Praatgroep Met een grote knal 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 29 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Misschien de vlas die je bij de verschillende levels in moet leveren? Of de vlas die je nodig hebt voor de cilinders die je nodig bent voor de pijlen?
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Morgen maar eens opnieuw bekijken. Mijn hoofd kan even niet meer helder denken na een lange dag werken. Vanmorgen om 6 uur weggegaan en om 19.30 uur was ik thuis. Normaal xD snap ik het meteen, maar nu even niet. :oops:
     
  3. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Je moet bij de verschillende levels los vlas inleveren, dat zijn er inderdaad 3750.
    Voor kartonnen cilinders heb je ook vlas nodig: 10 vlas voor 1 cilinder. In totaal worden er 650 kartonnen cilinders gevraagd en dus 6500 vlas. Je kan met de vuurwerkpotten 420 kartonnen cilinders verdienen en dan hoef je er dus nog maar 230 te maken in de molen.

    Je moet dan wel alle levels en fases van de quest spelen, anders worden de getallen direct anders...:)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    even rustig op de link klikken en kijken schaapjes
    http://farmerama-fan-speciaal.nl/downloads/pdf/meteengroteknal.pdf
     
    daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik vergeet een onderdeel,ppffff. We hebben 650 cilinders nodig, daarvan krijgen wij er 420 van het land, dan moet ik er nog 230 maken in de molen x 10 = 2300 + 3750 = 6050. xD aan vlas nodig.

    @miekje9: Ik had al rustig gekeken, zelfs met de loep:oops:, maar ik vergat dus steeds die 230. :sleepy: Ik ga mijn boerderij op orde brengen en dan is het voor vandaag mooi geweest.
     
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik heb ook mijn best gedaan en als alles goed gaat bij ron kan je morgen de tabel downloaden
     
    daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het ziet er goed uit. Ben wel benieuwd naar de tabel, ik ben niet van plan om fase 1 en 2 goud en diamant te doen, en dan worden de totalen gelijk anders. Het enige wat me wel opviel was het level van de schapen. Dat is toch wel iets hoger dan level 4.
     
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    coco ik heb de levels overgenomen uit de faq :eek:

    maar level 4 kan niet

    edit gekeken moet 10 zijn
     
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Je hebt fantastisch je best gedaan. :music:Ik zit zelf een partijtje te kl....:wuerg:xD
     
    daisy17858 en lammetjes vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dan zie je dat jullie overzicht in meerdere opzichten duidelijker is. Ik heb ze inhoudelijk niet met elkaar vergeleken.
    Is er dus door het mod-team ook nog een foutje in de FAQ aan te passen.
     
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    iedereen zijn eigen talent schaapje
    jij hebt er ook een ik weet het zeker:p
     
  12. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Sla ook maar over, heb ook geen plek voor de sieritems en de rest is maar zozo. Wacht wel op het nieuwe jaar, was wel weer even genoeg zo.
     
  13. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Wij nemen dat weer over van de faq van BP want die moeten dat toch zeker weten.
    Maar is aangepast hoor. Dank jullie beiden.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Nou Ron das niet zo fijn maar ik pas het niet meer aan geen puf meer:wuerg: De aantallen hebben me al genoeg hoofdbrekens gekost
     
    daisy17858, lammetjes en sproetje06 vinden dit leuk.
  15. kiboe

    kiboe Forumleerling

    fijn dat er boeren zijn die dit allemaal voor ons uitrekenen,scheelt een hoop werk voor de rest van de spelers
    bedankt en een heel fijne jaarwisseling en een mooi 2016
     
  16. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Ik heb een vraagde, normaliter kan je bij een event een doopitem cadeau doen, nu zijn er geen doopitems maar kan je dan zo'n karton ofzo strakjes cadeau doen aan je buren?? Eigenlijk kan ik nergens terugvinden wat uiencadeautjes wordt in een event (staat niet in de faq vermeld) :sleepy:
     
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nee, je kunt alleen de gewone kadootjes kado doen, zoals gereedschapskist, suiker etc., maar niet iets dat met het event te maken heeft.
     
    beereekhoorn en daisy17858 vinden dit leuk.
  18. VlinderHoeve

    VlinderHoeve Gelegenheidsauteur

    Je hebt helemaal gelijk Miekje
    Er komt dan nog 195 x 5 vuurwerkbloemen ( eventgewas ) erbij
    Dat is 975 + 8150 = 9125 vuurwerkbloemen ( eventgewas )
    :oops::oops: dom dom dom van mij, bedankt voor de verbetering:)
     
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    nee hoor niet dom hier ook uren zitten puzzelen voor de fansite
     
  20. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Het is begonnen iedereen die mee doet veel succes en we gaan er weer voor
     
    Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.