Praatgroep Mendel Event 'De perfecte erwt'

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 26 Mei 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Inmiddels bezig met opdracht 8.
    Alleen nog wachten totdat ik genoeg gele erwten heb om in te leveren.
    Leuk event, alleen wel goed kijken welke erwten ik zaai.
    Heeft wel behoorlijk wat groene druppels gekost.:wuerg:
    Ik wilde in elk geval een redelijk beginnetje maken met de 1 tot 3 erwten.

Borkie, BoswachterAtusia, eevee60 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. bepsels

bepsels Forummeester

ik schiet ook al lekker op. Net zelfs een paar velden weer verwijderd omdat ik anders een overschot had, en om nou weer een paar uur te wachten... Daarna de velden gevuld met kleine groene erwtjes. Ik ben bij opdracht 6, en die is bijna af.

Borkie, daisy17858, annigjen en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier is het klaar. Heb wel voor het vermeerderen wat supermest en susi gebruikt als er nieuwe gewassen waren.
    Ik vond het een leuk event. Beetje puzzelen mag van mij wel, maar daar verschillen de meningen over, wat ik ook begrijp.
    Erg benieuwd wat er uit de myst. stekjes en stallen gaat komen. Een das en een kornoelje is waar ik op hoop :inlove:

Borkie, kimmie2012, eevee60 en 11 anderen vinden dit leuk.
  4. Luppie60

Luppie60 Forumleerling

Ik hoop met je mee.
    Mis hier ook nog de das en wat bomen.;)

Borkie, blackscorpion64, kimmie2012 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

ben begonnen met alleen maar geel, heb van sommige anderen al van alles over :eek:, maar ja dat is het risico van dit event.

6. Lieve

Lieve Halfgod

ja vind een rommelig gedoe en als bij zaaien de erwten dan volgens nodig hebben staan, nee die staan gemixt :mad:
    nee geen duidelijk event, als er nog zo in den aard komt pas ik, zeer frustrerend deze
    ik denk zelfs als je geen supermest en susimest en wac dat je er niet komt duurt te lang eer je de dispenser voor gele erwt hebt

annigjen, Daxter1966 en astrid1960 vinden dit leuk.
  7. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Mijn eerste gele erwten staan op de akkers. Het is ook mij gelukt om de perfecte gele erwt te kweken;) Nu maar wachten totdat straks alle akkers vol staan met mooie gele erwtjes:D

Borkie, blackscorpion64, kimmie2012 en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dom, dom, dom. Op bezoek even knechten geactiveerd zodat volle maan nog gebruikt kon worden. Heb ik net alles met de hand geoogst, kwartveldjes en daarna gezaaid en water op gedaan. Had ik gewoon knechten aan staan :(

De kleine gele zijn ook binnen, de grote als ik straks oogst en dan hier en daar nog wat grote en kleine rode en kleine groene. De rest volop met de gele bezig. Maar het gaat best lekker. Vandaag het event klaar krijgen ga ik niet redden, maar morgen wel.

Borkie, blackscorpion64, kimmie2012 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik vind het ook niet zo,n fijn event buuf. Toch schiet het wel al op nog 3250 erwten van de laatste fase kweken. Morgen zal het wel af zijn.
    Uit de stallen die ik al op heb gezet kwam een haan een zwaan en een kikker. Uit de stekjes een kornoeille , een gele trompet en een den xxl .Prima uitslag

10. astrid1960

astrid1960 Forum-analist

hier is het ook wachten op voldoende gele erwten in alle maten.

11. Lieve

Lieve Halfgod

@ Daxter 1966 uit de uitslag bomen niet slecht (ik teken contractje om dat te krijgen) de zwaan valt nog mee, kikker en haan heb ik genoeg
    ben nu aan de gele erwten :p zowel de grote als de kleine ook nog
    heb nog even tijd

Borkie, astrid1960, blackscorpion64 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Had tussendoor (met de knechten) vanalles gezaaid en geoogst en nu weer thuis aan het kijken hoever ik ben, heb ik vreselijk veel erwten over 8) en hoef alleen nog maar alle soorten geel te kweken :) dus gauw gewassen waarvan ik wat minder op voorraad had gezaaid over een anderhalf uur de eerste gele erwten te oogsten (nog niet die perfecte):p gaat beter dan verwacht ook gauw alle bomen en stallen neergezet nu duimen :)

Borkie, blackscorpion64, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ondanks weinig tijd de laatste gele erwten erop staan.Dus dat viel erg mee;)

Borkie, blackscorpion64, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Heb nu 3 gele erwten op het land staan. Kan ik straks oogsten. Over 3,5 uur fase 7 wel klaar.. En dan maar zien dat we genoeg gele erwten hebben om de landjes vol te zetten. Speel op 1,5 veld. Kikkers blijven gewoon op het land staan

Borkie, blackscorpion64, kimmie2012 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Leo.netten

Leo.netten Teller

Was vanmorgen al klaar ik heb 1388 erwten over, dus ben onderweg wel de weg kwijt geraakt.

Borkie, blackscorpion64, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Uitslag: een kornoelje :music: en nog een hoop ander leuks, maar niet spectaculair.
    De das blijft nog op het wensenlijstje, gelukkig maar, als er toch niets meer te wensen is....

De 2 andere accounts: de ene een das (jawel!), de ander een kornoelje en een gele trompet.
    Dus overal iets heel leuks gekregen. Dat maakt dit event helemaal geslaagd.

17. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

:D Mazzelaar.

Borkie, blackscorpion64, kimmie2012 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hehe fase 7 ook klaar. Ik hoop voor vanavond genoeg van die gele erwten klaar te hebben om 1,5 veld mee te vullen. En dan morgen vrolijk verder.

19. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb zilver van fase 8 ingeleverd. Morgen nog 2x op halve velden zaaien en ik heb het event af. Vannacht nog een keer frambozen gezet.

20. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Uit de eerste 6 stallen 1 egel, 1 ooievaar, 2 schildpadden, 1 imkerij oranje, 1 oranje kameleon.
    Ik denk dat morgen het event klaar is.
    Moet alleen nog 8 diamant.
    Morgen snel weer de kikkerstallen erop.

Borkie, hildemarc, owl. en 6 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.