Praatgroep - Mysterieus laboratorium 2000

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 Oktober 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik kreeg ook een neon vleermuis ( nr 7)en uit de piccolo kwam een betoverde waterbron :cry:
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nog 1 spelletje te spelen, dan is de piccolo kist binnen.
    Gemiddelde per spelletje was 239,6, dus totaal heb ik 55 spelletjes nodig voor het hele event.
     
    Laatste bewerkt: 16 Oktober 2022
  3. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik heb nu net 28 spelletjes achter de rug.
    Het punten aantal aan de rechterkant is nu 6141.

    Mijn doel: links 47 (de 2 grafkaarsen); rechts 9530 dan heb ik het zombieschaap en de
    trollofantschuur binnen.
    Hoop dat het haalbaar is. We hebben nog 70 uur op de klok.
     
    -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat is knap! Ik had 61 spelletjes nodig.
     
  5. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik had ook 61 spelletjes nodig. De neon stal was een neon eend.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik had 59 spelletjes nodig en heb toch alles gespeeld, zonde, want dan kreeg ik niet ..
     
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik heb pas 27 spelletjes gespeeld en zit nu op 5.999 punten. Dat is 222 gemiddeld per spel.
    Dit soort eventen vind ik leuk om te doen, zeker als ik beide opties open heb en dus kan kiezen welke dingen in waar plaats. Vrees dat ik het event niet ga uitspelen, maar we zien wel weer waar we komen.
     
  8. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Met nog 44 uur op het klokje;
    41 gespeelde spelletjes en rechts 8986 punten.
    Nog 6 tot aan de grafkaars en nog 544 tot aan de trollofantschuur.
    Denk zeker dat het haalbaar is. :D
     
    boerwimmels vindt dit leuk.
  9. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Ik had het gisteren klaar met 56 spelletjes.
    Nu weer werken aan mijn voorraden met een 100% oogstbonus tot morgenvroeg.
    Suc6 iedereen die nog bezig is.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Event helemaal klaar met 57 spelletjes. Daarna nog 2 spelletjes gespeeld voor de lol, ik had toch nog wat over. :music:
     
  11. pimpelmeesje

    pimpelmeesje Forumleerling

    Nu 24 spelletjes gedaan. Helaas worden de gadgets nu schaars. maar toch 2 sieritems binnen gehaald
     
  12. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Inmiddels ook klaar... met het 59e spelletje ook de wonderkist binnen:music:
    Neon hond erbij uit de kist vol neonstallen:inlove:
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  13. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Doel gehaald.
    Inmiddels 49 spelletjes gespeeld. Allemaal dankzij het rad.
    1x + 1 bonus 6 uur gedraaid en 1x 100% bonus 24 uur. :D
    Ben benieuwd wat er nog meer in het vat zit. Dankzij deze bonus is het haalbaar om de 52 te halen.
     
  14. pimpelmeesje

    pimpelmeesje Forumleerling

    Hoe bereiden jullie je ook al weer voor op een event? Ik weet nog dat jullie altijd je farm voorbereiden om meer drops te krijgen bij de start. Ik loop nu vast op de drops. Had ook niks aan voorbereiding gedaan. Wat moest ik nou ook alweer doen om zoveel mogelijk drops bij het begin te krijgen?

    nu 29 spelletjes gespeeld
     
    Laatste bewerkt: 18 Oktober 2022
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Goed kijken in de FAQ waar de drops uit komen (gewassen/bomen/stallen) en van welke velden.
    Op die velden zaai je je langste gewas (op kwartakkertjes!) of zet je je langste bomen, de dag ervoor, zodat ze bij de start van het event klaar zijn om te oogsten.
    Let bij de start van het event goed op of het echt is begonnen en ververs eerst je spel. Dus kijk bij het eventklokje of het event erbij staat, kijk of het eventgewas in je voorraad staat, en lees op het forum of het bij anderen goed is gegaan met de drops. Dan pas oogsten om zoveel mogelijk drops te krijgen.
     
    -matthias1952- en pimpelmeesje vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik speel tussen de eventsdoor tegenwoordig bijna niet meer. Wil mijn dieren wel eens oogsten maar daar houd het wel mee op. Dus na een event zet ik een lang gewas op kwartveldjes. Bomen heb ik op de hoekjes. Als ik dan drops uit de bomen komen ben ik minder goed voorbereid. Maar met het lange gewas op kwartveldjes zit ik vaak redelijk goed.
     
    pimpelmeesje vindt dit leuk.
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu de wolkenrij binnen....:music:
     
    daisy17858, kakelot69, janniekwak en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Heb je de anjer al vrijgespeeld? Bij mij werd het pas wat met de drops toen ik eenmaal anjers neer kon zetten xD

    De anjer kun je ook heel mooi veredelen. Niet dat ie dan (nog) meer drops geeft per oogst, maar je kunt de groeitijd er flink mee inkorten zodat je per saldo binnen een bepaalde tijd wel meer drops kunt genereren. Veredelen is trouwens wel een langdradige hobby, ik heb er geloof ik een jaar over gedaan om de anjer helemaal te veredelen. Maar toen had ik ook wat: de normale groeitijd is ruim 19 uur maar zonder supermest kan ik de anjers nu twee keer per dag oogsten, en met supermest zijn ze zelfs binnen drie kwartier klaar. Heel handig als je aan het eind van een event toch nog wat drops tekort komt.

    Als je de anjer nog niet hebt vrijgespeeld kan het zinvol zijn om lange bomen (20+ uur) neer te zetten als voorbereiding, in plaats van gewassen. Wel even goed kijken in de faq of de drops ook uit bomen komen maar vaak is dat wel het geval.

    En verder: let inderdaad goed op het eventklokje voordat je je lange gewassen oogst. Meestal begint een event keurig op tijd maar soms ook niet en dan is het wel heel zuur als je al die kostelijke dropjes misloopt.
     
    pimpelmeesje vindt dit leuk.
  19. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Even als aanvulling op de tips die al gegeven zijn. Bij gewassen gaat het niet om de langste tijd zoals met bomen maar om de EP-waarde. In het begin zal dat zo'n beetje gelijk oplopen maar als je hoger komt in level zijn er een aantal gewassen die qua tijd korter duren maar een veel hogere EP-waarde geven.
     
    pimpelmeesje vindt dit leuk.
  20. riamariska

    riamariska Junior expert

    Wat ik niet begrijp is dat we 2 dagen later begonnen zijn maar toch eindigt het morgen sorry hoor vind dit niks en als het niet zo is waarom is het dan niet aangepast.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.