Praatgroep - Nachtelijke Chaos

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    138 maanmade ingeleverd. :)
    2 Nachtgloedbomen staat op met sushi's.
    Slijmmonsterkuil is binnen en gaat na het oogsten van het eventgewas erop.
    Moet nog voer draaien dus voorlopig even verwennen met supervoer :music:

    Grappig dat je bij het Moerasding opdracht gewoon 2 Gouden Bananen kan verdienen :inlove:
     
    Laatste bewerkt: 7 April 2017
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier aangekomen bij fase 5 zilver. xD Eerst weer di sparen en gewassen kweken.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  3. jennie79

    jennie79 Forum freak

    hier al het gewas binnen en nog 7 drops voor fase 5 diamant dan alleen fase 2 t/m 4 goud en diamant nog
    ben nu bezig om kraaienstallen aan te schaffen en dan maar weer een quest doen.
    zo wil ik het een beetje gaan doen want heb ook nog spinnenstallen en vleermuisstallen nodig
    ook van het nieuwe dier en de bomen heb ik ook nog nodig. al met al nog erg druk met volle maan
     
  4. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier ook de gewassen binnen maar nog wel een berg drops nodig.
     
    blackscorpion64 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Hier lopen de drops ook achter.
    Ik maak me geen zorgen want in de FAQ staat dat dit een makkelijk event is...
     
  6. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Heb nu 127 drops en 2500 eventgewas.
    Nog 198 drops en 1150 eventgewas nodig dus als ik alles wil halen. We doen ons best en zien wel hoe ver we komen! :D
     
    blackscorpion64 en Sanham vinden dit leuk.
  7. hihi64

    hihi64 Gelegenheidsauteur

    daar elke van mijn buren me weken geen kado sturen heb ik er een paar over ,jammer voor die buren en gelukkig voor wie me een img berichtje of kado geeft , ik geef een maanmade terug.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  8. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    De boom en monsterding zijn binnen. Hier ook nog 5 DI voor boertjes die ook daadwerkelijk iets terugsturen.
     
    blackscorpion64 en hendrika73 vinden dit leuk.
  9. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Gister het eventgewas compleet, stal en bomen zijn binnen. Nu maar kijken wat ik nog kan pakken, maar zal wel goed komen met de drops. Vandaag weer een griezelwild genomen en verder met de questen in de coöperatie.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  10. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Heb nu 150 drops... Dat lijkt erop dat het in 52 uur niet haalbaar is om alle benodigde drops om alles te halen te krijgen. Maar we zien het wel. Wat hebben jullie nu?
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik moet er nu nog 144, dus we zullen zien.

    IK heb er 181 ingeleverd.
     
    blackscorpion64 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  12. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Het kan erger. Mijn p.c. was vastgelopen, ik had er dus nog bloedtomaten op het veld staan. ;)
     
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De boom en de stal zijn binnen. Stal staat nog niet op het land want ik heb geen voer. Die kan er vanmiddag op. Probeer nog een boom via jacks shop binnen te halen, maar heb niet voldoende gewassen.
    Vandaag alle volle maans staken geactiveerd, een griezeldwild en WAC gegeten. Heb er een aantal eventgewassen op staan en de rest griezelgewassen, verder met mijn openstaande questen. Fijn.
    Ik heb genoeg eventgewassen voor fase 4, maar als ik er meer krijg is prima, de sterren zijn nooit verkeerd om te hebben namelijk. DI technisch moet het wel te doen zijn. Gelukkig heb ik lieve en trouwe buren :).
     
  14. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    De boom en de stal zijn binnen. Ik stop met het event en ga verder met de questen. Het einde van spookslot komt in zicht!!:music:
     
    blackscorpion64 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier fase 2, 4 en 5 af, de rest gaat vermoedelijk ook wel lukken. Ik maak me er niet druk om als het niet lukt, maar maak me ook niet zo druk om de nieuwe quest dat ik deze daarvoor niet afmaak.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  16. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier nog 140 dropitems te gaan dus vrees dat dat ook niet gaat lukken, ze komen maar magertjes uit de grond maar de belangrijkste items heb ik binnen
     
    blackscorpion64 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  17. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier diamant 1,2,3 en 4 nog.
    Ik begin met 4 daar zit het sv.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  18. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb nu 172 DI's en nog 153 te gaan. We zitten net pas 2 1/2 uur over de helft dus als het zo blijft gaan moet het volgens mij wel kunnen om voor het einde de DI's compleet te hebben.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  19. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    hier nog 84 drops
    alleen nog 1 en 2 goud en diamant
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  20. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Hier nog 97 drops nodig.
    Eventgewas is klaar.
    Moet te doen zijn dacht ik zo :music:
     
    hildemarc, eevee60 en hendrika73 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.