Praatgroep Middeleeuws spektakel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Genieten van het lekkere weer? Het valt hier echt met bakken naar beneden :cry: nog even en dan spoel ik weg.

    Alle zilver is gedaan, goud is voor de helft ook klaar. De knechten van fase 2 daarvan heb ik alleen zilver geactiveerd en wel voor goud alles al ingeleverd op 10 eventgewas na. Dat is mooi knechten hebben voor morgen en zaterdag.
     
  2. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Zo, de vakantie zit er weer op. Ik ben rustig aan het event begonnen, maar ga er de komende dagen flink tegenaan. Fijn dat er knechten te winnen zijn, die komen goed van pas.
    Ik heb nu t/m 6 zilver gedaan, eerst maar eens even naar level 7 en dan terugwerken. Ik ga in ieder geval voor de bonenstaak met items, maar eigenlijk wil ik natuurlijk het hele event uitspelen.:)
     
  3. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Zo en weer een stukje verder fase 1 t/m 4 zilver, fase 5 goud, fase 6 en 7 diamant.
    Nu heb ik nog 260 pijl en bogen en 3070 amelkoren nodig.
     
  4. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    wow buuf, jij gaat snel:p Ik kom er ook wel maar heb toch nog een paar oogsten meer nodig:)
     
    sinkieboy vindt dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hoi Jokertje
    Ik hoop dat vannacht de tabel in orde komt
    Dat is een klusje voor Ron namelijk:D
     
  6. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    1 tot en met 7 zilver af, 1 tot en met 5 goud af, alle dropitems binnen dat gaat lekker hier
     
  7. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ja gaat lekker idd buuf...om 01:00 uur nog een keer oogsten, dan morgenvroeg nog 1 keer en dan kan ik weer m'n boerderijtje ombouwen!! xD
     
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ben met fase 5 goud bezig. Die krijg ik vanavond wel af en morgen vroeg diamant. Daarna verder met fase 6. Heb alle bomen en stallen laten staan die ik erop heb. Nu iets meer ruimte op de bahama.Scheelt ook weer. Ik hoop zondag klaar te zijn.
     
  9. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Aha , nu begrijp ik het. Je zet de wekker 's nachts. Mmm zo gek ben ik niet, nou ja nog net niet:music:
    Denk dat ik dan ruzie heb met mijn man.
     
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ikke zojuist fase 1 helemaal ingeleverd. Het supervoer is binnen. Fase 2 ga ik zaterdag en zondag inleveren, voor de extra hulpjes. Gaat hier ook lekker ondanks 1x per dag zaaien en oogsten. Ik ben helemaal in mijn hupeldepupeltje. Lekker weer vandaag, daar houdt dit schaapje van. Spring ik met 4 pootjes tegelijk de lucht in.:wuerg:
     
  11. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Als ik te moe ben dan zegt m'n man ik doe het wel ff voor je...dus ruzie krijgen wij niet over de boerderie...en met hulp van de maandelijkse knechten ben je toch zo klaar! :D
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  12. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Jij hebt het goed voor elkaar Sinkyboy. Ik ga er 's nachts ook niet vooruit, mijn man al helemaal niet. Heb wel altijd knechten
     
  13. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik ga er ook mijn bed niet voor uit. Ik zou geen ruzie krijgen met mijn partner, hooguit wat meewarige blikken. Ik haal het ook wel zonder dat ik mijn nachtrust opoffer. Of niet... maar dat is dan jammer. Eigenlijk wel leuk, dat je je zo voor iets wilt inzetten dat je er 's nachts je wekker voor zet. Dat zijn dan toch de echte doorzetters!
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ga echt in de nacht mijn bed niet uit voor te oogsten. Heb ook geen knechten. Doe alles met mijn 4 schapenbeentjes en dat lukt aardig, al zeg ik het zelf. :music:
     
  15. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Nee, zo gek krijg ik mijn man echt niet:oops:
    Maar knechtjes heb ik gelukkig wel zeker nu ik ook het account van zoonlief (13 jaar) heb overgenomen. ( Hoezo ben ik toch wel fanatiek);)
     
    sinkieboy vindt dit leuk.
  16. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Hoi Miekje (en Ron): Ik vond de volgende opmerking bij de prachtige uitleg over het Middeleeuws event:
    "De toverboom geeft tijdens dit event Wattenbolletje als dropitem"
    Voor mij duidelijk dat het een pijl en boog moet zijn, maar misschien toch even aanpassen?
     
  17. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Heeft geen haast hoor wilde het alleen even opmerken;) Het is een heel handig dingetje maar als het een keertje niet werkt pech dan. Laat Ron lekker van zijn nachtrust genieten :sleepy:
     
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Sorry Jokertje ik las het te laat Ron heeft het nu toch al aangepast:music:
     
  19. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Bedankt, de tabel doet het nu helemaal heb het gelijk gedownload en opgeslagen. Kunnen we weer vooruit met het event.

    Heb mijn 2e ronde knechten nu geactiveerd, ga mijn spullen in de caravan leggen want we gaan zondag op vakantie, dus ik heb het nog druk. Die knechten zijn dan ook meer dan welkom hier. Het weer wat wordt afgegeven ziet er rooskleurig uit en we zijn nog niet weggeweest dit jaar
     
    Laatste bewerkt: 29 Augustus 2014
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  20. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    De eerste 2 sier items binnen fase 6 zilver open nu eerst het laatste sier item. Dan ga ik terug naar fase 6 om de wolk op te halen. En daarna ga ik terug naar fase 3 voor het stekje. Vanmorgen de laatste knechten geactiveerd van fase 2. Dus met een beetje geluk ga ik het hele event wel afronden. De 2 sier items staan eerst ff op schateiland leveren ze nog wat EP op.
    Vanmorgen ook nog geleveld op Baha nog 2x levelen en de laatste kamer kan open. Heb nu 39 GB.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.