Praatgroep Mendel Event 'De perfecte erwt'

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 26 Mei 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dit is nu al een aantal maanden zo. Echt prettig vind ik het ook nog steeds niet.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Wij gaan het niet redden helaas... Zijn gestrand bij 8/8. Jammer van de stallen/stekjes.
    Gewoon door te weinig tijd. Jammer. o_Ok van de grijze staak.
    En alle velden nu leeg dus slechte start nieuwe event. Knechten van de TG op en SV drastisch verminderd in een domme poging in ieder geval 8/1 nog te halen....
    Groetjes m.kreuning en ndvdschee
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. pupeluutje

    pupeluutje Actieve auteur

    En de uitkomst is.... eendenvijver rood, melkstal geel, vogelbekdier, DAS!!!, beverburcht oranje, hondenhok oranje, kraaiennest oranje, geitenstal rood, bijenkorf oranje, weer een vogelbekdier, konijnenhok oranje en als klap op de vuurpijl... eeeeen... OTTER!

    Ben er blij mee BP!

    Nu de boompjes...Heel niet gek. Nieuw in de collectie: twee elsbessen! Welkome aanvulling: een trompet, een jeneverbes, twee kornoeljes en twee xxl-aardbei

    Ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek mag zien, maar sinds de neonstallen er zijn vang ik opvallend vaak rode stallen....
    Ach ja, ga maar eens voer draaien voor mijn nieuwe beestjes :)
     
    Borkie, BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. bepsels

    bepsels Forummeester

    Yes, op de valreep het event uitgespeeld. Staat het nieuwe al weer voor de deur!
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Hier een deel van het event gedaan, wat we wilde halen is ook gehaald. Wel een leuke opzet, voor herhaling vatbaar. De uitkomst van de stallen viel wat tegen. De das en de otter willen bij ons nog niet komen, terwijl het bij ons op de boerderij zo gezellig is.
     
    Borkie, hendrika73 en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. bepsels

    bepsels Forummeester

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Bij mij staan de stallen er net op, de das en otter zijn bij mij ook welkom.

    Die stallen, dat is zeker van 2 accounts? Wel leuk een otter en een das!
     
    Laatst bewerkt door moderator: 1 Juni 2016
    Borkie vindt dit leuk.
  7. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik ben dan pupeluutje niet maar met het Mendelevent kon je in totaal 12 mysterieuze stallen vrijspelen. 6x de Ruby en 6x de Sapphire. Als je de dierenhokken telt die hij/zij noemt dan kom je op die 12 uit.
     
    bepsels en Borkie vinden dit leuk.
  8. hihi64

    hihi64 Gelegenheidsauteur

    het evement neit volledig uitgepeelt,jammer. toch enkel goed stallen gewonnen.
    een otter,goreldier,super uilen.en en een das,is da niet goed!!!.
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.