Praatgroep Middeleeuws spektakel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Was erg enthousiast en gelijk maar voor 2x 48 uur gekocht
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat is 4 dagen. Kun je daarna nog 2 dagen genieten van de knechten uit het event. Als je gistermiddag gelijk knechten hebt gekocht en je levert fase 2 zilver wel in, lopen de knechten gewoon tot in de avond en kun je de rest van de fases inleveren.
    De 16 uur kun je dan beter mee wachten tot over 5 dagen, dan heb je er de hele dag profijt van ipv in de nacht. En hetzelfde telt voor de 24 uur. Wanneer je die de dag erna activeert, kun je er 2x met de ochtendoogst profijt van hebben door de 2e dag iets eerder te oogsten.
     
  3. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Bedankt, zo ga ik het doen.Nacht knechten vind ik zo zonde.
     
  4. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Ik had 1x de zaai en de oogstknecht gekocht, de rest haal ik uit de quest. 1 t/m 4 zilver ingeleverd. Ik lever alle zilver in en daarna goud en dan diamant
     
  5. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier met fase 4 bezig. Zilver al klaar. Morgenvroeg fase 4 helemaal af. En dan maar weer verder zien. Ik doe fase voor fase
     
  6. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier fase 1t/m6 zilver af.Ik ga eerst voor alle zilver en dan voor de sieritems en de wolkenrij en daarna zie ik wel verder.
    Dropitems heb ik al 740 dank zij de veredelde rozen in het begin dat levert echt een heleboel dropitems op dus daar komt het wel goed mee.groetjes en succes allemaal
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Super, dit heb ik direct ook maar even veranderd :music: En onze schaapjes zijn terug :inlove:

    Bij mij gaat het goed. Heb nu alles op kwart veldjes liggen en ga vanavond nog een keer met PPJ oogsten en dan vanaf morgen WAC op kwartveldjes. Heb de eerste knechten aan gezet uit een lopende quest en dan morgen de knechten van het event gaan gebruiken. Heb fase 1 zilver gedaan, fase 2, zilver DI al ingeleverd, nu nog 142 pijn en bogen over.
    Hoop dat het goed gaat komen.
     
  8. Draakie_28

    Draakie_28 Gelegenheidsauteur

    hier loopt het ook lekker, met die 8 uurs gewassen krijg ik ook nog tijd om andere dingen te doen
     
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier vandaag ook een begin gemaakt. Ik speel op 3 velden en heb nog het een en ander laten staan. Ik doe op een relaxte manier mee en zie wel waar ik eindig. Kan ik 's-avonds toch lekker verder werken op Bahamara. Als ik fase 1, 2 haal ben ik dik tevreden. Ik laat de bonenstaak lopen want helemaal uitspelen red ik dit keer niet.
     
  10. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier fase 1 helemaal af, fase 2 probeer ik morgen te halen en de rest zie ik wel.
     
  11. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik heb nu 1 t/m 5 zilver af. Ik ga zo door tot de laatste fase. Daarna ga ik kiezen, wat ik in ieder geval wil hebben. En met de knechten van fase 2 wacht ik nog even, omdat ik voor 4 dagen knechten heb gekocht (halve prijs).
    Eigenlijk verwacht ik wel, dat ik het helemaal ga halen, maar..... je weet maar nooit of er niet iets onverwachts gebeurt..;)
     
  12. -robijn-

    -robijn- Forumleerling

    Goedenavond iedereen. :) Wens iedereen veel succes met het event. En veel plezier. :)
     
  13. selby1

    selby1 Forumleerling

    Plezier hebben we zeker, hier al t/m 4 alles ingeleverd gaat lekker zo. Morgen weer verder. Iedereen veel succes en plezier.
     
  14. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Fase 1 t/m 6 zilver, 7 diamant.
    Nog 450 pijl en bogen en 9820 amelkoren nodig...nu snel m'n bedje in want de wekker staat op 05:30 uur :sleepy:
     
  15. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

     
  16. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo All,

    Gaat lekker weer met het event weer erg leuk allemaal weer een wolken rij ben ik wel blij mee.
    Allemaal veel succes met het event

    Gr Tineke;)
     
  17. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Fase 1 t/m 5 zilver, 6 en 7 diamant.
    Ik heb nog 323 pijl en bogen en 5320 amelkoren nodig...:)
     
  18. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik moet nog fase 5 G + D en fase 7. Nog 6628 amelkoren en 341 pijl en boog.
    Fase 2 D moet ik de moerbessen nog inleveren, die staan nog in de schuur.:D
     
  19. dinekejager

    dinekejager Forumbeginner

    Zo net mijn avatar geplaatst, nu even oogsten en dan nog drie keer het eventgewas zaaien en dan is op de di na dit event voor mij weer afgerond, ik vind die 8 uur gewassen wel prettig, vanmiddag nog even genieten van het lekkere weer.
     
  20. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Nou mijn voornemen is gelukt. fase 1 af. fase 2 af. fase 3 af. :D:D
    Nu op naar de volgende.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.