Praatgroep Met een grote knal 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 29 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo, ik ben klaar.....xD...... met de eerste ronde gewassen. :music:

    Alle vuurwerkpotten staan op het land. :inlove: Kijk maar eens hoe mooi.

    [​IMG] Nu nog het laatste beetje binnen halen en event is klaar. :D
     
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    tsss schaapje je gaat veelte hard hoor dat kan niet
     
    daisy17858, Borkie, Gozertje en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik dacht laat ik nu eens een keertje super snel zijn met het laatste event van 2015. Het hele jaar op de sloffies ;)er achter aan gehobbeld. Nu race ik met de tractor heen en weer over het land, zaaien, oogsten, zaaien, oogsten. xD

    Echt een appeltje eitje dit event. :music:
     
  4. tinus138

    tinus138 Teller

    Volgens mij heb jij ergens een turbomotor op de kop getikt:DWij moeten nog beginnen en dan zeg jij dat je alweer klaar bentxD
     
  5. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    mijn dank is ontzettend groot!
    geweldig van je, dank je wel :)

    kleine note aan BP (Net zoals bij het vorige event) aub de lijstjes in de FAQ erbij
     
    daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Wendie dat lijstje van sproetje klopt helaas niet
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik zie ook wel waar het schip strand. Ben al goed op weg. Maar weet niet of ik het haal. Moet morgen enn overmorgen werken. Het weekend dan wel weer vrij
    Fase 1 wel al klaar
     
    daisy17858, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Jij gaat het zeker halen. :music:

    Er zijn weer zoveel mooie prijzen te winnen, 5 stallen, 5 bomen, 80 supervoer, 2 leuke sieritems. Ik weet niet wat ik moet gaan kiezen. Ik ben gek op stallen maar het supervoer voor de neonschaap :inlove:is ook erg aantrekkelijk hoor. Gelukkig kan ik er nog een paar nachtjes over slapen en dan inleveren. :p
     
    daisy17858, annigjen, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Bedankt Wendie,
    Post 13 is een recentere tabel, die wel kloppend is....;)
     
    Laatste bewerkt: 30 December 2015
    daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  10. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Het kan niet zo zijn dat jij niet je neon schaap krijgto_ODat zou niet juist zijn
    Je weet nu hoe het moet Knoepertje . Kwartakkers met wac en bomen en stallen verwijderen.Ik wens je veel succes
     
    tinus138, daisy17858, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Het is natuurlijk nog steeds speculatie dat het neon schaap komt. Ze kunnen ook het neon schaap overslaan. :oops: Maar eerst eens kijken hoe ver ik met dit event ga komen. xD
     
    daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hoe zouden ze nu het neon schaap kunnen overslaan;).persoonlijk vind ik dat die er allang had moeten zijn :D
     
  13. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Zoals Klaartjuh al eerder zei, de faq levert de informatie.
    Lijstjes als deze maken de spelers zelf, of de fansites, en wisselen ze zelf uit.
    Wij kunnen de tijd die daar in zou gaan zitten beter gebruiken.
    Dus deze totalen hoef je niet op te rekenen in de faq.

    En zoals je hebt gezien zijn zowel de spelers als de fansite daar volop mee doende.
    Dus lijkt mij geen probleem.
     
  14. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik had vandaag een date en was dus niet in de gelegenheid gewas op te zetten (althans 1x, maar net pas geoogst dus heb nu comfortvelden op staan.) Kan ik morgen weer fijn mee van start. Leuk, ik wil het wel halen. Niet heel erg moeilijk toch, wat event gewas en klaar?

    Succes iedereen, veel plezier. Fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar weer (en morgen) :D
     
    daisy17858, Borkie, beereekhoorn en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    We hebben het jaren zonder moeten doen, dus het lijkt me geen probleem.
    We hebben maanden lopen zeuren dat de Engelsen en Duitsers het wel in de FAQ zetten en dat dat toch wel erg prettig is.
    We hebben daarna maanden gehad dat jullie wel de tijd hadden en de moeite namen om de totalen te vermelden, waarvoor veel spelers de dank hebben uitgesproken.
    We hebben er alle begrip voor dat Tina nog niet de helft kan van wat Toontje allemaal deed.

    Maar de hoop dat jullie de moeite nemen om de totalen die in de Duitse en Engelse FAQ worden genoemd over te nemen in de Nederlandse, of het lijstje van 1 van de eerste spelers die vervolgens door een ander is bevestigd, zal wel lang blijven bestaan.
    Inclusief het hardop uitspreken door een groep spelers.
    Dus als jullie ook na de drukte van de feestdagen er geen tijd voor hebben, is het misschien mogelijk nog een moderator toe te voegen.
     
    daisy17858, wima3102, japie08 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Had mazzel vanmorgen kreeg bij rad 100% oogstbonus xD
    Schiet nu lekker op met eventgewas :inlove:

    Ben toch maar begonnen kon het toch niet laten :p

    Succes iedereen
     
    daisy17858, DarkDevilDude en beereekhoorn vinden dit leuk.
  17. neva1

    neva1 Forumkenner

    jaaaa ik heb nu eindelijk de tijd om echt te beginnen en dan nog maar half want het is natuurlijk oudjaar en daar horen zelf gebakken oliebollen en bowl bij die moeders natuurlijk weer mag makenxD en dan weten ze natuurlijk allemaal de farm weer te vinden :p
    heb nu 2 veldjes vol met kwart en wac meer had ik nog niet. en als ik lees hoe snel sommigen onder ons al klaar zijno_O ben ik nog helemaal niet in paniek.
     
    Borkie, BoerAnnelies, miekje9 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Doe ik ook .... ben niet bang :oops:.
    Ben al bezig met kokers maken in de molen :D.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  19. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Fase 1-2-3 ingeleverd. Alle vuurwerkpotten geplant en geoogst. Dat gaat vlotjes.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  20. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Ja , dank je wel voor je hulp.
    Staat nu precies op wat je hebt gezegt :).
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.