Praatgroep - Monsterjacht met Halloween

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Oktober 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Nog van harte gefeliciteerd. Leuke verjaardag gehad?:D
     
    nientje1950 vindt dit leuk.
  2. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Nog gefeliciteerd. Iedere kleur werkt.
     
  3. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    nog Gefeliciteerd met je verjaardag
     
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nog gefeliciteerd hoor! :music:
     
  5. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    [​IMG]

    Klaar!
     
    boermars, Fubar76, .Fisherman. en 16 anderen vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo he. Goed hoor! Gefeliciteerd.
     
    suuske1960 vindt dit leuk.
  7. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Net wat je zegt, een onmogelijke zaak denk ik, Heb nu 2x 200%bonus gebruikt en 2x pinkie pie,SM, Sushi en ik denk dat de TGboom niet word. wolkenrij ga ik nog wel halen. en net wat ze zeggen een leuk spel maar enorm veel werk.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat knap!!
     
    snietje1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Who super goed zeg. En die highscore ook, super knap hoor.

    Ik vind het echt een super leuke mini game. Mis alleen elke keer een paar pogingen, 15x was voor mij beter geweest :p.
    De staak is binnen, TG boom gaat hem niet worden. Ik zie wel waar ik kom.
     
    suuske1960 vindt dit leuk.
  11. aida-71

    aida-71 Gelegenheidsauteur

    Haha, leuk al die verschillende reacties hier. xD
    Sinds dat ik hier 2 dagen geleden alle tips had gelezen, ging het me een stuk beter af. Maar een topscorer, zoals sommigen van jullie zijn, zal ik nooit worden. Het is ook wel verschrikkelijk tijdrovend, maar ik vind het wel een leuk spelletje. ;)
     
  12. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    je krijgt wel steeds minder drop items vind ik
    39 spelletjes gespeeld.
    in het begin zag je die balk ook langzaam omhoog gaan nu helemaal niet meer,klopt dat wel.
     
  13. Lieve

    Lieve Halfgod

    Geweldige prestatie, dikke proficiat!
     
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Een nieuwe highscore voor mij: 122.090

    Ik lees aardig wat reacties over weinig punten halen.
    Ik vermoed dat deze minigame regelmatig gaat terugkomen, en mijn ervaring is dat het steeds beter gaat met die punten.
    Dus probeer het toch, en ontdek al doende hoe je veel punten krijgt (in combinatie met de tips die hier gegeven zijn).

    Het doet mij denken aan de zoekplaten, die vond ik in het begin ook een ramp.

    Het is ook jammer om ieder event met deze minigame over te slaan elke keer.
     
    BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Als ik (in dit geval) voor mezelf spreek; In sommige minigames ben ik so-wie-so niet goed in en de kans dat het in de toekomst wel beter wordt acht ik zeer onmogelijk.

    En los daarvan zijn de aantallen drops/items die BP bij veel events vragen te belachelijk voor woorden. Als het doel van BP is, om op deze manier nieuwe spelers (ik speel zelf bijna 4 of 5 jaar) te willen behouden, dan houd ik mijn hart (spreekwoordelijk) vast.
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  16. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    eens al doende leert men, maar de duur van het spelletje is ook wel een ding. o_Ok BP leert van de commentaren, hoop ik:p
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, mee eens. Deze minigame vraagt te veel tijd.
    En reken maar dat de mods onze reacties doorgeven aan BP.

    Ik moet nog ongeveer 14 spelletjes spelen voor die tg-boom. En dat heb ik er dik voor over.
    Maar het was wel ingewikkeld tijd te vinden voor alle minigames die ervoor nodig waren.
     
    Laatste bewerkt: 31 Oktober 2022
    BoerAnnelies en Butsmuts vinden dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Klopt hoor. Ik bakte er werkelijk helemaal niks van in het begin, maar na een paar dagen begon ik toch regelmatig scores boven de 40.000 te halen. Dat was natuurlijk niet voldoende voor de TG boom hahaha, maar het geeft de burger wel moed.

    Verder eens met de feedback dat het spelletje, hoe leuk ook, wat te veel tijd in beslag neemt. En ik vind het jammer dat de extra poppetjes (die je in kan zetten om monstertjes van kleur te veranderen) niet meegaan naar het volgende spelletje.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  19. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    ik zal blij zijn als het event afgelopen is
    want als ik aan denk dan word ik al moe.:sleepy:
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  20. boermars

    boermars Forum-hertog

    Hoi ben ik nog even, heb 54 x gespeeld, tijdrovend inderdaad, op 20ste plek beland in rechter kolom.
    Ik ga niet verder, vind het heel knap van @suuske1960 Gefeliciteerd met de TG-boom!

    Spel zelf mag blijven, principe is leuk bedacht, beetje tetris/boulderdash-achtig vond ik, vallende spookjes met halloween dus.
    Hoop dat ze nog wat fine-tunen aan beloningniveau, zodat het haalbaarder is.

    nu ff rustig aan een weekje, lol
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.