Praatgroep - Mysterieus laboratorium 2000

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 Oktober 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    We zijn geen 2 dagen later begonnen maar precies zoals in de faq staat. Het event ervoor is een dag later begonnen en een dag later geëindigd. Dat kon prima samengaan omdat dit event op andere velden is.
     
    Borkie, -matthias1952- en Katinka1700 vinden dit leuk.
  2. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Hier ook de wolkenrij en de piccolokist binnen. Precies 52 x nodig gehad om hem binnen te slepen.
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    vraagje..waar vinden jullie die neonkist?
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    nu was er niets te doen, alleen maar lange gewassen zaaien en zeker niet vergeten op beide "normale" akkers seizoens- te zaaien. meestal zijn deze hel groog scorend.

    hey mikmak
    je vind de kist bij 50 rechts
     
    Laatste bewerkt: 18 Oktober 2022
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ahh..dat gaat um niet meer worden dan
     
  6. riamariska

    riamariska Junior expert

    ben ik dan helemaal in de war dan sorry
     
  7. pimpelmeesje

    pimpelmeesje Forumleerling

    Bedankt voor alle tips :) hier ga ik zeker wat mee doen!

    ik ben nu tot 37 spelletjes gekomen. zombie schaap is binnen en die wilde ik er graag uithalen dus ik ben blij :)
    volgende event is kijken of ik verder kan komen
    Anjers heb ik nog niet maar ook die ga ik in de gaten houden. zou fijn zijn als die binnen 45 min klaar zouden zijn.
    Aan het beging van dit event heb ik ook geen w a c aangezet. daar ben ik nu ook al weer slimmer in geworden haha
    Ik kom wel weer in het spel met al jullie tips :)

    Nog een vraagje hoeveel gewassen kan je veredelen? Als je hebt veredeld maak je de veredeling actief door heb bij die beschikbare kistjes te plaatsen. als ik hem daar inactief maak behoud ik hem dan wel zodat ik heb een andere keer weer actief kan maken?
    Ik hoop dat ik duidelijk ben :p
     
    Laatste bewerkt: 19 Oktober 2022
    farmermikkie, Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Tot nu toe kun je alle gewassen van de farm veredelen.
    Het veredelen kost tijd en geduld... en veel gewassen:wuerg:
    Maar het is de moeite waard8)
    In je woonhuis staat de broeikas.
    Daarin kun je een gewas selecteren dat je wilt veredelen.
    Begin om te oefenen eens met de tuinkers, want die kun je snel zaaien/oogsten en dus snel een voorraad van opbouwen.
    Als je de plant selecteert, kies je de groeikas. Ik ga altijd voor groot, want dan heb je in totaal 3 pogingen om de potten te doorzoeken.
    Als het gewas klaar is, kun je de potten doorzoeken. Vind je dan bij de eerste poging een veredeling, heb je de andere 2 pogingen niet meer maar wel die veredeling. Ik behoud elke veredeling die ik vind, ook al is het niet die ik zoek. Bij een volgende poging weet ik dan zeker dat ik die veredeling niet per ongeluk nog een keer krijg.
    Als je op die manier van een gewas een aantal veredelingen hebt, kun je die plaatsen in het woonhuis, broeikas en dan plantenveredeling. je hebt daar een aantal slotjes waar je ze in kunt zetten. Als je dat hebt gedaan en dat gewas aan het zaaien bent, dan werkt die veredeling op dat gewas. Dat kan een veredeling zijn waardoor de groeitijd van dat gewas korter is of dat je meer EP krijgt of iets anders. Je kunt de veredelingen ook weer uit de slotjes halen, dat kost tijd en BD.

    In het begin is het even uitproberen. Maar inmiddels heb ik een aantal veredelingen waar ik zeer blij mee ben. Je zult hier op het Forum wel eens horen dat een ervaren speler met behulp van de veredelingen een langgroeiend gewas vrijwel direct klaar heeft mbv van een wolkenrij en/of veredelingen. Op die manier kun je snel dropjes vergaren voor een event op de farm. Vraag later nog maar eens welke veredelingen je van een bepaald gewas nodig hebt, om dat resultaat te verkrijgen.

    N.B. Er zijn nog geen veredelingen mogelijk voor gewassen van Baha:cry:
     
    pimpelmeesje vindt dit leuk.
  9. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier het event klaar.
    Uit de neonstallen kist heb ik een kameel gekregen.
    Uit de picolo heb ik berenvriend gekregen.
    Iedereen die nog bezig is heel veel succes.
     
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ter aanvulling van Miekje heb ik hier de faq van de plantenveredeling
    https://board-nl.farmerama.com/threads/plantenveredeling.4769/
     
    pimpelmeesje vindt dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Tuurlijk, event gehaald en ik draai een oogstbonus...
    Zo dom want heb gewoon weer gezaaid waardoor ik net 1 spelletje niet kon spelen. Dat spel had ik nodig voor de laatste stap aan de rechter kant.. zo jammer van de wonderkist...
     
    Laatste bewerkt: 19 Oktober 2022
  12. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    De neon kist was een prijs in de quest. Je kunt hem op dezelfde manier openen als andere kisten: via de voorraad sieritems en dan de tab consumptiegoederen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.