Praatgroep Middeleeuws spektakel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pino460

pino460 Forum-hertog

Het event net afgerond boerderij vandaag maar weer ombouwen en iedereen die klaar zijn gefeliciteerd en die nog niet klaar zijn succes.
    En nu maar genieten van het mooie weer hier zolang het nog kan

2. ronicle

ronicle Gelegenheidsauteur

Dacht dat ik zo mn best deed, maar er zijn er bij die het wel heel snel kunnen afronden ... Ik heb nu 1 t/5 zilver goud en diamant af, ga gewoon het rijtje af ... planten ga ik wel redden maar ik krijg niet al te veel dropitems, waarschijnlijk omdat ik de trofeën nog niet hoog genoeg heb staan. Die trofeën-quests kun je oneindig vullen en tijdens een event heb ik niet om erin te gooien :) Gelukkig wel een paar Wortel/appel Chutneys kunnen gebruiken dus dat scheelt. Dropitems blijft hier een probleem echter ...

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

De trofeeën hoog scheelt echt, de dieren moet ik ook nog een level ,voor de tentoonstelling heb ik fruit op de markt gekocht.

Laatste bewerkt: 29 Augustus 2014
  4. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

De gewassen zijn binnen. Nu nog 179 pijl en boog en het event is weer gereed. Even de erwten en basilicum weer aanvullen met de lopende wac.:)

5. Liaan

Liaan Forumleerling

Thuis van vakantie, direct het eventgewas in de akkers gezet (verslaafd is toch verslaafd). Die ga ik volgens mijn planning halen, maar de dropitems haal ik helaas niet in de resterende dagen. Helaas pindakaas.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  6. selby1

selby1 Forumleerling

Zo , net terug van met het hondje lopen en over 4 uurtjes de laatste lading eventgewassen binnenhalen, dan zit het er ook weer op. Dit keer een extra lading supermest gebruikt in het begin. Dat scheelt wel aanzienlijk in tijd met het halen van het event. Ben normaal ook wel best snel met afmaken, maar vond het dit keer wel grappig om de opbrengst van de superbomen eens royaal aan te spreken, alleen maar opsparen is ook zo saai 8).

vinc05 vindt dit leuk.
  7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dit is toch een zeer goed doel voor de SM,;)

8. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier met fase 6 diamant bezig. Die krijg ik vanavond wel af. En dan een begin voor fase 7 zilver. Di hoef ik niet meer zoveel van. Die zijn bijna binnen. Gaat hier goed tot nu toe. Beter dan verwacht

9. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

De DI komen toch wel goed uit de grond ook bij de bomen ik denk dat je het ook daarmee wel zal kunnen halen

10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Mijn 3 akkers staan weer met gewas. Morgenochtend oogsten en een knechtje aanzetten. Kijken of ik nog iets extra's binnen kan harken. Voor fase 2 is alles binnen, maar nog niet ingeleverd. Nu op naar fase 3.

De di komt zeker goed uit de grond.

11. Liaan

Liaan Forumleerling

Ik hoop het voor mezelf, vooralsnog moet ik er per uur steeds meer in plaats van minder :-(

12. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Vandaag een rustig dagje gehad...manlief was thuis dus de boel de boel gelaten. De gewassen zijn binnen en ik heb nog 78 pijl en bogen nodig...de boerderij is al wel weer omgebouwd en de nieuwe wolkenrij staat mooi te pronken. Nu is het wachten op het afronden van fase 1 en 2 goud en diamant...dat zal morgen wel kunnen denk ik.

13. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Ik ben toch ook eens op zoek gegaan naar de tabel waar je het over hebt, inderdaad reuze handig. Scheelt een hoop uitrekenwerk. Ik ga het voortaan ook gebruiken bij events. Bedankt buuf! ;)

14. -Mijnboerderijtje-

-Mijnboerderijtje- Actieve auteur

Hier alle items voor de wolkenrij binnen, nu op naar de wolkenrij.
    Moet nog 95 pijl en bogen !!!!!
    En dan kijken hoe ver we komen met de rest, we wachten het maar af

15. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Hier zijn de gewassen klaar en ingeleverd. Nog 26 pijl en bogen nodig en dan zit het er weer op. Boerderijtje is nog niet omgebouwd, eerst maar eens kijken hoe duur de mest en eventgewassen morgen zijn, dan gaan we daar lekker in handelen xD

16. penny1944

penny1944 Actieve auteur

De wolkenrij is binnen.
    Nog 2 keer oogsten en dan zit het event er weer op.

17. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Hier nog 4x oogsten, vandaag 3x en dan morgenochtend nog eentje. Daarna weer wat lange gewassen want de dropitems lopen nog iets achter. Ik moet er nog ruim 200, dat moet wel gaan lukken voor dinsdag.

18. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik ben klaar met fase 1, 2 en 3. Ik heb nog wat gewassen over en ook di. Misschien lukt het nog om nog een fase te halen, weet alleen nog niet welke. Ga even kijken wat er nog voor leuks te krijgen is.

Iedereen nog succes!

19. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

Van morgen het middeleeuws spektakel afgerond en ieder die al klaar is gefeliciteerd en die bezig zijn veel succes

20. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Zo, event is klaar kunnen we zometeen met gerust hart op vakantie voor 2 weken. Over een uurtje rijden we weg. Misschien heb ik onderweg wifi maar dat is nog een vraagteken dus ik ben blij dat het event klaar is. Ik activeer mijn vakantie modus zodat mijn metertje niet knipperen gaat. Want ik ben deze maand wel meerdere keren weg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.