Praatgroep - Nederwereldsaga overkoepelende event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 Oktober 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

is aanpassing van vanmorgen rond 11:00
    stond op engelse en duitse forum

carinakiki en vinc051 vinden dit leuk.
  2. nouk64

nouk64 Doorzetter

Mijn oogstbonus voor volle maan producten werkt niet, de tijd loopt wel maar de kwartvelden geven nog steeds maar 4 stuks, wat te doen? PS Ik heb er ook WAC op staan.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik weet niet wat je op hebt staan maar die werkt niet op eventgewassen

carinakiki vindt dit leuk.
  4. miekje9

oogstbonus vm werkt niet op event gewas
    alleen op vm gewassen
    wat je kan proberen is een oogstbonus draaien met een party ticket.......
    of gewoon zo doen 4 per kwartakker is ook mooi

had je meegekregen dat wat er gevraagd werd is aangepast??

5. nouk64

nouk64 Doorzetter

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Wat veel drops! Ik had maar 119 drops uit een heel veld bomen van 20.00 uur, maar ik had er geen XXL of XL bomen op, is dat wel verstandig?

Ja, idd eventgewassen, net gekocht (ik dacht dat het speciaal daarvoor was :oops:)

Ja, bedankt, moet nog een heel eind naar fase 9 ;) O, ik dacht dat ik een middernachteik zou krijgen bij fase 9, maar je moet ze inleveren, balen. Die heb ik niet en weet niet hoe ik er aan kan komen....snap er geloof ik toch nog te weinig van.

Laatst bewerkt door moderator: 22 Oktober 2020
  6. miekje9

Gewoon rustig beginnen in fase 1
    en die boom komt vanzelf wel weer een keer langs als prijs ofzo gewoon geduld hebben
    Of bij volgend ruilevent proberen hem te pakken te krijgen

7. mmans

mmans Forum-hertog

Wel vervelend, dat onze NL FAQ niet is aangepast op deze omwisselingen!

Ik vind het wel super, dat ze hebben gewisseld, maar dan is het wel handig om de FAQ ook aan te passen :) :)

8. miekje9

Ja de namen bij de dropitems kloppen ook niet en dat schept wel grote verwarring moet ik zeggen
    Ik denk dat de mods eventjes andere dringende bezigheden hebben
    Komt wel goed

9. deerman54

deerman54 Forum freak

Vind het weeral heel spijtig dat er zaken zijn in de OA over het spel , weeral een niet strookt met de werkelijkheid van het spel.
    Als men naar molenproducten gaat kijken in de OA , en dan naar de molen gaat, kloppen de lege flacons en de lege flesjes niet.
    Die zijn bij een van beide gewoon verwisseld.
    Heel vervelend om een strategie voor de hoeveelheid drops te bepalen door spelers.
    Stippel dan maar eens een mooi parcours uit. Echt balen zo, zo win je geen zieltjes hoor.
    Zeg niet dat de fout bij moderators ligt he, maar graag vlug duidelijkheid.

10. aubry47

aubry47 Forumkoning

bedankt Miekje voor de uitgebreide uitleg! :D

11. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Gezien ik weer achter de feiten aanhobbel.. wat zijn de tips voor dit event om de benodigde zaken te halen voor het overkoepelende event? Het het event gewas zojuist op 10 grote velden met suzi gezet.

12. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

zucht....:sleepy:

13. miekje9

de fiches ophalen bij het gebakjes in de mist event
    flacon kom uit bomen
    flesjes komt uit gewas
    beide op de 3 farm velden
    event gewas op de 2 vm velden
    http://www.farmerama-fan-speciaal.nl/downloads/pdf/gebakjesindemistII.pdf
    fiches met roze aangegeven in de tabel
    t/m fase 9 is genoeg voor het overkoepelende event:inlove:

14. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Dat komt mij bekent voor leni1955, :cry:
    Maar ik heb wel het 1 en ander nodig van de gewone gewassen .
    Ik ga proberen zo ver mogenlijk te geraken hoor :pS6 voor al wie moeite doet hé wacjam / pompoenjam gebruiken valt ook wel mee op de kwartvelden toch .

15. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

En toen waren de bomendrops op... terwijl ik begon met 3 akkers lange bomen.
    Dus vanavond (volgens verwachting) gaan de xxl bomen erop. En dat zal nog niet genoeg zijn.

Ik heb de helft van level 7 geleverd, dus er zijn 4 fiches bijgekomen en daardoor 2 extra heksenketels.
    De eerste wolkenrij is nu ook binnen :music:

gelderblom, -mikmak- en nientje1950 vinden dit leuk.
  16. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Vanmorgen bij mij uit 2 velden anjer 130 drops op beide accounts.
    Gisteren uit de gele erwten 2 velden 70 DI.
    Uit 1 veld 20 uurs bomen met suzi 115

17. lucki60

lucki60 Actieve auteur

waar zit je vast? is er nog wat aan te doen? ik kan niet verder komen dan half fase 3 nu door tijger, mombinpruim bij de laatste kolom en het slijmmonster bij de 1ste kolom. En jij?

18. mmans

mmans Forum-hertog

Ha :) Ik had net uit 5 kistjes 3 kristallen :) Dus nu de eerste wolkenrij kunnen ophalen :)

19. Roos

Roos Forum-baron

Tot nu toe had ik alleen nog maar bomen staan (was effe druk), dus aan flacons geen gebrek hier. Heb er nu 567 terwijl ik er maar 396 nodig heb als ik choco helemaal oversla (toch?)

Maar is het niet zo dat choco juist een heel stuk minder vraagt? Minder dieren bijvoorbeeld? Dan is choco toch juist gunstiger?

Ik kom op 8100 bes nodig als ik choco niet doe... en stel dat ik tot aan nr 9 juist overal wel choco doe, dan kom ik aan 4050 extra. Maar dat klinkt niet echt uit onoverkomelijk. Meer dan 1000 winst per oogst, dus met 12 oogsten ben je er dan toch wel? Ik begin nu echt te twijfelen of ik niet iets over het hoofd zie. Ik ben nu maar op jacht gegaan naar flesjes, want ik had tot nu toe maar een klein randje hortensia staan. Daar moet nog wat gebeuren.

20. Maris2020

Maris2020 Forum-expert

bij blacklight...Daar kan ik misschien nog aankomen door jack's shop. Ik maak nu eerst die andere af. En dan ga ik kijken of ik genoeg tijd heb om hem daar vrij te spelen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.