Praatgroep - Monsterjacht met Halloween

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Oktober 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Helaas kan dit nieuwe spel mij echt niet bekoren:(, kost heel veel tijd en ik hou hier ook niet van, haal dus lage scores en wil zo snel mogelijk de wolkenrijxD
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De wolkenrij is binnen :music::sleepy:
    Gewas is ook binnen, ik verwacht 107 minigames te moeten spelen voor de TG-boom.

    Nog 425 drops nodig (dat is vanavond waarschijnlijk binnen).

    Ik vind het spel heel leuk, maar het kost wel erg veel tijd, en ik blijf moeite houden met de kleuren.
     
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Vind ook leuk spelletje maar die boom haal ik niet , hoop de kist wel.
    Heb nu 90 spelletjes gespeeld en net op de 3 miljoen.
    Vraagje dus hoeveel punten haal jij per spel.
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik zit nu op gemiddeld 57.271 per spelletje (sinds het vorige bericht nog een paar spelletjes gespeeld. Nu zou ik 105 spelletjes nodig hebben voor de tg-boom)

    Ik zit nu met 45 spelletjes op 2.577.200 punten.
     
    Kabouter_1 en janniekwak vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo klinkt het wel echt als een onmogelijke zaak. Zeker als ik zie dat ik momenteel 26 spelletjes heb gespeeld en de staak te halen is bij 43. Denkt dat dit TG boom hem voor mij niet word, al is dat wel een hele mooie aanwinst.

    Het spel lukt mij wel redelijk inmiddels. De groen/ blauwe monsters doen het beter bij mij omdat de kleuren goed te onderscheiden zijn. Ik had zojuist een high score van 94040, phoe dan ben ik wel even heel trots op mij zelf haha.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  6. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Heb 10 spelletjes gespeeld en nog maar 28000 punten gehaald en voor de eerste beloning moet je wel ongv 58000 punten hebben...
    Zal lang bezig zijn...
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat knap, 94040 !!
    Ik ben al trots als ik 40000 haal xD

    Maar de rij heb ik binnen en ik ga vrolijk door, gewoon voor de lol. En als er per ongeluk nog een paar prijsjes uit komen is dat mooi meegenomen.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  8. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    ik vind het een rot spel. Vaak als ik een mooi rondje gevonden heb dan stopt hij ineens en dan krijg ik heel weinig punten.
    die hoge scores die ik hier lees ik zou echt niet weten hoe ik die moet halen
     
  9. Vitani94

    Vitani94 Forumkenner

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Kan iemand met een highscore van meer dan 5000 mij vertellen hoe ze dat voor elkaar kregen? Ik heb momenteel een high score van 4740 en krijg het niet voor elkaar om dichter in de buurt te komen van de 5000.

    Ik heb het ontdekt, ik dacht dat omsingelen alleen genoeg was maar had tot nu niet door dat de uiteinden tegen elkaar moeten komen :eek:
     
    Laatst bewerkt door moderator: 29 Oktober 2022
    Kabouter_1, schaapje52 en boermars vinden dit leuk.
  10. boermars

    boermars Forum-hertog

    @miekje9 Dit filmpje legt t wel goed uit, maar als ik zo de reacties lees, is het gewoon moeilijk spelletje, wat veel tijd vergt en helemaal als je de kleuren niet goed uit elkaar kan houden.
    Ik ga nu beginnen aan spelen van 48 spelletjes en weet dat ik de wolkenrij haal, maar die TG- boom gaat m niet worden.
    Ben gewoon niet handig genoeg.
    succes allemaal
     
    Huhmmie38 en Sidonia99 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hihi.
    Schaap komt niet eens bij de 5000. :wuerg:
    Heb een spelletje geprobeerd, nou ik weet niet, maar duurt heel lang.
    Had zelfs hele rondjes gesloten en kreeg geen punt. :oops:
    Ik ga niet verder is even te intens voor mij.
    Ik ga wel even verder met een oranje zombieschaap te fokken. :music:
     
    boermars en kakelot69 vinden dit leuk.
  12. Wiljo1967

    Wiljo1967 Forumbeginner

    6 miljoen halen is echt te veel
     
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Morgen is het fijne kortingsdag, dan kost fokken maar 1 supervoer.
     
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dan stop ik nu en ga morgen verder. Dank je wel hoor. :music:
    Heb nog een keertje geprobeerd en kreeg nu 2150 punten. Pfffff :D Ik lach er maar om.

    Schaap houdt zich maar met de schapen bezig, gaat mij beter af dan al die monsters. :music:
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  15. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    Blijkbaar ben ik veel te dom voor dit spel, kan ze wel verwijderen maar maximaal 3030 punten pffff.
    Dan maar tijd besparen, kleine groepjes verwijderen, 49x spelen.
     
  16. harriejose

    harriejose Forum freak

    Ik word hier helemaal gestoord van, tot 49 ,en dan stop ik.beleef hier weinig plezier aan.
     
  17. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    Inmiddels you tube filmpje gezien, niet meer blond (wel grijs), het gaat nu stukken beter.
     
    boermars, BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. jopie

    jopie Forumkenner

    ik vind het ook een rot spel
    dit was eens maar nooit meer
    als er meer van dat soort spelletjes komen dan stop ik met farmerama:mad:
     
  19. Vitani94

    Vitani94 Forumkenner

    Als je het begin en het eind van de reeks aan elkaar weet te sluiten en een paar monsters weet te omsingelen dan krijg je extra punten. Voor 1 omsingeld monster krijg je 2x de punten, voor 2 omsingelde monsters krijg je 3x de punten, etc.

    Het duurde bij mij ook ongeveer 20 spelletjes voor ik dat doorhad, maar nu ik het weet kom ik op 42870 punten als high score. Succes
     
    schaapje52 en vinc05 vinden dit leuk.
  20. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    welke kleur is dan de monsters?...soory vor het late uurtje maar was vaandaag
    jarig...hik....:sleepy:
     
    Laatste bewerkt: 30 Oktober 2022
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.