Praatgroep Middeleeuws spektakel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook toch weer begonnen
     
  2. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    het is dat er weer een wolkenrij te winnen is...8 uur gewas zal nooit mijn ding worden ...ik speel overdag met grote akkers en SM...de nachten kleine akkertjes en natuurlijk wac....met onze mammoetbomen tegenwoordig genoeg SM :rolleyes:
     
  3. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur

    sinkie, t zou toch pas om 14uur beginnen!? Dit was n post van 13uur.....o_O
     
  4. piggie70

    piggie70 Forumleerling

    ik zie wel hoever ik kom ga er gewoon voor vind het alleen jammer dat ze het forum weer veranderd hebben moest even zoeken voor ik het gevonden had veel succes met de quest collegas
     
  5. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Moet je ff de tijd van het forum goed zetten omaatje :p
     
  6. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur


    Oeps:oops: Dan staat ie al van maart af fout. Waar kan k dan de off tijd vinden??
     
  7. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als op het forum bovenaan op je eigen naam klikt kun je de instellingen veranderen. Klik op "voorkeuren" en stel de tijd in op midden europese tijd (+ 01:00 uur)
     
  8. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur


    Gevonden en gelukt! Dank je buikie,
     
  9. harriejose

    harriejose Forum freak

    Gewoon op m'n gemak begonnen, we gaan voor alles.
     
  10. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Had de eerste 10 plantjes al neergezet met alle vormen van mest, 90 plantjes geoogst en deze weer op grote velden neergezet maar nu zonder de Susi. Heb ik er straks 630, genoeg om al mijn akkers te voorzien. Op de kamelen, de stokjesfabriek en mijn granaatappelbomen voor de quest "Mysterieuze wandeling" is alles eraf. Ben ik van de week al klaar en zet ik alles weer terug.

    Ondanks dat ik koolzaad had gezet en geen lang gewas heb ik dankzij mijn bomen en stallen toch 90 pijl en boog verzameld en ik zag ook alweer 4 penselen liggen en dat zonder gereedschapskistjes
     
  11. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier ook van start gegaan vanmiddag. Ik probeer weer snel te gaan, want er staat zoveel op het programma in RL.
    Daarom vandaag 3 keer grote akkers met supermest en water, en de 1e ronde ook susi's supermest. Vannacht voor 1 keer eventgewas erop (dan op kwartakkers vanwege de WAC), behalve op Bahamarama, daar ga ik voor de Baha EP met Baha stallen en Baha gewas.
    Ik zit nu op 181 pijl en bogen, dus dat zit wel goed.
    Veel succes en vooral plezier allemaal!
     
  12. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Door mijn werk ben ik pas erg laat begonnen. Ik had wel lange gewassen staan en heb inmiddels al 118 pijl en boog gescoord.
    Kijken hoe ver ik kom met dit event. Ik hoop dat ik morgen kleine veldjes kan zetten, dan gaat het wat sneller met een wac.
    Iedereen heel veel succes gewenst.;)
     
  13. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik ben voorzichtig begonnen met dit event. Ik heb besloten om de stallen en bomen die ik nu heb te laten staan. Dat betekent voor mij, dat ik precies 481 kwartveldjes over heb. Ik gebruik een WAC, dus dat betekent 3x481= 1443 amelkoren per keer (4x - 1x zaaien). Voor 20000 amelkoren moet ik dus zo'n 14 x zaaien. Ik kan 3x per dag oogsten (Ik zet ook 's nachts eventgewas), dus dat moet dan wel gaan lukken. Alleen de dropitems is dan nog even afwachten. Maar volgens mij moet dat wel gaan lukken. en zo niet zie ik dat vast wel van tevoren aankomen en dan kan ik alsnog mijn swtrategie aanpassen.:):rolleyes:
     
  14. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    De eerste 1180 amelkoren liggen in de schuur en om 02:15 uur zijn er weer 750 kwartakkertjes klaar, ik heb ook al 209 pijl en bogen dus het event is bij mij in volle gang. :D
     
  15. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    Weer een super mooi event laat de middel eeuwen maar beginnen
     
  16. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier bijna fase 1 en 2 helemaal af. Had genoeg SM voor de eerste paar keer.Ik blijf ook tegen de 6 uur gewassen aan hikken. Zie dan ook wel hoe ver ik kom. Doe gewoon fase voor fase.DI gaat best lekker,,
     
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Morgenvroeg lekker de 8 uur knechten activeren. Ik heb net 1 TG uitgegeven om de laatste stallen en alle velden eraf te halen en te vervangen voor kwartveldjes. 1x zaaien en water geven gaat nog wel. o_Ogsten van kwartveldjes vind ik veel erger.
    Ik heb in het bos rozen gezaaid en op Bahamarama citroengras. Op de andere velden eventgewas. Ik denk de eventgewassen ongeveer binnen te halen met de knechten die met dit event te verdienen zijn. Morgenavond even een 3-uurs coupon.
     
  18. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Fase 1 t/m 7 zilver is af...nog 14320 amelkoren oogsten en 563 pijl en bogen bij elkaar sprokkelen :D
     
  19. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ja dat van die knechten zag ik te laat toen had ik op mijn schaduw al knechten gekocht voor TG.
    Nou ja dan ben ik daar ook even een rijke boer:D
     
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik weet niet hoelang je knechten gekocht hebt voor TG, je hebt een hele week om de knechten uit de quest in te leveren.
    Ik had vanmorgen geluk. Ik had de maaidorser voor 3 uur uit het rad, dus heb ik nog een keer met de hand gezaaid en water gegeven. Zet ik vanmiddag de 8 uur knechten in. Kan nu eerst dus niet verder inleveren, maar dat komt dan na de volgende oogst ook wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.