Praatgroep - Nachtelijke Chaos

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier ook , jammer maar ik had het kunnen weten.
     
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Hier ook alles er op..er onder..er in... er tegen.....en er langs gegooid.....:wuerg:
     
    Laatste bewerkt: 6 April 2017
    riekje111, herma1234, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zou je toch nog eventjes willen klikken als het goed is doen de linken het nu wel..:music:
     
    daisy17858, bjorke-annika, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Mijn startoogst 24 DI's. Iets later kunnen beginnen maar is geen slecht begin. 8) 1 rondje nu met alles erop en eraan neergezet. Dit om kwart over 6 binnenhalen en dan de eventgewassen neerzetten met lange gewas als aanvulling. Ben vanavond weg en kan pas weer om half 11 oogsten. o_O De boerderij doet gelukkig wel het werk voor me, tenminste de knechten die ik voor een bon heb ingehuurd. :D
     
  5. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Werkt prima nu, thnx :inlove:
     
    eevee60, daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    daisy17858, annigjen en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook vanmiddag begonnen. We zien wel hoever we komen. Morgen en zaterdag veel weg. Zondag bezoek.
     
    -mikmak-, eevee60, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Vanmiddag begonnen, maar vorige keer net geen tijd gehad om voor het einde van de volle maan lange gewassen te zetten. Stonden nog terreurgewassen op :eek:. Nu wel al 328 gewassen op voorraad, maar pas 26 maden. Ga ook eerst voor de stal en boom, dat zal ook wel lukken ondanks dit minder goede begin.
     
    -mikmak- en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook begonnen met griezelen. xD Kreeg 23 maanmannetjes.:music:
     
  10. Annecarolina1991

    Annecarolina1991 Forumbeginner

    Hoe krijgen julllie zoveel DI? Ik krijg steeds maar 3 of 4 van die dingen over een heel veld als ik geluk heb. Ik kom zo niet echt veel verder. En de bekers die ik normaal neerzet kunnen hier ook niet op volgens mij?
    Groetjes Anne
     
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    En de bekers in de boom ? Hoe ver ben je daar mee?
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  12. missmiertje

    missmiertje Gelegenheidsauteur


    allemaal kleine landjes en een wortel/appel chutney... dan ben je met 9 keer oogsten klaar. in 4 dagen makkelijk te doen.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Griezelwild werkt alleen voor volle maans gewassen, die heeft nooit voor eventgewassen gewerkt.

    Ik ben vandaag begonnen met witte onschuld, WAC en een griezelwild. Die heb ik zeker niet verspilt. Heb gewerkt met 10 hele akkers voor een begin met het eventgewassen, daarna een aantal kwartveldjes volgezet, maar ondertussen ook andere gewassen verbouwt.
    Ga eerst voor fase 5, daarna voor het SV in fase 4 en dan kijk ik wel even verder. Heb nog zoveel volle maans questen open staan, daar wil ik ook wel een keer mee verder. De vorige keer lukte dat namelijk ook niet door vakantie (slecht tot geen WIFI) en het super slecht omhoog komen van de DI.
    Heb inmiddels fase 1-3 zilver ingeleverd.
     
    -mikmak-, blackscorpion64 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  14. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    De tips zijn duidelijk, maar ik blijf mij verbazen.
    Ik zie wel hoe het event voor mij afloopt, probeer via zilver de nachtgloedboom te verkrijgen,
    en mogelijk ook via Jack's shop.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  15. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik sluit de dag af met 54 drops en 890 eventgewas. Heb nu 8 uurs gewas op voor de nacht. Morgen verder met eventgewas. Denk dat ik prima op schema ben zo.
     
    -mikmak- en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  16. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Ik sluit mij bij je aan.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  17. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik heb inmiddels 1 t/m 5 zilver af...nog 1795 eventgewas nodig en nog 242 DI.
     
    -mikmak- en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier ook alle zilveren af, morgen de gouden en diamanten van 5 en het supervoer bij 4 En dan aan de zaai voor de questen en griezelwild binden
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  19. Annecarolina1991

    Annecarolina1991 Forumbeginner

    Bekers in de boom?
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  20. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Heb je de vorige keer op het einde van Volle maan wel ingezaaid met een lang gewas? Dit kun je namelijk doen zonder dat er onkruid groeit. Zo heb je een mooie start voor een event.

    Met sterren kun je de Levende Legende vrijspelen. Helemaal boven in de boom. Als je hier de bekers inzet hoef je niet meer te slepen en werken de bekers over alle velden. Deze bekers kun je daar ook elke keer upgraden.
     
    Laatste bewerkt: 7 April 2017
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.