Praatgroep - Najaarsfestival

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 5 Januari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik denk dat het plaatje niet groot genoeg was maar als je bij die fase bent van de wolkenrij zal je zien dat de kist erbij staat.

Borkie, -matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
  2. john-j

john-j Forum-hertog

bedankt
    mvg john-j

Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. vinc05

vinc05 Forum freak

nou dat word deschuur flink leeg scheppen . dertig miljard is de eerst nu.
    Thea71 en Joep61 succes

jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Zo dat is veel koffie drinken dan. xD Nou succes zal ik dan maar zeggen. Schaap kijkt wel mee vanaf de zijlijn.

Ik zag nu dat de eerste in de top zich hebben gemeld met heel veel getallen, pff wat een koffie zeg.

o_Ok zag ik Theav71 en Joep61 staan. Beiden veel succes hoor en zal jullie natuurlijk weer volgen.

jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Gogogo Thea en Joep!

Ik moet nog vier keer oogsten voor ik aan de koffie kan. Maar een beetje oefenen kan nooit kwaad natuurlijk:

jolanda13, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

ik hoor het wel....als ik al mee ga doen net als vorige jaar dan is dat voor de top 1000 - 3000. De rest gaat het niet worden met de aantallen. Ach eerst maar eens het eerste deel;)

jolanda13, Borkie, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. schaapje52

Spannend hoor! :)
    Iedereen succes hoor die de gok gaat wagen. :music:

Ik kijk toe en volg jullie bijna tot op de voet. 8) Zo leuk is dit event en schaap doet niet eens mee aan de top. Toch is en is blijft het super leuk. :music:

jolanda13, Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  8. LucieSchreurs

Dank je wel. Kan me nog herinneren hoe spannend ik het vorig jaar vond. Ben nu wel beter voorbereid, maar ja dat geldt denk ik wel voor iedereen die al langer speelt en een poging waagt

9. kakelot69

Ik ben ook beter voorbereid dan vorig jaar, maar helaas zijn de anderen nóg beter voorbereid xD

jolanda13, vinc051, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. LucieSchreurs

ik ben er ook bang voor. Hoewel ik mij meen te herinneren dat vooral de top 500 van die idiote aantallen waren. Weet niet meer precies hoeveel ik erin heb gegooid maar zeker geen miljard

jolanda13, Borkie, kakelot69 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. kakelot69

Klopt hoor. Je kunt je beter richten op de lagere regionen, want het is echt niet zo dat de nummer 3000 ook miljarden stort. Vorig jaar stond de nummer 3000 op 254 miljoen geloof ik. Die 254 miljoen heb ik op zich wel in de schuur, zeker als ik mijn fokdieren ook nog in de strijd werp. En dan kan ik ook nog flink wat miljoenen aan koffie maken, maar gezien het feit dat de bedragen ieder jaar hoger worden heb ik er toch een hard hoofd in.

12. theav71

theav71 Levende forumlegende

Vorig jaar was er een top 5000 dus hoefde je ook minder er in te gooien. Denk dat je het dit jaar niet red met 254 miljoen. Weet niet of je al amarant hebt? Die heeft een inleverwaarde van 1250 en is dus te veredelen. Veel hoge levels zullen dit gedaan hebben om dropitems te maken bij events en dus al een flinke voorraad hebben. Denk dat de 1,2 miljard die ik er vorig oogstfeest heb ingegooid en mij een plek in de top 500 opleverde ook niet genoeg zal zijn dit jaar voor de top 500.

13. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Heel veel succes voor iedereen die mee doet!

14. LucieSchreurs

Hoe dan ook, ik kijjk het eerst even aan voordat ik begin te storten. Vorig jaar stond ik binnen de top 3000, heb toen die extra wolkenrij gehaald als extra cadeau. Ik weet alleen echt niet meer hoeveel ik er toen heb ingegooid of liever gezegd heb het geblokt uit mijn geheugen:p

15. theav71

theav71 Levende forumlegende

Plek 2589 en je had er 264.788.159 ingegooid

16. kakelot69

Ik heb het nog even nagekeken maar die 254 miljoen was wel degelijk gestort door de nummer 3000. Maar daar mag je inderdaad dit jaar gerust 200 miljoen bij optellen: 100 miljoen van de koffie, en 100 miljoen omdat de gestorte bedragen nou eenmaal ieder jaar stijgen en we bijna twee maanden langer de tijd hebben gehad om te sparen.

Nee die heb ik nog niet. Ik heb het vooral gezocht in manta's, libelles, joshua trees en zuurzakken xD

17. LucieSchreurs

Dank je wel Thea

Nu weet ik weer waarom ik dit uit mijn geheugen had geweerdxD Ik heb dit wel op voorraad met joshua tree, denk alleen niet dat het dit jaar genoeg gaat zijn

18. schaapje52

Ik kan niet meer bij mijn gewas komen. :wuerg:

Sta bij de marktkraampjes en wil terug, maar kom dan op gewone farm uit.

Na uit en in loggen gelukkig wel weer bij gewas kunnen. Pfff dacht al daar gaat mijn top. xD

19. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik snap niet dat zoveel mensen al geleverd hebben. Werken die in ploegendiensten, of oogsten ze 's nachts?
    Ik doe het kalmpjes aan, 4 x per dag eventgewas oogsten en dan vanavond voor het eerst bij de top leveren.

jolanda13, nientje1950 en Borkie vinden dit leuk.
  20. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Zouden die dan fokdieren gebruikt hebben voor meer eventgewas?:wuerg:

jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.