Praatgroep - Najaarsfestival

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 5 Januari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

Lieve Halfgod

Heb mijn 3 kraampjes af maar ik kan de wolkenrij niet inladen met sieritems ga steeds terug naar de kraampjes.
    heb al uitgelogd en terug in helpt niet

Zie het nu verkeerde wolkenrij maar volgende faq was het wel die andere

Borkie, jolanda13, Dorette58 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

bij mij was de wolkenrij een paar pagina's op geschoven toen ik hem gehaald had.....;)

Borkie, jolanda13, Dorette58 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier ook de kraampjes klaar. :music:
    o_Ok de koffie al ingeleverd en kreeg een grote partij met kistjes. :D Ik ben niet zichtbaar hoor in de top 3000. Ik ben nog onder mat en zal dat ook wel blijven. :)

Boerke-Beauke, kakelot69, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Dorette58

Dorette58 Forummeester

Bij mij ook!

Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Ach nu kom ik pompoenSAP tekort..........en je kan er enkel nog aangeraken via een betaalmandje....... :wuerg:

Vorige jaren kon je DI's naar je buren sturen dacht ik zo........of zit ik volledig verkeerd.......

Dorette58, Borkie, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. schaapje52

De sap krijg je toch uit het eventgewas?

Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. -freedom5555-

Ja maar het is op ! en heb nog gewas over om soep te maken. voor de top 3000........misschien helpt het om kleine veldjes te leggen, zodat het beter dropt....?? iemand daar ervaring mede ?

edit : ach ben er toch terug uit gevlogen......uit die top 3000 hé xD

Dorette58, Borkie, LucieSchreurs en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. schaapje52

Ik ben gewoon steeds aan het zaaien en daar komt weer sap uit en dan met genoeg middelen maak ik weer koffie. Maar of het helpt om kwartveldjes te leggen voor betere drop, ik heb geen idee.

Succes hoor!

Dorette58, Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  9. -freedom5555-

dankjewel, heb nu 67 gewas en 1(één) sap.....en 1.603 kaneelstokjes...en zaai uiteraard steeds ook, maar ga niet meer tijdens de nacht oogsten.

Dorette58, Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  10. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Maakt niks uit hoor, voor de drops. Een groot veld geeft gewoon een vier keer grotere dropkans dan een klein veldje.

Bij mij zijn de drops zo ook op en dan zal ik het moeten doen met de plm. 30 drops die van iedere oogst komen. Met vier keer oogsten per dag zijn dat er nog steeds behoorlijk wat en de gewassen die ik overhoud kieper ik aan het eind van het liedje gewoon ook in de pot.

Dorette58, jolanda13, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik heb het bij eerdere events van het eventveld uitgeprobeerd en de keren dat ik het uitgeprobeerd heb dropt het bij mij met kwartveldjes beter dan met hele velden.

Dorette58, jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  12. vinc05

vinc05 Forum freak

Maar bij kwarteltjes zal je dan ook meer water en mest gebruiken en met name de mest is dan wel kostbaar.
    Misschien 's nachts maar op kwarteltjes.
    De pompoensap is hier ook op en nu dus per oogst weer wat in de molen . sta nu op 80 milj. maar ja de eerste tot nu toe is het bedrag niet eens meer uit te spreken.
    Kijk morgen weleens hoeveel er nodig is voor de top 500.

13. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

kwarteltjes produceren toch zelf mest?........xD

Dorette58, jolanda13, Borkie en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Zo de kraampjes zijn klaar. De mooie staak staat gevuld.
    Beetje meegelezen hier en 10x pompoenkoffie ingeleverd. Mooi het groene balkje vol. Ik heb niet zoveel kaneelstokjes omdat ik de rest van de boerderij de afgelopen dagen een beetje links heb laten liggen. Effe rust na het lange event van laatst. Zal wel alles omzetten in pompoenkoffie, krijg ik toch nog mooie dingen binnen ;)

15. Borkie

Borkie Levende forumlegende

0ok klaar hier... met de kraampjes dan:music:
    Verder relaxt aan het zaaien en oogsten voor pompoenkoffie om in te leveren voor wat extra kistjes:p
    dropjes tot nu toe voldoende daarvoor:) nu net iets meer dan 10 miljoen waarde ingeleverd aan pompoenkoffie. Rest van de eventitems gaat er straks aan het eind ook gewoon in... opgeruimd staat netjesxD

Dorette58, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

Ik heb nu aan waarde 26.200.000 ingeleverd. Maar je laatste plek staat nu op de 119 miljoen en een beetje. Nou dan moet schaap nog effe flink zaaien en oogsten. xD

17. kakelot69

Ik sta er nog steeds in xD

Ruim 200 miljoen geleverd nu, een beetje van de koffie en een beetje van mezelf. De grote klappers (nou ja, voor mijn doen dan xD ) zitten nog veilig in de schuur.

Borkie, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hier ga ik toch maar niet mee doen.Het is werk en prive al even stress genoeg dus sla het oogstevent over. Blijf wel pompoenkofie inleveren voor de leuke kistjes, maar verder rustig aan

Dorette58, Borkie, Huhmmie38 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. schaapje52

Ik denk dat je toch nog echt wel wat moet leveren want met deze 200 miljoen ga je het volgens mij niet redden als ik kijk naar nr 3000. Die gaat hard en snel omhoog met aantallen.

Dorette58, Borkie, jolanda13 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. kakelot69

Natuurlijk ga ik het met die 200 miljoen niet redden, maar ik heb nog wel wat in het vat hoor xD

Of het zin heeft om dat ook te storten zie ik morgenavond wel. Anders laat ik de boel gewoon in het vat zitten, vast voor volgend jaar. De dingen die ik nu gestort heb kon ik wel missen dus als het niks wordt met die top is dat helemaal geen ramp, het hele gedoetje heeft me inmiddels honderden SM opgeleverd dus een leuk event is het sowieso al.

-freedom5555-, Dorette58, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.