Praatgroep - Najaarsfestival

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 November 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Bespreek hier dit event en moedig je medespelers vooral aan voor wie in de top wil komen.

    0ok hier de goedbedoelde waarschuwing dat als dit een nieuw event is voor jou. Ga niet direct voor de top inleveren en wacht eerste dagen af met wat er gaat gebeuren vraag vooral ook advies aan je medespelers die dit event vaker hebben meegemaakt.
    In alle landen zijn veel spelers die lange tijd voor dit event hebben gespaard en dus erg veel hebben om in te leveren, als je een beginnende speler bent is het eigenlijk niet te doen om in de top te komen. Vooral de laatste dagen zullen deze vergevorderde spelers veel gaan inleveren.
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik laat verstek gaan, maar voor wie er wel aan begint.

    S6.
     
  3. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    IK had me erop verheugd maar ik geloof toch dat ik het niet echt interessant vind om heel veel in die bodemloze put te gooien en als ik dan zie wat je ervoor terug krijgt.:oops:
    Hoe denken de medespelers hierover die normaal wel altijd meedoen?
     
    Tonnie-Hovenier vindt dit leuk.
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik doe alleen de kraampjes. de rest laat ik voor de "durvers"
     
    Tonnie-Hovenier, Boeretrien1 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  5. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb 2x meegespeeld voor de top 3000, verder omhoog gaat hem voor mij echt niet worden. Maar eerlijk gezegd, vind ik dit jaar de beloning niet echt aantrekkelijk genoeg. Misschien verwachten we allemaal teveel, maar ik vind het jammer dat er tegenwoordig eigenlijk bijna alleen nog EP/TEP als beloningen gegeven worden. Dan heb ik in dit geval liever het basis item, dat een grotere dropkans geeft.
     
  6. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende


    Voor mij ook ,
     
    -matthias1952- en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb ook 2 keer meegedaan en de top 1000 gehaald , maar dit jaar sla ik over.
    Door ziekte begin van het jaar niet veel kunnen doen.
    En vind de prijzen eigenlijk ook wel tegenvallen.
     
    -matthias1952-, Boeretrien1 en popje4 vinden dit leuk.
  8. harriejose

    harriejose Forum freak

    Als ik alles hier lees dan weet ik waar ik aan toe ben.Niet mee doen dus.
     
  9. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Inderdaad magere prijzen.
    En waarom zou je pompoenkoffie maken? Die waarde is lager dan de losse onderdelen!?
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb me het hele jaar het lep zitten sparen, inmiddels zo'n 1,3 miljard bij elkaar geoogst aan inruilwaarde, en nu twijfel ik toch want de prijzen zijn wel zeer droevig. De basis ga ik natuurlijk wel doen, maar of ik echt ga storten weet ik zo net nog niet hoor.
     
    LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  11. SophiaDankbaar

    SophiaDankbaar Junior expert

    PlaatsBeloning 1Beloning 2Beloning 3Beloning 4
    3000 - 10011x Bronzen beloningspakket1 De smaak van het najaar--
    1000 - 5011x Zilveren beloningspakket1 De smaak van het najaar1 Herfst-kiiken-
    500 - 11x Gouden beloningspakket1 De smaak van het najaar1 Herfst-kiikenWolkenrij Najaarsfestival III

    wat wel leuk is, is dat je bij plaats 500 - 1 al meteen het Gouden beloningspakket krijgt!

    of is dit een foutje!
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nee is geen foutje. Plaats 500 tot en met plaats 1 krijgen het gouden pakket.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  13. SophiaDankbaar

    SophiaDankbaar Junior expert

    Het spel telt dus af van 3000 naar 1, betekent dat je de wolkenrij ook pas krijgt als je bij 500 bent. dan ga ik zeker niet meedoen want dat kost heel veel inleverwaarden. jammer.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  14. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik ga ooit een keer meedoen, als ik meer tijd heb om dagelijks te spelen:music:
    Over 10 jaar of zo, dusxD
     
    vinc05, -matthias1952-, Boeretrien1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    goed nadenken, heel wat spelers zitten al boven wat wij ooit kunnen behalen.
    de kraampjes geven ons wel iets, misschien met de beloningen en drops en eventgewassen kunnen we nog wat prijsjes behalen maar verder geraak ik ook niet . veel succes voor de betalende spelers. zij mogen ook wel een dikke bonus krijgen. wij spelen dan wel "het gratis boerenspel" slaap wel iedereen.
     
  16. Selvi51

    Selvi51 Gevorderde

    Dan weet ik nu genoeg, de kraampjes en dan af en toe kijken wie zijn schuur leegruimt (ik niet :cry:) Succes voor degene die meedoen.
     
  17. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik heb alleen al 2 miljard aan inleverwaarde aan amarant dus ga in ieder geval inleveren voor een plekje tussen de 1001-3000, voor hoger wacht ik af wat er ingeleverd gaat worden. Verwacht dat er een stuk meer zal worden ingeleverd dan voor gaande jaren door het direct klaar kunnen hebben van de dieren door de plantenspuitkunsten. Het gehoornd heideschaap heeft bijvoorbeeld een inleverwaarde van 23904 dus dat tikt lekker aan als je daar een hoop van bij elkaar kweekt. De prijzen zijn eigenlijk altijd droevig voor wat je er voor inleverde.
     
    daveek1980 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  18. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Tip: wacht met het compensatie pakket te claimen (kan t/m 22 november 22:00 uur) wat we vanmiddag krijgen totdat je je gewassen hebt vermeerderd op je eventveld en je ze kan oogsten van al je akkers. met de +1 bonus op het eventveld van 48 uur krijg je dan de meeste eventgewassen van je kwartakkers ( 1 hele akker geeft dan netto 5 gewassen en 4 kwartakkers geven er netto 8 )
     
    farmermikkie en annigjen vinden dit leuk.
  19. HippoFlippo

    HippoFlippo Gelegenheidsauteur

    Elk jaar lever je meer in tijdens het oogstevent. De prijzen worden echter elk jaar minder, het meeste hebben we wel in de schuur. Jammer. Ik pas dit jaar.:(
     
  20. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ben ik weer eens stipt op tijd, wil het weer eens niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.