niet op een bonestaakrij.
    Dus het geeft niet dat we 2 van de 3 kunnen krijgen in plaats van alle 3.

18. garfield43

garfield43 Forumleerling

Dit doe ik met hazelnoten. Straks haal ik bomen van lege plek en ook hazelnoten. Vanaf morgen babyboom en bij het fokken flacons en ook nog een fok voor 1 SV. Flesjes van de velden en flacons uit de fok.

19. mmans

mmans Forum-hertog

Goed nieuws, inderdaad, die BBD, samen met kortingsdag en ook nog eens flacons bij het fokken. Wat willen we nog meer :)

Ik ga morgen wel wat fokken voor het huidige event.
    En als ik het genoeg vind, nog even zorgen dat ik mijn hotel daarna vol laat staan (met 1 SV per fokje) voor het volgende fok-event. Als de duitse FAQ van hierboven klopt, kun je met bijna alles fokken (zoogdieren, vogels, reptielen en vissen) voor het volgende fok-event. Gewoon na vullen op je handen gaan zitten en niet meer oogsten. Scheelt dan toch weer behoorlijk.

Suc6 allemaal :) :)

-matthias1952- en vinc05 vinden dit leuk.
  20. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

event afgerond. Kan weer door met de questen :)

kakelot69 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.