Praatgroep Middeleeuws spektakel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Fijne vakantie en geniet ervan met hopelijk mooi weer.

2. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Hier inmiddels het event afgerond 227 pijl en boog over dank zij veredelde rozen hoef je dus niet meer bang te zijn om het aantal dropitems niet te halen ben heel blij dat ik dat een tijdje geleden heb ontdekt hier op het forum want ik deed daar voorheen echt helemaal niets mee en snapte het ook niet helemaal dus bedankt nog degene die de tip aangedragen heeft op dit forum succes nog allemaal en groetjes

3. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier staan de laatste gewassen erop. Vanavond klaar. En dan weer verder met het citroengewas

4. yvon61

yvon61 Forum-analist

Nog 15 pijl en boog, dus vanavond klaar. Alle stallen staan er weer op, over tot de orde van de dag.

5. -Mijnboerderijtje-

-Mijnboerderijtje- Actieve auteur

In ieder geval de wolkenrij binnen, met alle items.
    Nu de laatste 2 van fase 3 nog doen en dan kijken we wel weer hoeveel we nog kunnen krijgen.
    Supervoer is ook altijd welkom

6. penny1944

penny1944 Actieve auteur

Laatste dropitems net binnen.
    Straks nog even de laatste event gewassen binnen halen.
    Iedereen die al klaar is gefeliciteerd en suc6 voor wie nog even verder moet.

7. schaapje52

Ik heb uit mijn stekje een Mispel gekregen. Die had ik nog niet. :music:

tinus138, -Mijnboerderijtje- en .babouska. vinden dit leuk.
  8. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Nog een uurtje en dan is de bonenstaak binnen. dan nog level 1 en 3 goud en diamant. (lekker veel supervoer te verdienen!) Ik hoop dat ik ook een mooie boom uit het stekje krijg. Ik moet alleen nog de laatste nieuwste, maar dat zal er wel niet inzitten. :sleepy:

9. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Vanavond alle gewassen klaar. Ik heb er 8 over!, dat noem ik nog eens goed uitgekiend!:D
    En van de di's nog 52 nodig, dus dat gaat morgen wel lukken.
    Ik heb nu nog 34 uur knechten, dus ik wacht nog even met het inleveren van fase 2 goud en diamant. Dan kan ik daar nog even wat langer van genieten!

10. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Sinds vanmiddag klaar met het event.
    Vergeet ik toch dat stekje weer te planten.

11. -Mijnboerderijtje-

-Mijnboerderijtje- Actieve auteur

Nog 88 pijl en bogen en dan ben ik ook klaar, gaat lekker zo !!

12. schaapje52

Als ik kon toveren voor een allernieuwste boom, deed ik dit, maar helaas, gaat niet lukken. Ik hoop dat je een mooie boom krijgt.

Gauw planten en dan morgen de verrassing welke boom je krijgt. Ik hoop een mooie boom.

Update: Ik heb nu 1 t/m 3 klaar, alleen 2 diamant nog niet ingeleverd. Morgenochtend voor de knechtjes. Nu ook fase 4, 5, 6, 7 zilver gehaald. Ik probeer nog een sier item te halen, weet alleen nog niet welke ik zal doen. Even rekenen of dit haalbaar is. Ik heb alleen morgen nog. Best wel ver gekomen vind ik zelf.

Laatste bewerkt: 30 Augustus 2014
  13. margo-64

margo-64 Grote forummeester

Event ook klaar, mocht iemand nog een pijl en boog nodig hebben, stuur me maar een duifje;) margo-64

14. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier het event ook afgerond:)uit het stekje had ik een suikerboom.

15. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Ik had een xl Den :wuerg:

16. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier ook suikerbomen genoeg hoor,ach wie weet kan ik het nog een keertje ruilen

17. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Nou de laatste loodjes.
    De laatste lading gewassen staat erop.
    Gelukkig nog tijd genoeg hiervoor. fase 1 t/m 6 helemaal afgerond, fase 7 zilver.
    Nog 168 drop items te gaan. Myst. stekje nog niet gezet.

18. annigjen

annigjen Keizer van het forum

hier gisteren ook het event afgerond. Op mijn andere account nog even bezig. Daar heb ik het morgen klaar.

19. boerinnetje182

boerinnetje182 Forumleerling

Nog 2 dagen te gaan Heb nog 129 pijl en bogen nodig. Lijkt me wel te doen.

20. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

De afgelopen dagen geen tijd gehad om hier veel te spelen, ik was veel te druk als vrijwilligster van de Edese4daagse, heb daardoor met comfortvelden gespeeld. Op die manier kon ik toch meedoen ondanks dat ik maar 1 keer per dag kon oogsten. Nu de laatste dagen even aanpoten en dan hopen dat ik in ieder geval dat kan halen wat ik hebben wil ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.