Praatgroep - Monsterjacht met Halloween

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Oktober 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    OHOHOH, wat een dombo ben ik:p, Ik las steeds die vele punten en ik dacht dat kan niet!!
    Heb het nog een keer ...GOED!!! doorgelezen en nu zag ik het. wat een zonde ik had veel verder kunnen zijn als ik het direct goed doorgelezen had:cry: en misschien al gehaald. volgende keer beter!!!
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zeker jammer als je steeds moet overslaan met een event. Maar deze is erg leuk gemaakt en het proberen is ook leuk. Maar echt wel tijdrovend hoor. Ik was nu afgehaakt vanwege mijn schouders. Volgende keer zal ik het weer eens proberen. Maar als je het echt probeert en je haalt niet eens de 5000 punten dan is het niet echt leuk om dan dat spel te spelen want je wil toch ook wel een paar stappen vooruit gaan in plaats van stil staan. :music:

    Maar jou highscore is super hoor. :)
     
    janniekwak en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat is ook zo natuurlijk. Vandaar mijn idee om de kleurverandermonstertjes (leuk woord voor scrabble xD) die je over hebt gewoon mee te nemen naar het volgende spelletje, dan wordt ook voor de niet-zo-handigen onder ons de kans op een enorme knaller wat groter.
     
    schaapje52, BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat is wel echt een geweldig idee. Ik kom vaak 1 monster te kort om een mooie grote ronde te maken. Er staan de niet 5 monsters op een rij die ik niet nodig heb om te pakken zodat ik hem alsnog kan maken. Of mijn pogingen zijn op.
    Doel is hier om elke keer op 40.000 te komen. Dit lukt wel redelijk, helaas is de TG boom dan nog niet haalbaar.

    Vanavond oogst ik nog 1 keer en dan gaat de boerderij weer even op een laag pitje, heb deze dagen behoorlijk veel op het spel gezeten.
     
  5. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik heb de moed opgegeven. Een aantal keren is het gelukt om aan een redelijk aantal te komen.
    Echter laat de concentratie me op den duur in de steek. Gemiddelde score toch nog 41989 per keer.
    Heb er nu 52 spelletjes op zitten. Vind het welletjes. Kan geen kleuren meer onderscheiden. :wuerg:
     
  6. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik vind het spelletje op zich wel leuk, alleen zoals de meeste mensen hier aangeven echt te tijdrovend en er zijn echt teveel spelletjes nodig om de TG-boom te halen. Met 62 spelletjes, waarbij een highscore van 129.000 zit, sta ik nu bij 30 in de rechterrij. Ik stop er nu mee.
     
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het is gelukt, de tg-boom is binnen.
    Ik had 94 spelletjes nodig met een gemiddelde van 64.294 punten.
    En een highscore van 146.390 :wuerg:
     
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Stom hoor, de laatste 3 spelletjes gaf hij elke keer aan dat ik mijn muis los liet en dus had ik geen rondje maar elke keer een rij. Weet niet waar het aan ligt maar erg jammer dat ik hem zo afsluit....
    Heel heel netjes, geniet van je TG boom die heb je dubbel en dwars verdient als je zoveel spelletjes heb gespeeld!
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  9. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Nou als het regelmatig terugkomt ga ik afhaken, Terwijl ik toch al speel van 2012. ik hou al niet van mini-spelletjes, als ik die spellen wil spelen, zoek ik die wel op op internet. Farmerama is een ander soort spel, maar door die mini-games, die steeds tijdrovender zijn zit ik meer tijd aan de minigames dan aan farmerama zelf..
     
  10. jopie

    jopie Forumkenner

    helemaal mee eens
     
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Hier gespeeld tot aan de bonenstaakrij en recht heb ik nummer 19 gehaald. Wat ik wel jammer vind met de punten van de mini-game is dat hij niet de beloning geeft op het aantal punten als de fase ervoor nog niet is gehaald. Hij geeft dan alleen de beloning van de fase ervoor. Is bij mij 2 keer gebeurd. Qua punten had ik bij de op 1 na laatste spel de krabbenschat moeten krijgen maar kreeg nu alleen de beloning ervoor die nog open stond en dat is de 30 Susi's supermest.
     
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Netjes hoor, hier kleurenblind dus hier niet ver gekomen de kleuren en figuren leken te veel op elkaar waardoor ik het hier de meeste keren echt niet zag en heb geen tijd om uren met een mini-game bezig te zijn :oops:xD

    Als dit event terug komt zou ik wel graag een soort van suggestie / voorbeeld knop willen waarvoor je dan een ander drop-item voor moet verzamelen en dat ze andere figuren en kleuren gaan gebruiken
     
  13. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ben ik met je eens .......ik kan het ook niet voor mij geen leuk spel;:oops: al ziet er wel heel mooi uit
    Ik had een goede dochter en vriend die het voor mij gedaan hebben ,,,,, zij zijn op 3,76 miljoen gekomen..... erg blij mee ;)
    Gefeliciteerd voor degene die het gehaald hebben Grt Tineke

    Jammer Thea
     
    Roadrunner14 vindt dit leuk.
  14. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Helaas, ik moest nog 27 spellen spelen, veel te tijdrovend. Dus geen staak, geen TG boom en vele andere beloningen. Niet te doen naast een voltijdbaan, in mijn optiek.
     
  15. vinc05

    vinc05 Forum freak

    o_Ok erg veel tijd aan besteed eigen duurde het te lang. Verder erg leuk spel.
    De wolkenrij gehaald en toen nog 10 spelletjes . Ja en dan is de tijd op.
     
  16. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik vond het spelletje leuk, maar mijn privésituatie was er niet naar... :oops: te weinig tijd.
    Zelfs nog een paar spelletjes gewoon lukraak maar wat gedaan om iig aan de wolkenrij te komen, maar ook dat is me niet gelukt.
    Het ontbrak me gewoon aan tijd en het was voor mij niet haalbaar om 10 pogingen per spel uit te spelen.
    Keuze gemaakt om het dan maar gewoon te laten:music:
     
  17. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Jammer....
    Hier net te laat met de laatste oogst. Net na 14.00 uur binnengehaald.
    Anders had ik waarschijnlijk de piccolo nog kunnen redden.
    Ik vond het een leuk spel, maar inderdaad erg tijdrovend.
    o_Ok een paar keer gehad dat ik per ongeluk de linkermuisknop los liet terwijl mijn rondje nog niet helemaal klaar was.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.